Tag
wywiad
W 2012 roku tylko 20% internautów kupowało online, w 2021 roku badanie e-Izby “Omnicommerce. Kupuję wygodnie” mówiło już o 84%. Polacy pokochali e-zakupy – obecnie aż 9 na 10 polskich internautów korzysta z tej formy zakupów. Głównie…
Jak popularny jest gaming? – rozmowa z Mateuszem Matysiakiem z GG League
Impact'22 to także czas kiedy możemy śmiało porozmawiać o branży gamingu. A my dobrze znamy osoby, które o grach wiedzą bardzo dużo i lubią się tą wiedzą dzielić. Tym razem rozmowa z Mateuszem Matysiakiem z GGLeague.
Przewidywanie może być naszym największym wyzwaniem- Stefan Batory, Impact 22
Podczas Impact'22 mieliśmy okazję spotkać się i porozmawiać z wieloma wyjątkowymi osobami. Jedną z nich jest Stefan Batory, CEO Booksy. Platformy, dzięki której każdy może w dowolnej chwili umówić się z usługodawcami pokroju fryzjer czy…
Formatowanie sceny gamingu i esportu, czyli kilka słów o GAM3RS_X [WYWIAD]
GAM3RS_X, czyli całkowicie nowy projekt zespołu, który współtworzył Fantasy Expo Challenge oraz ESPORT NOW. Co kryje się za pojęciem "formatowania sceny gamingu i esportu"? A także jakie nowości zapewni program GAM3RS_X? Odpowiedzi na…
Jak przyciąga się graczy do gier mobilnych? [WYWIAD]
Dlaczego gry mobilne generują lepsze wyniki niż gry komputerowe? Jak istotną rolę w tym wszystkim odgrywa marketing? O branży "mobilek" porozmawialiśmy z Mariuszem Socha, który od ponad 10 lat związany jest z rynkiem gier i z ramienia…
Marketing w Metaverse teraźniejszość czy wizja przyszłości
Zaraz po dyskusji w trakcie Śniadania ekspertów udało nam się przeprowadzić rozmowę z Arturem Roguskim na temat realnego zastosowania Metaverse w marketingu. Czy firmy oraz konsumenci są na to gotowi? Jakie przeszkody stoją na drodze…
„Jedynym prawdziwym powodem, dla którego ludzie powinni udać się na Marsa, jest chęć osiedlenia…
SpaceX swoimi dokonaniami skupia na sobie uwagę całego świata. Firma Elona Muska zrewolucjonizowała rynek lotów kosmicznych. Eric Berger w swojej książce postanowił w przystępny sposób przybliżyć czytelnikom początki tej gigantycznej…
“Jeżeli ktoś zapytałby mnie czy polecam prace komentatora, powiedziałbym NIE”
Druga część inspirującej rozmowy z Mikołajem “Silv4nem” Sinackim
“… to wszystko zamieniło się na pełnoprawne dorosłe życie”. Rozmowa z Mikołajem…
Dzięki Polsat Games transmisje z rozgrywek e-sportowych w Polsce wzniosły się na nowy poziom. Za tym wszystkim stoją profesjonalna oprawa, nadawanie najlepszych rozgrywek, ale także charyzmatyczny zespół komentatorów. Z jednym z nich…
Promocja marki w kulturze młodego pokolenia. Rozmawiamy z Szymonem Skoczylasem, Brand Directorem…
Szymon Skoczylas – Brand Director marek premium w Kompanii Piwowarskiej, opowiada nam o tym, dlaczego marka Lech angażuje się w promocję kultury i festiwale muzyczne z gatunku hip-hop.