Tag
zakupy internetowe
Zwiększający się poziom inflacji, a co za tym idzie – rosnące ceny w sklepach wpływają na zawartość portfeli Polaków oraz ich decyzje zakupowe. Klienci sklepów internetowych w największym stopniu rezygnują z zakupu dóbr luksusowych, jak np.…
Globalne badania Klarny: Polacy w światowej czołówce e-konsumentów
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, wiodącego globalnego banku detalicznego, dostawcy płatności i serwisu zakupowego, Polacy są w światowej czołówce pod względem częstotliwości zakupów online – ostatnie dane stawiają…
E-sklepy coraz częściej korzystają z chatbotów, ale nie mierzą ich skuteczności [RAPORT]
Sklepy e-commerce w Polsce coraz chętniej wykorzystują chatboty do automatyzacji obsługi klienta. Jednocześnie niemal wszystkie zgodnie przyznają, że nie mierzą rzetelnie ich skuteczności.
Allegro Biznes zadebiutuje w lutym
Allegro Biznes, zbudowane na bazie lubianej przez Polaków platformy do zakupów online, to najlepsze miejsce na firmowe zakupy, które łączy w sobie szeroki wybór produktów, atrakcyjne ceny, przyjazne metody płatności oraz wygodę dostaw z…
Konsumencie, poznaj swoje prawa na chińskich platformach sprzedażowych
Polacy pokochali zakupy na chińskich platformach e-commersowych. AliExpress, GearBest czy Banggood dzięki szerokiej ofercie, poprawiającemu się bezpieczeństwu transakcji płatniczych, ale przede wszystkim, niskiej cenie i bezpłatnej albo…
Co piąty Polak po raz pierwszy zrobił zakupy w Internecie w czasie kwarantanny
Pandemia zmienia zwyczaje zakupowe konsumentów. Nowe zachowania klientów zmuszają branżę handlową do szybkiej adaptacji. Zmiany obejmują strukturalne podejście do konsumpcji, komunikacji marketingowej, wyboru kanału sprzedaży, w tym roli…
Jak wpływa era zakupów w Internecie na zastosowanie cross- sellingu i up-sellingu?
Czym różni się cross-selling od up-sellingu i co wnoszą te techniki do procesu zakupowego klientów? Czy ich zastosowanie jest bardziej skuteczne w sklepach internetowych czy stacjonarnych? Na te i na kilka innych pytań dotyczących…
Jakie znaczenie ma kreowanie doświadczeń użytkownika w e-commerce? Rozmowa z Markiem Włodarczykiem z…
Pozytywne doświadczenia w interakcji z markami w takcie zakupów internetowych kreują dalsze ścieżki zakupowe konsumentów. Zadaniem User Experience w zakresie e-commerce jest tworzenie narzędzi i przekazów sprzyjających łatwemu korzystaniu…