...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy dyrektor finansowy w Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe

Guillaume Dumont

Guillaume Dumont jest związany z Grupą Pernod Ricard od 15 lat, od kiedy w 2006 roku pracował przy projekcie tworzenia nowej destylarni Havana Club na Kubie. Od września 2017 roku pełnił funkcję CFO Pernod Ricard Vietnam, odpowiadając m.in. za finanse, łańcuch dostaw, usługi IT i operacje. Guillaume Dumont ukończył Audencia Management School we Francji.

Cieszę się, że będę mógł brać udział w rozwoju tak dynamicznego rynku jakim jest Polska oraz Europa Środkowa, jestem bardzo ciekaw kraju, jego tradycji i kultury. Mam nadzieję, że moje dotychczasowe doświadczenie przełoży się na dalszą transformację firmy w kierunku innowacyjności, tym bardziej że Wyborowa Pernod Ricard posiada w swoim portfolio kultowe i znane na całym świecie marki.

Guillaume Dumont, dyrektor finansowy Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe

Guillaume Dumont będzie raportował do Fabrice’a Audan, prezesa zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.

Odchodzący Hervé Fetter objął swoje stanowisko w 2017 roku, wcześniej pełniąc funkcję dyrektora finansowego w Chivas Brothers Ltd, spółce z Grupy Pernod Ricard. Zawodowo związany jest z Pernod Ricard od ponad 30 lat.


Źródło: Pernod Ricard

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Victoria Abramova zastępuje Macieja Wysockiego na stanowisku Prezesa Zarządu Mars Polska sp. z o.o.

Victoria_Abramova_Mars

Victoria Abramova posiada ponad 19-letnie doświadczenie w obszarach sprzedaży, marketingu oraz zarządzania, zdobyte w sektorze FMCG na różnych rynkach. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w L’Oréal, w którym po kilku latach została Dyrektorem Generalnym działu Active Cosmetics w Rosji. W 2014 roku dołączyła do Mars Central Eurasia & Belarus jako dyrektor kategorii czekolady i produktów dla zwierząt domowych, a następnie w 2017 roku została dyrektorem zarządzania kategorią i marketingu dla Mars Wrigley w Wielkiej Brytanii.

Z firmą Mars jestem związana od 2014 roku, a każda rola była dla mnie niesamowitym doświadczeniem. Kultura firmy, jej cele oraz wartości zdefiniowane przez Pięć Zasad są podstawą wszystkich moich działań i dają mi niekończącą się motywację do osiągania jak najlepszych wyników. Wierzę w autentyczne przywództwo i wyjątkową moc bycia sobą w pracy. Nie mogę się doczekać, aby angażować, rozwijać oraz inspirować nasz zespół w Polsce. Chciałabym, abyśmy byli możliwie najlepszymi partnerami dla naszych kontrahentów  handlowych, a przede wszystkim sprawiali radość naszymi wspaniałymi produktami jak największej liczbie polskich konsumentów. Jestem pewna, że wspólnie będziemy wspierać Mars Wrigley w dalszym rozwoju.

Patrzę na polski rynek, jak na miejsce, gdzie czekolady, batony, lody, gumy i miętusy – a więc wszystko, co oferuje Mars Wrigley – mają fantastyczne perpsektywy wzrostu. Mamy już wiele wspaniałych osiągnięć, a przed nami wciąż ogrom szans dla rozwoju.

Victoria Abramova, nowa Prezes odpowiedzialna za Mars Wrigley w Polsce

Jestem niezwykle dumny z  drogi jaką Mars Wrigley przeszedł w Polsce w ciągu ostatniej dekady. Z optymizmem patrzę w przyszłość i nie mam wątpliwości, że tak wspaniały zespół ludzi będzie odnosił kolejne sukcesy. Wszystkie nasze działania zawsze cechowała  kreatywność, ambitne lecz realistyczne cele, a przede wszystkim niesamowita energia i zapał naszych Współpracowników. To oni zawsze byli i są inspiracją do działania – bez względu na to, gdzie wykonują swoją pracę: w Janaszówku, Poznaniu, Warszawie czy też w zespole sprzedaży terenowej w całej Polsce. Bardzo się cieszę, że ten fantastyczny biznes przejmie teraz Victoria, którą osobiście bardzo cenię i znam od wielu lat. Jestem przekonany, że pod jej przywództwem biznes Mars Wrigley, tak jak i obroty całej branży, w której operujemy, będą szybko rosnąć. Równocześnie – co jest charakerystyczne dla kultury Mars – nasi Współpracownicy będą ciągle  mieli  możliwości do doskonalenia się i rozwoju.

Maciej Wysocki, dotychczasowy Prezes Zarządu Mars Polska odpowiedzialny za segment Mars Wrigley

Podczas swojej 18-letniej kariery w firmie, Maciej Wysocki był szeroko docenianym liderem biznesu Mars Wrigley w Polsce, Europie i na globalnych rynkach wschodzących, zajmując różne stanowiska w obszarach sprzedaży, rozwoju biznesu i zarządzania. Przez ostatnie kilka lat był również odpowiedzialny za koordynację działań wszystkich biznesów Mars Inc. w Polsce. Maciej i Victoria będą współpracowali, aby zapewnić płynne przekazanie polskiego biznesu Mars Wrigley nowej Prezes Zarządu w ciągu najbliższych kilku miesięcy.


Źródło: Mars Wrigley w Polsce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23

Tomasz Waligóra i Marek Różycki

Tomasz WaligóraObserwujemy ciągłą ewolucję potrzeb klienta wynikającą z szybkiego rozwoju samego E-commerce, technologii, jak i coraz większej dostępności danych. Przyszłość widzimy w coraz większej integracji – produkty i usługi odpowiadają lub wyprzedzają potrzeby biznesowe klientów, jednocześnie rośnie poziom ich złożoności i osadzenia w danych. To powoduje, że potrzebne jest łączenie zespołów sprzedażowych i Client Service z inżynierami lub konsultantami od strategii, produktów i danych.

Tomek Waligóra

Marek RóżyckiNowa struktura zarządu odpowiada na tę potrzebę – wychodzimy z różnych doświadczeń i kompetencji, dlatego teraz łączymy siły, żeby wspólnie przeprowadzić ten proces integracji.

Marek Różycki

Pełniąca do tej pory funkcje CEO – Julia Dziurbiejko, oraz Executive Vice President Szymon Domżał wchodzą w skład nowoutworzonego zespołu w ramach Brand New Galaxy, którego celem jest praca nad rozwojem zintegrowanej oferty E-commerce spółek BNG oraz wspieranie i współpraca ze wszystkimi agencjami w grupie.


Źródło: Pathfinder 23

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Przedstawiciele IAB Polska w zarządzie Rady Reklamy oraz w Komisji Etyki Reklamy

IAB_przedstawiciel w Radzie Reklamy

Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na Prezesa zarządu, a Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej Rady Reklamy. W organach Stowarzyszenia znaleźli się także inni przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska.

Jestem szczęśliwy, że w nowej roli prezesa zarządu mogę wzmocnić zaangażowanie w pracę jednego z najważniejszych podmiotów samoregulacyjnych w Polsce. Ogromnie  doceniam zaufanie, jakim obdarzyli mnie Członkowie organizacji. Zadania stojące przez Radą Reklamy i Komisją Etyki Reklamy nie zmieniają się, dlatego też w nowej kadencji 2021-2023 będziemy chcieli kontynuować świetną pracę poprzedniego Zarządu. Wśród priorytetów na najbliższe lata na pewno trzeba podkreślić dalsze wzmacnianie i promowanie idei samoregulacji, zarówno poprzez zwiększanie obecności Rady Reklamy w mediach, aktywność w ośrodkach opiniotwórczych i decyzyjnych, jak i konsekwentne wzbogacanie bazy członkowskiej o nowe podmioty i całe obszary rynku. Nasza organizacja bacznie obserwuje świat reklamy i zachodzące w nim, czasem wręcz rewolucyjne, zmiany. Zmiany, które często redefiniują znane nam do tej pory pojęcia zasad etyki, choćby przez rosnący udział czy też  już dominację kanału cyfrowego. Znamienne jest zatem, że na czele Zarządu Rady Reklamy stanął przedstawiciel organizacji reprezentującej uczestników rynku internetowego, jakim jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Robert Wielgo, Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członek zarządu IAB Polska

W skład Zarządu Rady Reklamy poza Robertem Wielgo i Włodzimierzem Schmidt weszli także następujący przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska:

  • Małgorzata Węgierek,  CEO, Havas Media Group
  • Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży, TVN Media

Ponadto do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy  zostali wybrani następujący przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska:

  • Teresa Wierzbowska, Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Grupa Polsat; wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska
  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu, AMS
  • Anna Gumkowska, dyrektor działu rozwoju news i lifestyle,  TVN Discovery Polska
  • Elżbieta Kondzioła, Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia
  • Kamil Bolek, CMO, członek zarządu grupy LTTM
  • Agnieszka Przewoźnik, członek zarządu, Społeczności
  • Piotr Wasilewski, Partner, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
  • Wojciech Piwocki, członek zarządu, dyrektor handlowy, IMS
  • Rafał Wiewiórski, RASP
  • Paulina Zyśk-Lisica,Director of Programmatic Department, Wirtualna Polska
  • Beata Dziwulska, digital & social media communication manager, Nestlé Polska
  • Ewelina Czuba, zastępca dyrektora, Biuro Reklamy i Handlu TVP
  • Sławomir Skowerski, Head of Copywriring, GoldenSubmarine
  • Zofia Stanejko, Chief Commercial Officer Grupy IPG Mediabrands
  • Igor Kaleński, prezes, Grupa BBDO

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Rady Reklamy.


Źródło: IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Zmiany personalne w GfK Polonia

Wraz z przejściem na nowe stanowisko Agnieszka Sora przestaje pełnić funkcję członka zarządu GfK Polonia. Od 1 czerwca nowym członkiem zarządu GfK Polonia będzie Izabela Wic.

Izabela Wic obejmując stanowisko Commercial Director i Executive Director Poland będzie odpowiadała za dalszą cyfrową transformację GfK w Polsce. Izabela Wic jest doświadczoną menedżerką z wieloletnim stażem w sprzedaży i marketingu w firmach technologicznych. W ostatnim czasie pełniła funkcję wiceprezes zarządu, Dyrektor Sprzedaży do sektora General Business SAP Polska.

Od 1 czerwca Agnieszka Sora obejmie stanowisko Regional Consulting Lead NCE Europe w GfK i będzie wdrażała nowe usługi w regionie.

Od kilku lat GfK jest w trakcie transformacji technologicznej wdrażając platformy oparte na rozszerzonej inteligencji, pozwalające dostarczać rozwiązania na najwyższym poziomie i z punktu widzenia użytkownika będące dosłownie na wyciągniecie ręki. Równolegle jednym z naszych priorytetów jest poszerzenie dotychczasowego portfolio o usługi konsultingowe. Nowa kompetencja pozwoli zintegrować wiele dotychczasowych pól analitycznych i perspektyw, z których obserwujemy rynek, konsumentów oraz poszczególne marki. Nowa usługa dostarczy naszym klientom bardziej spójny, całościowy, strategiczny obraz, co za tym idzie doda naszym badaniom dodatkową wartość i jakość.

Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE Europe w GfK


Źródło: GfK

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR

Nowy zarząd Walk PR

Z Anną Borowiec-Góra i Kingą Strawińską współpracujemy już od kilku lat, a ostatnie, pełne pandemicznych wyzwań, ale też arcyciekawe dla branży miesiące pokazały, że połączenie naszych różnorodnych doświadczeń przekłada się na wartościowe dla biznesu pomysły i rozwiązania. Zmiana na poziomie zarządu odzwierciedla więc wpływ, jaki Ania i Kinga mają na Walk PR zarówno w obszarze współpracy z naszymi klientami, pozyskiwania biznesu, jak i rozwoju zespołu. Celem Walk PR, jako członka United Nations Global Compact, pozostaje zrównoważony rozwój w oparciu o Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG).

Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR

Anna Borowiec-Góra

Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Tworzyła i realizowała strategie komunikacji dla wiodących marek działających w Polsce i na świecie, głównie z branży finansowej, ale także FMCG i retail. Projektowała oraz wdrażała wieloletnie projekty wizerunkowe, pozycjonujące marki na rynku, obejmujące badania, raporty, współpracę z ośrodkami analitycznymi. Pracowała m.in. dla Banku Millennium, mBanku, Eurobanku, Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, E.Wedel, Empik, Vision Express. W Walk PR od marca 2017 r.

Kinga Strawińska

Strategiczna doradczyni w zakresie komunikacji produktowej, odpowiedzialna za rozbudowę portfolio klientów i usług Walk PR. Doświadczenia zawodowe zdobywała w Londynie, Genewie i Paryżu. Specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii marek kaskadowanych na rynkach na całym świecie. Moderatorka Design Thinking, ambasadorka Walk PR do program United Nations Global Compact „Równe szanse w biznesie”. Pracowała m.in. dla Procter&Gamble, COTY, Volkswagen Group, E.Wedel, Empik, L’Oreal czy CEDC. Z Walk PR związana od początku 2019 r.

Agnieszka Bacińska

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego, zdobywane m.in w Grupie Walk, z którą związana jest od 2008 r., jako CEO Walk PR od 2017 r.  Z wykształcenia języko- i kulturoznawczyni. Jurorka konkursów: Cannes Lions, Lisbon Ad Festival, Young Creatives oraz Złote Spinacze. Ekspertka See&Say.‬ Członkini Rady Sektorowej Komunikacji Marketingowej oraz Rady Programowej United Nations Global Compact. Moderatorka Design Thinking. Zawodniczka MAT ATOM Deweloper Women’s Cycling Team.‬‬‬‬‬


Źródło: Walk PR ‬‬

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Marta Florczak dołącza do zarządu Lidl Polska

Marta Florczak

Lidl Polska zatrudnia blisko 24 tysiące pracowników. Wierzę, że siłą naszego zespołu jest jego różnorodność – każdy wnosi unikalną wartość opartą o własne doświadczenie i wykształcenie. Wspieranie różnorodności, w tym szczególnie wzmacnianie pozycji kobiet na rynku pracy oraz polityki równych szans Lidl Polska realizuje od wielu lat. Od 2019 r. organizujemy konkurs Lidl Fair Pay, którego celem jest promowanie równości płacowej wśród polskich przedsiębiorstw. Cieszę się z tego, że dołącza do nas ekspert z wieloletnim, unikalnym doświadczeniem, która odpowiadać będzie za pion personalny. Marcie życzę wielu kolejnych sukcesów i satysfakcji zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym!

Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska

Marta Florczak– notka biograficzna

Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi – zajmowała takie stanowiska jak: dyrektor zasobów ludzkich w Centrum Naukowo – Badawczym w Wiedniu, dyrektor zasobów ludzkich w Lafarge Cement we Francji, dyrektor ds. organizacji i zarządzania zasobami ludzkimi w Lafarge w Polsce, vice-president Cement ds sprzedaży B2B/B2C oraz dyrektor zasobów ludzkich w Auchan. Od kwietnia 2021 jako członek zarządu Lidl Polska odpowiadać będzie za pion personalny.

Jest absolwentką Strategic Human Resources Management na Open Business School London. Uzyskała Diploma in Organisational Leadership at Said Business School Oxford University oraz ukończyła Advanced Management Program IESE Business School in Barcelona.


Źródło: Lidl Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami, prezeską ponownie Luiza Jurgiel-Żyła

PSPR

Luiza Jurgiel-Żyła to PR Managerka w Cresa Polska, międzynarodowej firmie doradczej w branży nieruchomości komercyjnych, wcześniej pracowała w agencji FIRST Public Relations. Z PSPR jest związana od 2009 roku, kiedy była asystentką zarządu, zasiadała w zarządach w kadencji Szymona Sikorskiego i Krystiana Dudka. W 2019 roku objęła stanowisko prezeski PSPR.

Ostatnie dwa lata były bardzo intensywne i owocne w PSPR, co zaowocowało rekordowymi wzrostami liczby członków, w szczególności tych zaangażowanych. Hasło przyświecające mojej prezentacji wyborczej to: PSPR: Integrator. Edukator. Centrum Dialogu. Wierzę, że wspólnie z nowym zarządem, szefami klubów i członkamia zrealizujemy tę wizję.

Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR

Na kolejną kadencję wiceprezesem zarządu pozostanie Bartosz Milczarczyk, wicedyrektor Stołecznego Biura Turystyki, w którym kieruje kluczowymi obszarami promocji Warszawy na arenie międzynarodowej. Zaczynał w dziale marketingu Wodociągów Warszawskich, gdzie po krótkim czasie został rzecznikiem. Potem przez ponad 7 lat był rzecznikiem prasowym Urzędu m.st. Warszawy.

Wiceprezesem zarządu PSPR został również Cyprian Maciejewski, który pracuje w gdańskim magistracie oraz jako niezależny doradca i szkoleniowiec. Od wielu lat działa w PSPR, w ubiegłej kadencji był członkiem zarządu stowarzyszenia. Wcześniej był rzecznikiem prasowym ZU; przez 6 lat pracował jako PR manager w trójmiejskiej agencji Ambermedia.

W zarządzie debiutują Żaneta Czyżniewska i Roksana Obuchowska-Waślicka. Żaneta Czyżniewska jest starszą specjalistką ds. współpracy z mediami w Muzeum POLIN i doktorantką Szkoły Doktorskiej w Szkole Głównej Handlowej w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Tworzy rozprawę doktorską o orientacji na markę muzeów w Polsce; jest również trenerką wizerunku w mediach tradycyjnych i online.

Roksana Obuchowska-Waślicka specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania public relations i dba o wizerunek organizacji na rynku polskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała głównie w pracy dla międzynarodowych korporacji, w różnych branżach (FMCG, IT, finansowej).

Nowa Rada Nadzorcza PSPR

Zmienił się też skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Maria Buszman (prezes Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie oraz wykładowca), Anna Kiryjow-Radzka (Prezes Stowarzyszenia „PRom”), Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), Michał Sobiło (właściciel agencji Icon Strategies), Mateusz Witczyński (rzecznik prasowy Urzędu dzielnicy Wola miasta stołecznego Warszawy, doradca).

W poprzednim zarządzie PSPR obok Luizy Jurgiel-Żyły zasiadali Bartosz Milczarczyk (wiceprezes), Emilia Zakrzewska (wiceprezes) oraz Cyprian Maciejewski, Agnieszka Bednarczyk i w 2020 roku Maciej Krzysztoszek jako p.o. członka zarządu. W radzie nadzorczej zaś Jan Matysik (przewodniczący), Marcin Jańczuk, Andrzej Pawelczak, Michał Sobiło i Mateusz Witczyński.

Władze PSPR wybierane są na dwa lata.


Źródło: PSPR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Mateusz Kirstein, wiceprezes Dobro, rozstaje się ze studiem

Po ponad czterech latach współpracy, z końcem września, Mateusz Kirstein odchodzi z grupy Platige Image i domu produkcyjnego Dobro. 

– Współtworzyłem Dobro od samego początku i bardzo się cieszę, że na trudnym rynku, w niespełna cztery lata udało nam się zbudować tak silną markę – charakterne studio, które jest w ścisłej czołówce domów produkcyjnych w Polsce – zarówno pod względem kreatywnym, jak i biznesowym. – podsumowuje Kirstein.  

– Ale dla mnie przyszedł czas na zmiany, postanowiłem zaangażować się w nowy projekt zawodowy. Będę trzymał kciuki za dalszy rozwój Dobro i całej grupy Platige – dodaje. Dobro sp. z o.o. jest wielokrotnie nagradzanym studiem produkcyjnym funkcjonującym w ramach grupy Platige Image (dobrofilms.com). Pracuje między innymi dla takich klientów jak McDonald’s, Jeronimo Martins, Canal+ czy T-Mobile. Współzałożycielem studia jest reżyser Sebastian Pańczyk. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Anna Ciołkowska w zespole zarządzającym WP Media

Anna Ciołkowska rozpoczynała swoją karierę w grupie w 2008 roku jako zastępca Dyrektora Finansowego o2. Odpowiadała za płynność finansową spółki i wdrożenie systemów kontrolingowych. Następnie, po połączeniu o2 z WP, została dyrektorem działu sprawozdawczości i zarządzania przepływami pieniężnymi. W 2014 roku uczestniczyła w procesie wejścia WP Holding na Giełdę Papierów Wartościowych, a później odpowiadała za realizację obowiązków sprawozdawczych.

W kwietniu 2019 roku została zastępcą CFO w WP Holding. Bierze udział w projektach pozyskiwania finansowania zewnętrznego i zarządza przepływami pieniężnymi holdingu. Po awansie do zespołu zarządzającego WP Media jako CFO zajmie się dodatkowo bieżącym zarządzaniem finansami spółki, dbaniem o jej prawidłowy rozwój i realizacją wyznaczonej przez zarząd strategii biznesowej. Zastąpi Iwonę Groszek, która przestała pełnić tę funkcję w październiku 2018 roku.

Anna Ciołkowska ukończyła finanse i bankowość oraz studia doktoranckie w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w Szkole Głównej Handlowej. Doświadczenie zdobywała w Ernst & Young Audit Sp. z o.o., gdzie w dziale audytu gospodarczego zajmowała się audytem jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz audytami systemów kontroli wewnętrznej. Od 2017 roku ma uprawnienia biegłego rewidenta, jest w trakcie uzyskiwania międzynarodowego certyfikatu ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP SportoweFakty, WP Komórkomania, dobreprogramy. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w kwietniu 2019 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,8 mln realnych użytkowników. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie NC+, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF