Tag
zakupy
Popularność e-commerce rośnie od dłuższego czasu, ale to głównie pandemia i wojna zwiększyły częstotliwość takich zakupów. Obecnie 75 proc. osób zamawia produkty online co najmniej raz w miesiącu, w tym 27 proc. kupuje tak co najmniej raz w…
Grudzień pod znakiem kontynuacji spadku nastrojów konsumenckich Polaków [RAPORT]
Grudzień 2021 r. przyniósł w Polsce istotne pogłębienie spadku nastrojów konsumenckich. Najsłabsze wyniki odnotowano w grupie najstarszych osób. Wśród kobiet średni wskaźnik nastrojów jest znacznie niższy, niż w przypadku mężczyzn.
Prezenty gwiazdkowe w 2021 r. – najpopularniejsze produkty na świątecznych listach zakupowych
Prezentami, które w tym roku Polacy najczęściej znajdą pod choinką, będą m.in. skarpetki, kosmetyki i telefony - wynika z analizy danych zebranych w okresie od 7 do 17 grudnia w aplikacji Listonic, jednej z najpopularniejszych aplikacji do…
Bolt Market wystartuje w Polsce
Zamawianie zakupów przez internet staje się coraz bardziej popularne. Bolt chce powalczyć o kawałek rynku dla siebie.
Wakacyjna stabilizacja nastrojów konsumenckich w sierpniu [BADANIE]
Sierpień nie przyniósł zmiany w konsumenckich nastrojach Polaków w stosunku do lipca.
Minimalny koszyk zakupowy w lipcu droższy o 5,99% w skali roku
Rekordowy poziom inflacji zaczyna być widoczny w sieciach handlowych. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy® autorstwa ASM Sales Force Agency w lipcu 2021 r. wartość koszyka minimalnego, czyli zestawu analizowanych…
Polacy szykują szkolne wyprawki
Druga połowa wakacji to ostatni dzwonek, aby rozpocząć przygotowania do nadchodzącego nowego roku szkolnego. Ile na wyprawkę dla swoich dzieci wydamy tym razem? Gdzie najchętniej kupujemy artykuły szkolne i jak na tę kategorię zakupów…
Konsumenci mówią ‘sprawdzam’
Ostatnie miesiące wymusiły przeniesienie swojego czasu i oszczędności do Internetu. Romans z e-zakupami kwitł w najlepsze: zachwyciliśmy się szybką dostawą, doceniliśmy nowe metody płatności i odkryliśmy morze możliwości w trybie online.…
Fani esportu gotowi na zakupy
Esport to kolejne pole bitwy, na którym o atencję i portfele widzów kruszą kopie marketerzy. A jest o co walczyć, ponieważ jak podaje firma badawcza Newzoo, globalne przychody z esportu wzrosną w 2021 roku o 14,5 proc., osiągając wartość…
Światowy Dzień Konsumenta – Polacy polubili „less waste”. Ponad 60 proc. Polaków oddaje lub…
Polakom coraz bliższa jest idea „less waste”, czyli zmniejszanie ilości wytwarzanych przez siebie odpadów – wykazało badanie Barometr Providenta przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Respondenci chętnie dają produktom drugie…