...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

T-Mobile zwolni niezaszczepionych pracowników

Amerykański oddział operatora komórkowego T- mobile, podjął bardzo drastyczną decyzję. Niezaszczepieni mają czas do 2 kwietnia, inaczej starca pracę.

Jak podaje portal Bloomberg jeden z największych operatorów komórkowych na świecie T-mobile, a dokładnie jego amerykański oddział postanowił zwolnić swoich pracowników, którzy nie przyjęli szczepień przeciwko Covid- 19.  Jednak jeżeli przedstawią oni do 21 lutego 2022 roku dowody na przyjęcie pierwszej dawki, otrzymają darmowy urlop na dokonanie kolejnego szczepienia.

W przypadku jeśli nie przedstawią dokumentu, który sugeruje pełne zaszczepienie, to  do 2 kwietnia tego roku, zostaną zwolnieni dyscyplinarnie. Co ciekawe, niektórzy pracownicy mogą być zwolnieni z tego obowiązku. Ze względu na wyznawaną religię lub choroby współistniejące. Oczywiście te również muszą być udokumentowane i przedstawione zarządowi spółki. Decyzja zarządu amerykańskiego oddziału T-Mobile dotyczy wyłącznie pracowników administracyjnych, pracujących w centrali. Co więcej, zwolnienia ominą pracowników technicznych, sprzedawców detalicznych, którzy mimo tego otrzymali oficjalną ,,zachętę” do przyjęcia wszystkich dawek szczepionki i wykonywania regularnych testów na obecność wirusa.

Jak poinformował Deeanne King, dyrektor ds. HR w T-Mobile. Firma ma nadzieję, że każdy, kto zachorował na wspomnianą chorobę, zostanie zaszczepiony i wróci na swoje stanowisko pracy. Dyrektor podkreślił, że rozumie to, że niektórzy z nich muszą podjąć niejednokrotnie bardzo osobiste decyzje.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

V&P wzbogaca strategię o shopper marketing. Przemysław Guzik nowym Head of Shopper Marketing

Head of Shopper Marketing V&P

Head of Shopper Marketing – to nowe stanowisko w V&P, które objął Przemysław Guzik. Przemek wrócił do agencji po ponad dwóch latach, by rozwijać ofertę shopper marketingową w strukturach działu strategii.

Ostatnie dwa lata Przemek spędził w Cosmo Group, gdzie odpowiadał za prowadzenie badań marketingowych oraz współtworzenie strategii i kampanii reklamowych, na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej przez ponad rok był Senior Strategy Managerem w V&P, pracując m.in. dla Hebe, Dużego Bena oraz Nivei.

Shopper marketing to niezmiernie ciekawy obszar marketingu, bo – wbrew powszechnej opinii – nie dotyczy jedynie samego momentu zakupu, czy celu jakim jest zwiększenie koszyka.

To proces zaczynający się od budowania świadomości, przez zakup do jego ponawiania. Przewagą takiego ujęcia jest lepsze dostosowanie komunikacji do potrzeb shoppera na różnych etapach ścieżki decyzyjno-zakupowej oraz lepsze dobranie punktów styku. Jest to niezmiernie potrzebne zwłaszcza dziś, gdy innowacje – takie jak np. q-commerce – coraz mocniej zacierają granice między fizycznymi i cyfrowymi punktami sprzedaży.

Przemysław Guzik, nowy Head of Shopper Marketing w V&P

W V&P będzie odpowiadał za rozwój narzędzi strategicznych, oraz planowanie dla klientów z branży retail (przede wszystkim Hebe, część marek Eurocash), FMCG a także dla projektów new-business’owych.

Przed rozpoczęciem pracy w V&P Przemek przez 8 lat pracował w agencji TEQUILA\TBWA, odpowiadał za strategię dla takich klientów jak: Tyskie, Lech Pils, Nivea, Tymbark, Galeria Północna, Fortum, Aquafresh, Wrigley, ING Bank i Maxwell House. W ramach sieci Omnicom szkolił się w shopper marketingu w Denver, Hamburgu i Londynie. W lipcu 2021 zdobył certyfikat DIMAQ Proffesional z obszaru digital marketingu.


Źródło: V&P

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Beata Magdziarz na stanowisku Chief Digital Officer w Havas Media Group

Beata Magdziarz Havas

Beata Magdziarz dołączyła do grona ekspertów digital w grupie Havas Media Group. W październiku 2021 obejmie stanowisko Chief Digital Officer.

Beata Magdziarz to ekspertka z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w obszarze digital marketing oraz digital communication, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększania efektywności procesów i sprzedaży. Ostatnio była odpowiedzialna za e-commerce i działania performance w T-Mobile. Kompleksowo odpowiadała za takie obszary digital marketingu jak strategia e-commerce, performance i digital media we wszystkich kanałach online, w tym sem, social media, programmatic, afiliacja oraz za marketing automation, analitykę e-commerce i SEO. Doświadczenie zdobyła po stronie wydawców (Vertigo Media, LeadR/Netsprint), agencji (GroupM, Socialyse/Havas Media Group) oraz klientów (T-Mobile, Red Bull). Ponadto, jest członkinią jury branżowych konkursów Effie Awards oraz Innovation. Założyła fundację „Her Digital Bar”, propagującą wiedzę o transformacji cyfrowej.

Na stanowisku Chief Digital Officer zastąpi Dominika Wałęgę. Do jej zadań będzie należało dalsze rozwijanie kompetencji, oferty i produktów digitalowych w grupie Havas. Ponadto, będzie odpowiedzialna za zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital.

Małgorzata WęgierekBardzo cenimy powroty naszych pracowników do zespołu – powrót Beaty do Havas Media Group nie tylko cieszy, ale zapewnia nam bardzo cenną perspektywę klienta, zrozumienie jego potrzeb i biznesu. Szerokie doświadczenie Beaty daje jej kompleksową wiedzę i znajomość środowiska digitalowego, całościowe spojrzenie na każdy projekt z perspektywy agencji, klienta, wydawcy. Jej dołączenie do naszej agencji to kolejny ważny krok w rozwoju ekspertyzy digital marketingowej grupy.

Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group


Źródło: Havas Media Group

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Mateusz Cygan – nowy Business Unit Director w V&P

Mateusz_Cygan

Stanowisko Business Unit Director w V&P w ostatnim czasie objął Mateusz Cygan. Mateusz będzie zarządzał działem Client Service agencji i odpowiadał za rozwój oferty z zakresu paid media.

Do zadań nowego dyrektora należeć będzie organizacja pracy oraz rozwój kompetencji w dziale Client Service, a także przygotowanie i zarządzanie ofertą agencji w zakresie zakupu mediów. Mateusz zadba, by cały zespół wyróżniał się doskonałą obsługą, elastycznością, szybkim reagowaniem na potrzeby klienta oraz budował wzorowe, długotrwałe relacje z klientami. Jego ambicją jest jeszcze bardziej wnikliwe poznanie i rozumienie ich biznesu oraz oferowanie im na tej podstawie innowacyjnych rozwiązań wynikających również z nowych kompetencji agencji, mocno rozwiniętych w obszarach digitalowych.

Mateusz ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami Client Service po stronie agencji, z naciskiem na obszar digital. Do V&P, w której zaczynał swoją karierę zawodową, wraca po 5 latach przerwy – przez ostatnie 2 lata zarządzał działami marketingu po stronie klienta (Gamivo i BrandLine Group), a wcześniej przez 3 lata piastował stanowisko Client Service Director | Interactive w agencji GPD.


Źródło: V&P

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Armen Papazjan dołączył do Brand Distribution Group obejmując stanowisko dyrektora generalnego oraz funkcję wiceprezesa zarządu

Armen Papazjan

Jako dyrektor generalny Armen Papazjan przejął odpowiedzialność za działalność operacyjną i komercyjną spółek grupy Brand Distribution. Jego zadaniem będzie zapewnienie pełnej koordynacji inicjatyw strategicznych i podniesienie efektywności operacyjnej całej grupy. To element strategii rozwoju firmy realizowanej konsekwentnie od 2019 r. Firma stawia na zwiększenie zasięgu na rynkach międzynarodowych, specjalizację w obszarze usług dystrybucyjnych oraz współpracę z sieciami handlowymi.

Armen dołącza do Brand Distribution wnosząc do firmy ponad 20-letnie doświadczenie na rynku retail i FMCG. Jego wysokie kompetencje strategiczne oraz dogłębna znajomość branży handlowej będą silnym wsparciem w najważniejszych obszarach naszej organizacji i pozwolą utrzymać wysokie tempo zmian, konieczne do dalszego rozwoju firmy.

Obecność Armena w firmie pozwoli mi skoncentrować się na strategicznym zarządzaniu firmą oraz realizacji innowacyjnych projektów biznesowych z wpływem na rozwoju całej grupy Brand Distribution.

Wiktor Sawosz, właściciel i Prezes Zarządu Brand Distribution Group

Armen Papazjan doświadczenie zdobywał w Carrefour, m.in. jako dyrektor handlowy, a następnie dyrektor odpowiedzialny za rozwój sprzedaży B2B. Następnie, w roli dyrektora generalnego zarządzał siecią Intermarché w Polsce. Przez ostatnie 3 lata w grupie Omega odpowiadał za strategiczne zmiany organizacyjne i ekspansję sieci handlowej na rynku ukraińskim.

Obserwuję konsekwentny rozwój Brand Distribution od lat. Zdecydowałem się być częścią transformacji grupy i współtworzyć nowe kierunki zmian. To dla mnie kolejne zawodowe wyzwanie i odpowiedzialność za skuteczną realizację strategii Brand Distribution.

Armen Papazjan

Więcej o Armenie można przeczytać w obszernym wywiadzie: Budujący jest tylko pozytyw | Brand Distribution (bdgroup.eu)


Źródło: Brand Distribution Group

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Dominik Wałęga wraca do Performicsa w nowej roli

DOMINIK_WALEGA

Dominik Wałęga, dotychczas Chief Digital Officer w Havas Media Group, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu i produktów w agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe.

Dominik Wałęga wraca do Publicis Groupe po czterech latach. W agencji Performics do jego najważniejszych celów należeć będzie stworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i Marketing Automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych. Wkrótce będzie również kierował jednym z multikompetencyjnych zespołów klienckich.

Cieszę się, że po kilkuletniej przerwie, Dominik wraca do naszej agencji, bo już wcześniej dał się poznać go jako wyjątkowo sprawny, skuteczny lider i wizjoner, który stale poszukuje nowych możliwości rozwoju. To dzięki niemu w Performicsie zbudowaliśmy bardzo mocne kompetencje w dziedzinie SEM i SEO. W międzyczasie rozwijał własne, innowacyjne projekty biznesowe w dziedzinie marketingu digitalowego, wykorzystujące zaawansowaną wiedzę technologiczną i psychologiczną. Jestem przekonany, że te doświadczenia i umiejętności wykorzysta teraz na nowych obszarach rozwoju naszej agencji.

Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny Performicsa

Dominik Wałęga jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 20 lat. W tym czasie budował swoje kompetencje przede wszystkich w mediach cyfrowych. Jest specjalistą rozwoju biznesu i produktu, pozyskiwania klientów oraz inwestorów i zarządzania procesami wewnętrznymi. W ostatnim czasie pełnił funkcję Chief Digital Officera w Havas Media Group, a wcześniej był związany z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos, Starcom i Performics, w której pracował 13 lat na stanowiskach business director, head of search i media manager. W Performicsie stworzył od podstaw dział SEM i SEO oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu. Od 2017 do 2019 roku, jako CEO, rozwijał własny startup Web2Metrics, w ramach którego stworzył dwa produkty – Persometrics, identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies oraz Lydia, pierwszego na rynku bota głosowego, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie. Ma na swoim koncie wiele nagród branżowych za innowacje i efektywność: Innovation, Mixx Awards oraz wyróżnień w Golden Arrow i nominacji do EFFIE.


Źródło: Publicis Groupe

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Grzegorz Łaguna rzecznikiem prasowym Kulczyk Foundation

Grzegorz Łaguna

Grzegorz Łaguna, do niedawna dziennikarz Telewizji Polsat, objął funkcję Rzecznika Prasowego Kulczyk Foundation.

Łaguna to wieloletni dziennikarz, publicysta i prezenter telewizyjny. Na antenie Telewizji Polsat relacjonował na żywo najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne w Polsce, m.in. wybory prezydenckie w 2020 roku. Polityką zajmował się także w studiu. Był jednym z głównych autorów „Wydarzeń” emitowanych o godzinie 12:50.

Reprezentowanie Kulczyk Foundation postrzegam jako przedłużenie dziennikarskiej misji. Fundacja ma na swoim koncie projekty realizowane w 65 krajach. Taka skala działania to ogromna odpowiedzialność, ale nie mam wątpliwości, że jestem we właściwym miejscu.

Grzegorz Łaguna

Wcześniej Łaguna był dziennikarzem m.in. Superstacji i Wirtualnej Polski. Na antenie Superstacji prowadził swój autorski program – „Debatę Grzegorza Łaguny” oraz liczne pasma informacyjne i publicystyczne. Był też gospodarzem wieczorów wyborczych.

W przeszłości pracował również w „Życiu Warszawy”, TVP Olsztyn i TVN Warszawa. Był autorem wielu wywiadów prasowych i telewizyjnych. Komentował też bieżącą politykę dla kilku innych redakcji.

Grzegorz Łaguna objął stanowisko 1 września 2021 roku. Rzecznik Prasowy Kulczyk Foundation jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ze specjalizacją telewizyjną.


Źródło: Kulczyk Foundation

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Paweł Sztejter wchodzi do Zarządu JLL w Polsce

Pawel_Sztejer

Z początkiem września Paweł Sztejter został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu firmy JLL w Polsce. Zastąpi w tej roli Kazimierza Kirejczyka.

Paweł Sztejter od 2018 roku kieruje pracami Działu Mieszkaniowego JLL, w którego skład wchodzą Zespoły: Badań Rynku Mieszkaniowego, Doradztwa Deweloperskiego oraz Doradztwa Transakcyjnego. Wcześniej wspólnie z Kazimierzem Kirejczykiem stworzył i przez ponad 25 lat rozwijał REAS, firmę doradczą świadczącą kompleksowe usługi związane z rynkiem mieszkaniowym. Po połączeniu firm w grudniu 2018 r. swoją aktywność koncentrował na wzmacnianiu usług z obszaru doradztwa transakcyjnego na rynku mieszkaniowym, którego JLL jest liderem na rynku polskim.
Zmiana w Zarządzie firmy jest naturalną kontynuacją procesu rozwoju usług związanych z doradztwem mieszkaniowym w Polsce i regionie Europy Środkowo – Wschodniej. Znaczenie tzw. sektora living na całym świecie rośnie, a pandemia tylko wzmocniła zainteresowanie kapitału inwestycyjnego tą klasą aktywów. W 2021 r. w regionie EMEA udział inwestycji w produkty mieszkaniowe w całkowitym wolumenie transakcyjnym przekroczył 35% i był najwyższy spośród wszystkich sektorów rynku nieruchomości.
Kazimierz Kirejczyk jako jeden najbardziej uznanych ekspertów rynku mieszkaniowego w Polsce będzie w dalszym ciągu wspierał prace Zespołu Mieszkaniowego w zakresie analiz strategicznych, długoterminowych prognoz i rozwijających się segmentów związanych z mieszkalnictwem, w tym budownictwa dla seniorów. Zwiększy jednocześnie swoje zaangażowanie w prace JLL Strategic Advisory Panel czyli działającego przy Zarządzie think-tanku, którym kieruje od początku tego roku.

Naszym celem jest zintegrowanie kompleksowej wiedzy JLL z wielu obszarów rynku nieruchomości oraz szersza analiza kierunków rozwoju rynku nieruchomości w Polsce. W czasie, gdy zarówno sektor real estate, jak i całe jego otoczenie makroekonomiczne przechodzi tak dynamiczne zmiany, nasza uwaga jeszcze mocniej skoncentruje się na wzmocnieniu relacji z naszymi klientami oraz wykorzystaniu synergii wynikających z szerokiego zakresu kompetencji i wiedzy, jakim dysponuje zespół JLL w Polsce i na świecie.

Mateusz Bonca, Dyrektor Zarządzający JLL w Polsce


Źródło: JLL

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Zmiany w Platige Image. Jan Blumczyński – Dyrektorem Zarządzającym Działu Animacji, Agata Bereś Dyrektorem Produkcji

Jan_Blumczynski_Agata_Beres

Zmiany w Dziale Animacji Platige Image: z dniem 1 września funkcję Dyrektora Zarządzającego Działu Animacji (Managing Director of the Animation Department) objął Jan Blumczyński, a na stanowisko Dyrektora Produkcji (Head of Production) powołana została Agata Bereś. Oba stanowiska piastowała wcześniej Magdalena Machalica, która pozostanie w strukturach Platige Image w charakterze doradczyni.

Jan Blumczyński jest absolwentem szkoły filmowej w Vancouver (2008). Od ponad 14 lat pracuje jako artysta 3D, nadzorował zespoły tworzące efekty specjalne do dużych hollywoodzkich produkcji i seriali klasy A. Pracował w takich studiach jak ScanlineVFX, RodeoFX, czy Method Studios. Pośród jego najważniejszych projektów można wymienić seriale Seria niefortunnych zdarzeń (2017) i Nierealne (2021), jeden z odcinków (pt. Zapłon), który prowadził, został nominowany do nagrody Emmy w kategorii „Wybitne osiągnięcia w dziedzinie efektów specjalnych”. Zdobywał też cenne doświadczenie przy dwóch marvelowskich blockbusterach: Kapitanie Ameryce: Wojnie bohaterów (2016) i Strażnikach Galaktyki vol. 2 (2017).

W przypadku tytułów Marvela liczył się zarówno know-how produkcyjny, jak i strona artystyczna wspomagana przez najnowsze rozwiązania technologiczne. Oba te obszary były na najwyższym poziomie. W Platige filozofia pracy jest podobna. W warszawskim studiu będę mógł wykorzystać dotychczasowe doświadczenia i dalej rozwijać technologię oraz wspierać zespół w tworzeniu najlepszej jakości projektów.

Jan Blumczyński

Agata Bereś studiowała produkcję filmową na PWSFiTV w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych (m.in. Grey Group Poland i Testardo Gram), gdzie jako producentka pracowała przez ponad dekadę. Do tej pory w Platige pełniła funkcję Senior Producer w Dziale Animacji.


Źródło: Platige Image

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowy szef serwisu WP Wiadomości

Jacek Amsterdamski

Jacek Amsterdamski, zastępca redaktora naczelnego WP i dyrektor wideo portalu, został nowym szefem serwisu WP Wiadomości. Będzie łączył tę funkcję z dotychczasowymi obowiązkami.

Nową rolę Jacek Amsterdamski obejmie 1 września. Będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozwój treści newsowych w Wirtualnej Polsce. Marzena Suchan, która do tej pory zarządzała serwisem WP Wiadomości, z końcem sierpnia odchodzi z Wirtualnej Polski.

 Piotr MiesnikNieustannie budujemy i poszerzamy nasze zespoły dziennikarskie. W Wirtualnej Polsce jest coraz więcej autorskich treści, reportaży i materiałów śledczych. Jacek Amsterdamski przez ostatnie lata współtworzył takie programy wideo online jak „Tłit”, „Newsroom” oraz „WP News” dla Telewizji WP, które notują świetne wyniki. Chcemy wykorzystać jego doświadczenie, aby wzmocnić cały obszar newsów w WP oraz korzystać z możliwości synergii serwisów wideo i WP Wiadomości. Jednocześnie dziękuję Marzenie Suchan za ostatni rok niezwykle intensywnej pracy i realizację ważnych projektów dla naszego serwisu.

Piotr Mieśnik, redaktor naczelny WP

Jacek Amsterdamski w Wirtualnej Polsce pracuje od 2014 roku. W tym czasie był odpowiedzialny między innymi za przebudowę i profesjonalizację działu wideo oraz za dystrybucję, produkcję i emisję Telewizji WP. Wcześniej pracował w Telewizji Polskiej, Agorze i Onecie.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lipcu 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 21,1 mln Polaków.


Źródło: WP

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF