Tag
zarządzanie treściami
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Justyną Bakalarską-Stankiewicz, autorką książki "Content marketing. Od strategii do efektów". Justyna opowiada o tym, na czym polega content marketing, o jego narzędziach i kanałach, o tworzeniu strategii…
Jak przykuć uwagę złotej rybki?
Internet to wielki śmietnik. Ilość informacji i bodźców, jakie obecnie docierają do przeciętnego użytkownika mediów społecznościowych, jest nieporównywalna z żadnym innym okresem w historii. W ciągu zaledwie 60 sekund około miliona…
Content marketing kreatywnie – #eksperci w Workin
We wtorek 30 października w przestrzeni coworkingowej Workin przy placu Zamkowym, odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu #eksperci realizowanego w ramach tegorocznej, dziewiątej już, edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.…
Strategia nie jest najbardziej poszukiwaną kompetencją agencji marketingowych
Strategiczny insight agencji marketingowych jest najmniej poszukiwaną kompetencją przez większość firm zlecających usługi komunikacji marketingowej zewnętrznym agencjom. Tylko 16% badanych firm wskazuje strategic insight jako ważną…