...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wystartowały zapisy do Legia Esport Schools w roku szkolnym 2021/2022!

Legia Esport Schools

Legia Esport Schools zaprasza dzieci i młodzież w wieku 6-16 lat na regularne zajęcia esportowe. Zajęcia odbywają się zarówno w weekendy jak i w dni powszednie. Treningi startują od 13 września i odbywają się na terenie stadionu Legii Warszawa przy ul. Łazienkowskiej.

Legia Esport Schools realizuje nowatorski program łącząc esport ze sportem. Prowadzimy zajęcia na trzech poziomach zaawansowania skupione wokół takich gier jak Valorant, Fortnite, League of Legends, Minecraft, FIFA, Starcraft2, Rocket League i wielu innych. Dla nastolatków od 13 roku życia prowadzimy również zajęcia ukierunkowane na Counter-Strike.

Dodatkowo uczestnicy abonamentu mogą uczestniczyć w zajęciach sportowych przygotowywanych przez partnerów Legia Schools (2 razy w miesiącu), jak również w esportowych turniejach/piknikach rodzinnych (2 razy w miesiącu). Skupiamy się na wszechstronnym rozwoju umiejętności dzieci poprzez mądrą zabawę w wirtualnym świecie. Uczymy dzieci i młodzież świadomego korzystania z nowoczesnych technologii łącząc to ze sportem i atmosferą drużynowości.

System nauczania podzielony jest na 3 poziomy i dostosowany do dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Innowacyjny program bazuje na najlepszych wzorcach zagranicznych, a za tworzenie programu odpowiadają największe podmioty w Polsce tworzące największe krajowe organizacje esportowe, międzynarodowe i lokalne ligi i turnieje, a także podmioty już dziś prężnie działające w sektorze edukacyjnym. Pracujemy z kilkoma znanymi trenerami esportowymi i sportowymi w celu stworzenia jak najbardziej komplementarnego programu dostosowanego do dzieci w różnym wieku.

Program szkolenia w Legia Esport Schools jest dostosowany do wieku i umiejętności graczy. Pierwszy poziom “Wstęp do esportu”, skierowany do dzieci od 6 do 10 lat zaczynających lub chcących zacząć swoją przygodę z esportem i ze światem cyfrowym. Program skupia się na umiejętnościach współpracy, komunikacji i analizy, przy okazji ucząc obsługi komputera. W tym kursie dzieci przechodzą przez interdyscyplinarną ścieżkę, poznając benefity płynące z wielu gier.

Drugi poziom “Esportowi odkrywcy”, dedykowany dla dzieci w przedziale wiekowym 9-13 lat z pewnym doświadczeniem komputerowym i esportowym bez ukierunkowania na jedną grę. W czasie kursu młodzież pozna bardziej zaawansowane mechanizmy rozgrywek i rozpocznie swoją specjalizację.

Trzeci poziom “Esportowe talenty”, skierowany jest do młodzieży od 11 do 16 roku życia już ukierunkowanej na rozwój w kolejnej grze, gdzie pod okiem doświadczonych trenerów będą mogli doskonalić swoje umiejętności.

Za szkolenie na każdym poziomie odpowiedzialni są doświadczeni pedagodzy, uznani trenerzy, a także profesjonalni zawodnicy. Zajęcia odbywać będą się w większości na komputerach, a za bazę do kształcenia posłuży kilkanaście różnych tytułów esportowych.

Więcej informacji o Legia Esport Schools i zapisy na www.legiaesportschools.pl


Źródło: Legia Esport Schools

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 23 lutego. Poznaj agendę najbliższego spotkania! [BRIEF PATRONUJE]

DIMAQ Voice online

Kolejna edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie streamingowej, odbędzie się 23 lutego, w godzinach 15:00 - 16:35. Podczas najbliższego spotkania DIMAQ VOICE wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Damian Wiszowaty z Gonito, Piotr Stanoch z Carsmile oraz Monika Kołodziejczyk z ThinkDigital.

Prelekcja I, godz. 15:05: „SZTUKA KUPOWANIA, czyli jak rozkochać klienta na AMAZON”

Obecnie zakupy w internecie są tak łatwe jak randkowanie. O generalnych, ale nie uniwersalnych regułach budowania relacji z klientem opowie Damian Wiszowaty, CEO Gonito.

Podczas prelekcji dowiesz się:
– jak sprawić, żeby produkt został zauważony, a nie pominięty,
– czym jest „one night stand”, a czym „for life” w kontekście zakupów,
– dlaczego pierwsze wrażenie w sprzedaży jest kluczowe,
– co zrobić, żeby utrzymać związek z klientem.

Na przykładzie rozwoju sprzedaży na Amazon prześledzimy w jaki sposób polski producent świec stworzył sobie niszę, którą w pełni zagospodarował:
– w jaki sposób przedefiniował spojrzenie na tak konwencjonalny produkt jak świeca?
– w jaki sposób potrafi utrzymywać klienta i sprzedaż przez cały rok na równym poziomie?
– jak udało mu się zdywersyfikować ryzyko sezonowości produktu?
– jak kreatywność popchnęła go do rozwoju kolejnych segmentów branży home&decor?

Prelekcja II, godz. 15:35: „Jak daleko jest 2021 od 2012 w kampaniach digital?”

O branży digital mówi się, że szybko się zmienia i ewoluuje. Czy jednak kampanie i media mix są obecnie drastycznie inne niż prawie dekadę wcześniej? Zaskakującą historię zmian z punktu widzenia klienta nastawionego na performance opowie Piotr Stanoch, CMO Carsmile.

Prelekcja III, godz. 16:05: „Jak raportować w Google Data Studio? Poznaj skuteczne metody pracy z danymi.”

Zastanawiasz się jak zautomatyzować raportowanie działań online? Szukasz efektywnych sposobów na przedstawienie danych z SEO, Facebooka czy ecommerce? Chcesz połączyć kilka źródeł w jednym raporcie? Przydatne metody pracy z danymi przedstawi Monika Kołodziejczyk, CEO ThinkDigital.

Podczas prelekcji dowiesz się między innymi:

– dlaczego warto korzystać z narzędzia Google Data Studio?
– jak szybko i efektywnie tworzyć raporty?
– jak łączyć kilka źródeł w jednym raporcie?
– jakie dane i informacje warto raportować?
– jakie są przydatne szablony raportów z obszaru SEO/SEM/FB.

Zarejestruj się

Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty za udział w tym wydarzeniu. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do nowego wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online w 2021!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.


Źródło: IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF