...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jak Mata przejął Maka… i YouTube w październiku

YouTube

W październiku Mata przejął nie tylko McDonald’s, ale także YouTube. Wideo reklamujące jego zestaw w popularnej sieci fast foodów zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za ubiegły miesiąc. W rankingu znalazła się także reklama nowego Xiaomi 11T oraz Gangu Swojaków Biedronki. Sprawdźcie, które klipy najbardziej przypadły do gustu użytkownikom platformy.

Niekwestionowanym królem październikowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zostaje raper Mata, który we współpracy z McDonald’s przygotował swój własny zestaw, dostępny w sieci fast foodów w październiku oraz listopadzie. Wideo promujące akcję Jak Mata przejął Maka, utrzymane w konwencji spełniającego się marzenia artysty, było najchętniej oglądanym klipem reklamowym na YouTube w październiku. Za kreację odpowiada agencja DDB Warszawa, zaś za zakup mediów – dom mediowy OMD.

Drugie miejsce należało zaś do wideo Polska premiera serii Xiaomi 11T już 6 października!, przygotowanego przez Xiaomi Polska. W 30-sekundowym klipie przedstawione zostały zalety nowego smartfona, ze szczególnym podkreśleniem funkcjonalności aparatu fotograficznego, takich jak m.in. audio zoom.

W październiku aż trzy kolejne pozycje rankingu YouTube Ads Leaderboard zajęły reklamy Biedronki związane z Gangiem Swojaków, czyli kolejną, promocyjną serią pluszaków dostępną w sklepach marki. Pierwszy z nich, Ta książka pomaga! „Chrońmy zagrożone gatunki” od Gangu Swojaków już w sprzedaży! dotyczy akcji, w ramach której cały przychód ze sprzedaży książki „Chrońmy zagrożone gatunki” zostanie przekazany na ochronę opisanych w niej, żyjących w Polsce zwierząt.

Kolejne wideo to zaś krótka bajka Gang Swojaków nad Bałtykiem. W animacji pluszaki odwiedzają Słowiński Park Narodowy, gdzie pomagają rysiowi uratować z sieci morświna.

Zestawienie zamyka klip Gang Swojaków w Górach Stołowych, czyli następna przygoda tytułowego gangu, w której wilk i sowa mówią o zasadach panujących na obszarach chronionych. Za wszystkie reklamy akcji Biedronki odpowiada agencja Duda Polska oraz dom mediowy Wavemaker Polska.

Polskie zestawienie YouTube Ads Leaderboard w październiku jest dostępne również na stronie Think with Google.


Źródło: YouTube

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kury od Lubelli wciąż w grze – czy w kosmicznym meczu wyprzedzi je nowa Octavia? Wakacyjne zestawienie YouTube Ads Leaderboard 2021

Youtube leaderbords

Szybkie samochody i polska wieś bawiąca się w rytm coveru “Coco Jumbo” zespołu Mr. President królowały w czerwcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Majowe déjà vu? Spokojnie, pojawiły się też nowości. Wśród nich H2Owoc i Okresowa Koalicja Biedronki. Czerwcowe podsumowanie najchętniej oglądanych reklam na YouTube zamyka najnowszy spot reklamowy Play z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Lipiec zaskoczył nas zamiłowaniem do zdrowego odżywiania i dawno zapomnianych hitów. Popularność zyskał nie tylko najnowszy Happy Meal od McDonald’s w zestawie z marchewką, lecz również Kiełbasa Śląska prosto z Biedronki.

Każdy, kto pamięta przedwakacyjne zestawienie YouTube Ads Leaderboard nie będzie z pewnością zaskoczony, że czerwcowym numerem jeden wciąż pozostają kurki nioski. Czy to zamiłowanie do polskiej wsi, makaronów czy też zabawny cover hitu z lat 90. przyciągnął uwagę Polaków? Jedno jest pewne – reklama Lubella Koko Jambo, przygotowana przez agencję kreatywną Feeders, to prawdziwy sukces. Za zakup mediów odpowiadała agencja mediowa Starcom.

Na drugim miejscu uplasowała się znana nam już reklama Tymbarku H2Owoc – owocowej wody
w nowoczesnym wydaniu, bez dodatku cukru. Nie mamy wątpliwości, że to właśnie reklamowa piosenka Tymbarku utrzymana w świeżym, letnim klimacie uwiodła widzów – wystarczy spojrzeć na ich komentarze pod filmem. Za zakup mediów odpowiadała agencja Starcom.

Idealna Škoda to marzenie niejednego kierowcy. Nic dziwnego, że producenci reklamy Nowa ŠKODA OCTAVIA. Ta idealna, zdecydowali się na podkład muzyczny w postaci piosenki Dream zespołu The Cranberries. Zachowany w niezwykle rodzinnym klimacie spot pokazuje to, co naprawdę ważne – wspólne przeżywanie emocji. Media zostały zakupione przez PHD Media Direction.

https://www.youtube.com/watch?v=jCsrfVfr9yQ

Czwarte miejsce zajęła reklama Okresowej Koalicji we współpracy z Biedronką – Razem zacznijmy Okres Zmian! Za zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker. Spot zwraca uwagę na problem,
z którym boryka się wiele kobiet, a mianowicie z brakiem dostępu do środków higienicznych, takich jak tampony czy podpaski. Reklama promuje program, dzięki któremu kobiety mogą nieść pomoc innym
i pomóc w zwalczaniu ubóstwa menstruacyjnego.

Piąte i ostatnie miejsce czerwcowego zestawienia, zajęła reklama sieci komórkowej Play.
W najnowszym wideo Wybierz nawet 150 GB w najtańszym abonamencie 5G na rynku od 25 zł/mies.! | Samsung Galaxy S20 FE 5G, możemy zobaczyć gościnnie Kubę Wojewódzkiego. Zakup mediów został zrealizowany przez agencję Mediacom.

A jak zmienił się układ sił w kolejnym miesiącu? Zwycięzcą lipcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest bez dwóch zdań reklama Łowicz Więcej Warzyw, wyprodukowana przez Agencję 2012 we współpracy z domem mediowym Starcom. Czy powodem tak wysokiej pozycji jest przekaz reklamy, skłaniającej do spożywania większej ilości warzyw? A może chodzi o wszystkim nam znaną piosenkę Everybody zespołu Backstreet Boys, w nowej, “łowiczowej” wersji? Jedno jest pewne: polska wieś, rodzinne klimaty i hity z lat 90. są podczas tych wakacji w cenie.

Kosmiczną rozrywkę zapewniła nam reklama sieci McDonald’s Happy Meal® – Kosmiczny Mecz: Nowa Era, która uplasowała się na drugim miejscu przeglądu. Również tym razem starano się nawiązać do trendu zdrowego odżywiania, reklamując Happy Meal w zestawie z marchewką. Głównym przedmiotem zainteresowania okazały się jednak figurki bohaterów najnowszego filmu Malcolma D. Lee: Space Jam. Za zakup mediów odpowiadała agencja OMD.

Podium zamyka reklama agencji Brasil, o dość długiej nazwie REKLAMA: OC+NNW LINK4 NR 1 W RANKINGU. Jeżeli czujecie przesyt hitami z lat 90., robiących za tło do tegorocznych reklam, dobrze trafiliście! LINK4 zmieniło kierunek inspiracji i… zaskoczyło nas niezwykle popularnym podkładem muzycznym z początku lat dwutysięcznych. Kto z nas nie pamięta kultowego “numa numa jej”? To piosenka Dragostea din tei mołdawskiego zespołu O-Zone. Za zakup mediów odpowiadała agencja Sales&More

https://www.youtube.com/watch?v=75gOEIGi_BU

W lipcowym zestawieniu nie zabrakło reklamy Play. W tym miesiącu, agencja Grandes Kochonos zaskoczyła nas spotem W Play najtańsza oferta na rynku! | Internet Stacjonarny z telewizją już od 30 zł/mies. W obsadzie znalazły się dobrze znane nazwiska:Kuba Wojewódzki oraz Barbara Kurdej-Szatan. Standardowo za zakup mediów odpowiadała agencja Mediacom.

Lipcowe podsumowanie zamyka klip Kiełbasa śląska Morliny & PEPSI taniej! | Grilluj z Biedronką, zyskując uznanie widzów. Chociaż w reklamie Biedronki nie wykorzystano podkładu muzycznego z lat 90., to rodzinny klimat został zachowany. Trzeba przyznać, że agencja Duda wykonała kawał dobrej roboty – nie wiadomo co kusi bardziej – koncepcja codziennego dnia grilla czy rodzinny czteropak napoju Pepsi. Media kupiła agencja Wavemaker.

https://www.youtube.com/watch?v=C3E_anqWSPQ

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Polskie zestawienie YouTube Ads Leaderboard za czerwiec oraz YouTube Ads Leaderboard za lipiec jest dostępne również na stronie Think with Google.


Źródło: YouTube 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Polacy w grudniu pokochali świąteczne reklamy oraz…Króla Mycia Rączek – Zestawienie YouTube Ads Leaderboard w grudniu 2020

Youtube ads podsumowanie grudzień 2020

Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów, szczególną popularnością cieszyło się wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę. Jakie inne świąteczne reklamy spodobały się Polakom w grudniu?

W grudniu na YouTube co roku największą popularnością cieszą się świąteczne spoty, które wprowadzają nas w wyjątkowy nastrój. Grudniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard w 2020 nie odbiega od tej reguły, poza jednym wyjątkiem… Niekwestionowanym zwycięzcą poprzedniego miesiąca został Król Mycia Rączek, czyli reklama Ketchupów Kotlin KRÓL MYCIA RĄCZEK FEAT. KOTLIN – MYCIE RĄCZEK, WIELKI POWRÓT. Spot ten już w listopadzie cieszył się dużą popularnością. Kreację, w której Piotr Cyrwus śpiewa o przekąskach stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Drugie miejsce w grudniu należało do reklamy Samsunga Spełniaj marzenia bliskich z Galaxy S20 FE | Samsung Polska. To jeden ze świątecznych spotów tej firmy, który ukazywał pomysły na technologiczne prezenty pod choinkę. W wideo, odnoszącym się także do obecnej sytuacji na świecie, bohaterka otrzymuje smartfon Samsung Galaxy S20 FE, dzięki któremu może tworzyć filmy i prowadzić transmisje na żywo w mediach społecznościowych.

Na podium nie zabrakło także reklamy marki IKEA Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę. Spot 60”, która ma podnosić świadomość marnowania jedzenia w czasie świąt. Chłopiec przedstawiony w spocie ucieka przed ogromnymi resztkami jedzenia, które pojawiają się na jego drodze do domu. IKEA zaznacza, że każdego dnia 1/3 całej żywności produkowanej i zbieranej na świecie jest marnowana, a także prezentuje produkty, które pomogą prowadzić bardziej zrównoważone życie w domu. Za adaptację reklamy odpowiada agencja VMLY&R, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

Czwarte miejsce w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w 2020 zajął spot Lay’s. Świętuj w najlepszym towarzystwie. Roztańczone wideo w rytm przeboju “Can’t take my eyes off of you” przedstawia wesołą świętującą rodzinę. Polacy polubili także świąteczną reklamę Biedronki „Biedronka – Niech w te święta połączy nas wspólne gotowanie!”, w której z małą tajemną pomocą ozdób świątecznych udaje się upiec wspólnie świąteczny makowiec. Kreację przygotowała agencja DUDA Polska.

 

 

Grudniowe polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest dostępne również na Think with Google.


Źródło: Informacja prasowa YouTube

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Cleo wyśpiewała pierwsze, a Król Mycia Rączek drugie miejsce na YouTube w listopadzie

Youtube na komputerze

W listopadzie spośród reklam na YouTube najchętniej oglądane było wideo marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Week w tej sieci sklepów. Internauci polubili szczególnie spot Ketchupów Kotlin i powrót Króla Mycia Rączek w roli głównej. Na podium znalazła się również reklama x-komu z okazji 18. urodzin.

Pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard zajął spot Media Expert CLEO zaprasza na Black Weeks w Media Expert! | Sprawdź MEGA OKAZJE!, w którym nowa dyrektorka artystyczna sieci sklepów zaprasza na promocyjne zakupy z okazji Black Week w rytm coveru piosenki Reni Jusis “Zakręcona”. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Ambasada BC.

Drugie miejsce należy do Króla Mycia Rączek, czyli Piotra Cyrwusa w reklamie Ketchupów Kotlin KRÓL MYCIA RĄCZEK FEAT. KOTLIN – MYCIE RĄCZEK, WIELKI POWRÓT. Aktor w wielobarwnym wideo w oryginalny sposób śpiewa o potrawach i przekąskach, które można zjeść z dodatkiem ketchupu. Przypomina jednak, aby przed jedzeniem zawsze myć ręce. Kreację stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Na podium znalazło się także wideo x-komu 18 urodziny – Skamielina, przygotowane z okazji 18. rocznicy istnienia sieci sklepów na rynku. Natomiast druga reklama z tej serii 18 urodziny – Zasłona zajęła w listopadowym zestawieniu 5. miejsce. Za kreację odpowiada agencja PZL. Tymczasem czwarte miejsce należy do wideo Aliexpress Polska Official Kupuj bez końca na AliExpress, w której postać królika McAli przedstawia bogactwo oferty platformy zakupowej.

https://youtu.be/y2R_AvctFS4

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Listopadowe polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest dostępne również na Think with Google.


Źródło: Informacja prasowa Youtube

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

W rytmie rapu, reggae czy może disco polo? Muzyczny lipiec w reklamach na YouTube

reklamy youtube

Wakacje sprzyjają muzycznym reklamom na YouTube. Lipcowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo Tiger Energy Drink i utwór rapowany przez Abradaba z udziałem motocrossowca Mikołaja Tempki. Kolejne miejsca zestawienia to także spoty z gwiazdami: reklama Play z Kamilem Bednarkiem oraz wideo Media Markt z udziałem Zenona Martyniuka. Jakie jeszcze hity znalazły się w lipcowym YouTube Ads Leaderboard?

Najchętniej oglądanym spotem w lipcu według zestawienia YouTube Ads Leaderboard okazało się wideo marki Tiger Energy Drink TIGER ROAST EP3 – POTRAFISZ WLECIEĆ NA 3 PIĘTRO? – ABRADAB SPRAWDZA MIKOŁAJA TEMPKĘ!, w którym raper Abradab “roastuje” Mikołaja Tempkę – najmłodszego w Polsce zawodnika freestyle motocrossu, który na swoim koncie ma już kilkadziesiąt trików. Wideo jest trzecią odsłoną serii autorskich roastów Tigera z udziałem sportowców. We wcześniejszych teledyskach udział wzięli Maksym Riznyk oraz Piotr Sajdak. Za kreację reklamy odpowiada agencja Brasil, zaś za zakup mediów – dom mediowy Starcom.

Drugie miejsce w lipcu to krótki spot sieci komórkowej Play Tak jak Kamil Bednarek wybierz Play na Kartę! | 100 GB za darmo na lato, w której artysta w śpiewający sposób przedstawia promocję na lato: 100 GB internetu za darmo przy wyborze oferty Play na Kartę. Reklama jest kreacją agencji Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada Mediacom. Na podium znalazł się także spot Media Markt Polska Lato z Zenkiem – Z ekipą do 70% taniej w MediaMarkt, w którym gwiazda muzyki disco polo na melodię swojego przeboju “Przez twe oczy zielone” śpiewa o wakacyjnej promocji w sklepach Media Markt i obniżkach cen za najtańszy produkt przy rodzinnych zakupach. Reklama jest jednym ze spotów z serii “Lato z Zenkiem”, prezentujących promocje i rabaty w sklepach Media Markt, przygotowanych przez agencję Heart&Brain.

 

Czwarte miejsce to reklama McDonald’s Polska Spoko?!, która w humorystyczny sposób przedstawia ulepszenia w burgerach McDonald’s. Główny bohater historii, podczas próbowania burgerów w restauracji wraz z grupą znajomych, w poetycki sposób opisuje ich zalety, rozwodząc się nad każdym elementem kanapki. Kreacja została stworzona przez agencję DDB Warszawa. Piąte miejsce to tym razem spot marki Heyah h**** / wiesz_co_robić, stworzony przez agencję Mindshare w ramach kampanii “Wiesz, co robić”. Wideo w tajemniczy sposób, w formie przerwania i “zhakowania” reklamy odsyła użytkowników na stronę z nową ofertą Heyah 01.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Polskie zestawienie YouTube Ads Leaderboard za lipiec jest dostępne również na Think with Google.


Źródło: Biuro prasowe YouTube

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Reklama w nowej rzeczywistości i rozwiązania na obecne czasy

reklama w nowej rzeczywistości

W ostatnich dwóch miesiącach w reklamach na YouTube dominowały nawiązania do obecnej sytuacji w Polsce, ze względu na trwającą pandemię koronawirusa. Niemal wszystkie spoty z czołówki zestawienia YouTube Ads Leaderboard w kwietniu przedstawiały rozwiązania ułatwiające dostosowanie się do nowej rzeczywistości: od finansów online w reklamie banku ING z influencerami do platformy Amazon Prime Video w promocji od Play. W maju zaś, oprócz dalszych nawiązań do bezpieczeństwa i troski o zdrowie, widoczne było zainteresowanie internautów startem sezonu wiosna/lato 2020 w sklepach Rossmann, nowym zapachem marki Avon oraz...wyborami prezydenckimi.

Kwietniowe podium zestawienia YouTube Ads Leaderboard to spoty związane z tematyką bezpieczeństwa oraz prezentujące rozwiązania przydatne w czasie pandemii. Pierwsze miejsce zajęło wideo ING Polska #zdalnidopomocy- pomagaj starszym zdalnie ogarnąć finanse, w którym influencerzy: reZigiusz, Naruciak, Poszukiwacz, Kasia Gandor, Adrianna Skon, Aleksandra Żuraw i Sylwia Lipka zachęcają do pomocy osobom starszym w kwestii finansów online, a także prezentują ofertę cyfrową banku. Drugi stopień podium w rankingu należy do materiału przygotowanego w ramach kampanii informacyjnej Kancelarii Premiera #zostańwdomu, namawiającego do pozostania w miejscu zamieszkania i przypominającego jak ważne są środki ostrożności podejmowane w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa. Trzecie miejsce zestawienia zajęła reklama Masz abonament w Play? Włącz Amazon Prime Video na 6 miesięcy | Aktywuj w Play24 przybliżająca promocję, pomocną w momencie, gdy dostęp do kultury offline jest mocno ograniczony. W spocie wzięli udział Kuba Wojewódzki oraz Andrzej Grabowski.

Miejsca czwarte i piąte to odpowiednio spoty TIGER X MAKS RIZNYK – MISTRZOWSKI TIGER ROAST EP1 i Media Expert przekazuje sprzęt 100 szpitalnym oddziałom zakaźnym i ratunkowym. Pierwsze wideo prezentuje sylwetkę Maksyma Riznykatrenera propagującego Street Workout. Drugie – postawę marki Media Expert, która w obliczu kryzysu związanego z koronawirusem ogłasza wsparcie dla medyków w postaci przekazanego szpitalom sprzętu.

Majowy ranking także nie omija tematu pandemii, choć materiałów bezpośrednio nawiązujących do niej jest znacznie mniej. Na szczycie znalazł się Rossmann, który ogłosił Start sezonu wiosna/lato 2020. W kolorowym i tętniącym życiem spocie narratorka opowiada o możliwościach, jakie daje e-sklep – dzięki niemu możemy odkrywać nowe produkty bez wychodzenia z domu, a przy zakupach dodatkowo zastanowić się jak zadbać o środowisko. Drugie miejsce zajął McDonald’s z wideo Wszystko w naszych rękach! W dynamicznym, 30-sekundowym nagraniu pracownicy popularnej sieci restauracji prezentują metodę skutecznego mycia rąk, tańcząc w rytm łatwo wpadającej w ucho melodii. Podium zamyka sensualne wideo ATTRACTION ONE – Kiedy dwoje staje się jednym | AVON zorientowane wokół zapachu popularnej marki kosmetycznej.

O konieczności szczególnej troski o odpowiednią higienę przypomina też marka Kotlin, której spot PIERWSZA ZASADA GRILLOWANIA z udziałem popularnego aktora Piotra Cyrwusa zachęca do dezynfekcji rąk, także przed grillowaniem. Reklama zajęła czwarte miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w maju. Co ciekawe, w majowym rankingu, w związku z toczącą się kampanią wyborczą pojawił się też spot wyborczy kandydata na urząd Prezydenta RP Szymona Hołowni zatytułowany Pierwsza Obywatelka. Wideo przedstawia sylwetkę żony kandydata Urszuli Brzezińskiej-Hołowni.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard za kwiecień i YouTube Ads Leaderboard za maj są dostępne również na Think with Google.


Źródło: Biuro prasowe YouTube

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Energetyczne klipy na YouTube w marcu

energetyczne klipy YouTube

Reklamowy marzec w serwisie YouTube obfitował w wizualną ucztę dla oka. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard przedstawia się jednak bardzo różnorodnie. Z jednej strony prawdziwe święto kolorów w reklamach Samsunga lub eobuwie.pl, z drugiej zaś - ważny temat bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w kampanii społecznej PKP Polskich Linii Kolejowych. Jakie jeszcze spoty znalazły się w czołówce marca? Sprawdźcie poniżej.

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard w marcu 2020 znalazła się reklama Samsung Polska Samsung Galaxy S20 | Zmień spojrzenie, która prezentuje zaawansowane możliwości aparatu fotograficznego w nowej serii smartfonów Samsung Galaxy S20. W klipie wykorzystany został energetyczny utwór “Rocket Fuel” w wykonaniu DJ Shadowa i De La Soul, który nadaje spotowi niesamowite tempo. Za kreację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett.

Drugie miejsce w marcu należy do klipu eobuwie.pl 15 PL. Ten spot pełny kolorów to wizytówka najnowszej kolekcji wiosna/ lato 2020. Warto zaznaczyć, że za koncepcję i montaż, jak i realizację kampanii na 8 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiadała sama firma eobuwie.pl, zaś zdjęcia powstały przy współpracy z fotografem Wojciechem Rudzkim.

Podium w marcu zamyka spot kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe SA #ŻółtaNaklejkaPLK na wszystkich przejazdach dotyczący bezpieczeństwa. Klip informuje o oznakowaniu 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych odblaskowymi naklejkami, które zawierają indywidualny numer przejazdu oraz telefony alarmowe. W przypadku awarii auta na przejeździe, zgłoszenie na nr 112 indywidualnego numeru przejazdu precyzyjnie określi miejsce zdarzenia, a kolejarze wstrzymają ruch pociągów.

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard znalazło się także wideo Halls Poland Halls Gumy, w którym gamerka przechodzi przez kolejne poziomy gry, a także przygotowana przez agencję Ogilvy reklama NOWOŚĆ! Sudafed Dex – 4 w 1 – Mądry sposób na katar i podrażnioną śluzówkę nosa prezentująca preparat Sudafed Xylospray DEX na katar.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Polskie zestawienie YouTube Ads Leaderboard w marcu jest dostępne również na Think with Google.


Źródło: informacja prasowa YouTube

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF