Tag
zakupy online
Według najnowszego badania Easter Holiday Survey Europe przeprowadzonego przez AdColony aż 60 proc. osób uznaje obecnie bezpieczeństwo za kluczowy powód, dla którego robi zakupy online a nie stacjonarnie. Zdecydowanie ważniejszy od takich…
Kraftowe jedzenie od Pora na Pola w ofercie Everli
Rzemieślnicze produkty od ponad 80 rolników współpracujących z e-targiem Pora na Pola dostarczy szoper Everli. To wynik umowy zawartej przez obie platformy e-grocery (Pora na Pola i Everli). Zgodnie ze strategią Pora na Pola SA ogłoszoną w…
89% Polaków słyszało o prawie do odstąpienia od umowy, a tylko 47% dokładnie wie na czym ono polega…
W ramach Światowego Dnia Praw Konsumenta, obchodzonego 15 marca, przyglądamy się znajomości prawa do odstąpienia od umowy produktu zakupionego przez Internet wśród Polaków.
Amazon staje w szranki z Allegro – kto skorzysta na starciu gigantów?
To koniec rynku e-commerce, jaki znamy. Swoją działalność w Polsce właśnie zainaugurował Amazon – najpotężniejszy z gigantów tego sektora. Czy Allegro, z którym Polacy uczyli się zakupów przez internet, ma szansę w starciu z amerykańskim…
Boom na e-commerce w pandemii? Tak, ale nie wszędzie
Choć trudno w to uwierzyć, są kraje, w których pandemia nie przyczyniła się do wzrostu przychodów z e-commerce. Wręcz przeciwnie, w niektórych zanotowano w tym sektorze spadki – wynika z badania przeprowadzone przez Konferencję Narodów…
Jakie rekordy przyniesie Black Friday? [RAPORT]
Black Friday rozpoczyna najgorętszy w handlu okres w roku – czas bożonarodzeniowych zakupów. Rok temu w sklepach online Polacy zostawili jedną trzecią świątecznego budżetu¹. W tym – biorąc pod uwagę kilkukrotnie wyższy ruch w aplikacjach…
Rośnie popularność subskrypcji tamponów i podpasek
Ten rok należy do modelu subskrypcyjnego. Cykliczne, automatyczne zakupy, kojarzące się głównie z Netfliksem czy abonentem sieci komórkowej, stają się popularne w wielu segmentach rynku. Po wyraźnym poruszeniu w pierwszych miesiącach…
Allegro, AliExpress, Amazon i przyszłość polskiego handlu: raport Inquiry
Od lat obserwujemy w Polsce wzrost sprzedaży detalicznej przez internet. Szczególnie popularne są zakupy na platformach sprzedażowych, które przez lata wypracowały silną pozycję na polskim rynku e-commerce. Do ekspansji w naszym kraju…
Klienci mogą teraz z łatwością kupować i sprzedawać używaną odzież na Zalando
Zalando, wiodąca europejska platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia, uruchamia od dziś swoją nową ofertę Pre-owned w Niemczech i Hiszpanii. Ogłoszona po raz pierwszy w lutym tego roku nowa oferta skierowana jest zarówno do…
Wpływ pandemii na rynek e-commerce i aplikacji zakupowych
Szacunki PMR wykazują, że w 2020 roku rynek e-commerce w Polsce odnotuje największy wzrost od około dekady - aż 26% rok do roku. Co więcej, będzie rósł w dwucyfrowym tempie w ciągu najbliższych trzech lat. Nie można zaprzeczyć, że na tak…