Tag
wydatki na reklamę
W III kwartale liczba kampanii emitowanych w Internecie wzrosła o 18 proc., ale ich estymowana wartość spadła o 29 proc. względem ubiegłego roku – wynika z analizy systemu monitoringu reklamy online AdReport. Oznacza to, że rynek…
Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital
- Globalne wydatki na reklamę spadną w 2020 roku o 9,1%
- Rynek reklamy najbardziej ucierpiał w drugim kwartale 2020. Prognozowane ożywienie w 2021 na poziomie 5,8%
- Trendy w wydatkach mediowych: e-commerce, personalizacja oparta na…
Internet liderem reklamy w roku 2019 (IAB Polska/PwC AdEx)
W roku 2019 wydatki na reklamę online wyniosły prawie 5 mld zł. Oznacza to wzrost nakładów o prawie 500 mln zł względem roku wcześniejszego, co przełożyło się na dynamikę rok do roku na poziomie 10%.
Zenith: Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%.
Starcom: Wzrost wartości rynku reklamy przyspieszył w drugim kwartale do 9,4%
W pierwszym półroczu 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 4,7 mld zł. Rynek poprawił wynik z pierwszego kwartału i po sześciu miesiącach wzrósł o 9,2%. Jest to najwyższa dynamika od 2008 r. - wynika z najnowszego raportu agencji…