...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Marzena Cieślewicz objęła stanowisko people & culture director w V&P Group

Marzena Cieślewicz

W ostatnich miesiącach Grupa V&P bardzo dynamicznie się rozwija, dlatego stworzyła nowe stanowisko people & culture director, które objęła Marzena Cieślewicz.

Jej rolą jest wspieranie rozwoju pracowników – zwłaszcza tych kompetencji, które zarówno indywidualnie, jak i zbiorowo będą niezbędne do realizacji biznesowych celów, zgodnie z wartościami firmowymi VISION & PEOPLE.

V&P to właśnie VISION & PEOPLE, czyli śmiałe i dalekosiężne wizje rozwoju, ambitne cele biznesowe i znakomici ludzie, dzięki którym możliwa jest ich realizacja. Istotne przy tym jest zachowanie kultury organizacyjnej, nie tracąc założeń, które bardzo stawiają na współpracę, komunikację i wartości firmy.

Do zadań Marzeny będzie należało ponadto rozbudowanie spójnego i zrozumiałego systemu HR, który towarzyszy pracownikom – od rekrutacji, przez wdrożenie, ewaluację, ocenę kompetencji i możliwości rozwojowych aż do osiągania gotowości do nowych ról i wyzwań.

Marzena ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii HR, jak również modeli kompetencyjnych, rozwijaniu talentów, wspieraniu liderów w zarządzaniu zespołami, ewaluacji, rozpoznawaniu potencjału oraz kompetencji ekspertów i liderów, a także wskazywaniu kierunków w rekrutacji. Przez ostatnie 10 lat pracowała jako head of consulting w DDI Poland, gdzie doradzała, budowała i wdrażała skorelowane z priorytetami biznesowymi i kulturowymi, różnorodne strategie HR. Była partnerem dla członków zarządów międzynarodowych organizacji oraz ich liderów HR. Wcześniej pracowała jako HR manager w Kompanii Piwowarskiej.


Źródło: V&P Group

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Martin Sun nowym dyrektorem zarządzającym w Huawei Consumer Business Group w Polsce

Martin Sun

Martin Sun od 1 września obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Huawei CBG Polska, jednej z trzech grup biznesowych Huawei, zajmującej się szerokim portfolio elektroniki użytkowej, między innymi smartfonami, laptopami, tabletami czy urządzeniami wearables.

Martin Sun jest związany z firmą Huawei od ponad 9 lat. Przez ostatnie 2 lata pracował w Huawei CBG Polska, jako dyrektor odpowiedzialny za całość sprzedaży produktów marki w Polsce. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w Huawei CBG w Maroko, a poprzednio – managera ds. sprzedaży w Pakistanie.

Martin Sun zastąpi na stanowisku Jeffersona Zhanga, który z początkiem września dołączy do struktur Huawei w centrali firmy w Chinach.

Objęcie stanowiska dyrektora zarządzającego Huawei CBG w Polsce to dla mnie wielki zaszczyt i wyzwanie. Polska jest jednym z kluczowych rynków dla Huawei na świecie, mamy tutaj ambitne plany rozwoju i inwestycji w szereg kategorii produktowych, w tym laptopów, smartfonów, smartwatchy czy produktów audio. Nadal również będziemy inwestować w rozwój własnego ekosystemu Huawei Mobile Services i sklepu z aplikacjami AppGallery. Polski oddział Huawei to zespół ambitnych profesjonalistów i wierzę, że wspólnymi siłami osiągniemy zamierzone cele.

Martin Sun, nowy dyrektor zarządzający w Huawei CBG Polska


Źródło: Huawei

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

„Niech gadają!”. Małgorzata Domagalik w Kanale Sportowym

Małgorzata Domagalik

Takiej współpracy nikt w mediach nie mógł się spodziewać. Małgorzata Domagalik, uznana dziennikarka telewizyjna, prasowa, autorka książek, wieloletnia redaktor naczelna miesięcznika „Pani”, laureatka Wiktora dla największej osobowości telewizyjnej, poprowadzi autorski program w Kanale Sportowym na YouTube, „Niech gadają”. Jego bohaterami są sportowcy, jak i ludzie, dla których sport to pozazawodowa pasja.

Nie ukrywam, że z panią Małgorzatą w przeszłości nie raz się spieraliśmy, ale nie mam wątpliwości, że mało kto umie w taki sposób prowadzić wywiady.

Tomasz Smokowski, prezes Kanału Sportowego

W premierowym odcinku już w najbliższy piątek o godz. 22 Małgorzatę Domagalik odwiedzi Joanna Jędrzejczyk, wielokrotna mistrzyni UFC, jedna z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie zawodniczek MMA. Kolejne odcinki w ramówce Kanału Sportowego będą emitowane na żywo w czwartki, o godzinie 22, co najmniej dwa razy w miesiącu. Program będzie podzielony na dwie 45-minutowe części. Pierwsza to rozmowa Domagalik z zaproszonym gościem, w drugiej antena otworzy się na telefony widzów. Pierwszy sezon potrwa do lipca 2022.

Ta propozycja daje mi możliwość wejścia w świat ludzi, którzy od lat imponują mi nieustanną walką o samych siebie, zwłaszcza w czasach, w których przychodzi nam żyć. To oczywiste, że dla każdego dziennikarza możliwość rozmawiania z nimi, w jakimś sensie w cztery oczy, choć na żywo, jest dla mnie kolejnym zawodowym wyzwaniem.

Małgorzata Domagalik, autorka m.in. dwóch książek sportowych, „Kuba” o Jakubie Błaszczykowskim i „W grze” o selekcjonerze Jerzym Brzęczku

Gdyby niespełna rok temu ktoś powiedział, że Domagalik będzie działać wspólnie z Kanałem Sportowym, pewnie nikt by w to nie uwierzył. Założyciele YouTube’owego medium ostro krytykowali jej książkę „W grze”. W „Stanowisku” Krzysztof Stanowski posunął się nawet do wyrywania z niej kartek i palenia ich w kominku. Kulminacją publicznej polemiki było zaproszenie autorki do flagowego programu KS, „Hejt Parku”. Atmosfera była napięta, recenzja książki Domagalik ostra, a sama autorka… niesłychanie spokojna i odporna na ataki.

Czy to już był moment, w którym pomyślałem, że nasze drogi zawodowe się połączą i nawiążemy po niespełna roku współpracę? Na pewno nie, chociaż pani Małgorzata zaimponowała mi w trakcie programu niezwykle swoją odwagą. Samo przyjście do naszego studia, kiedy wiadomo było, że to nie będzie łatwa rozmowa, było dowodem na jej silny charakter. Domagalik wielokrotnie w przeszłości udowodniła, że potrafi ze swoich rozmówców wyciągnąć to, czego nikomu innemu by nie powiedzieli. I jestem niesamowicie podekscytowany tym, że teraz będzie to robić na antenie Kanału Sportowego.

Tomasz Smokowski, prezes Kanału Sportowego

W kolejnym odcinku dziennikarka rozmawia m.in. z Rafałem Wilkiem, czterokrotnym medalistą igrzysk paraolimpijskich w handbike’u. Zaproszenie Domagalik przyjął też Jerzy Brzęczek.

Producentem programu „Niech gadają!” jest agencja marketingu sportowego Arskom Sport Brokers, której współwłaściciel Rafał Romaniuk jako pierwszy wpadł na pomysł połączenia Małgorzaty Domagalik i Kanału Sportowego.

Gdy obejrzałem Hejt Park z Domagalik, a potem moment, gdy zadzwoniła do studia w trakcie programu z Andrzejem Iwanem, poprosiłem o spotkanie następnego dnia. Pomyślałem, że pani Małgorzata zrobiła już w telewizji wszystko, o czym każdy dziennikarz marzy, ale program sportowy, i to w takim miejscu jak KS, będzie połączeniem ognia z wodą. I ten ogień zobaczyłem od razu w oczach pani Małgorzaty, gdy przedstawiłem jej ten pomysł. Nikt tak jak ona nie potrafi skłonić rozmówców do szczerości i otwartości. Może dlatego, że jest po prostu ciekawa swoich rozmówców. Jestem pewien, że takich rozmów w mediach sportowych jeszcze nie było.

Rafał Romaniuk, współwłaściciel Arskom Sport Brokers


Źródło: Arskom Sport Brokers

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Awans w McCANN

Janka Szwykowska

Janka Szwykowska awansowała na stanowisko Senior Art Director.

Janka Szwykowska, związana z agencją McCANN od 2018 roku, awansuje w strukturach firmy na stanowisko Senior Art Directora. Dotychczas, pełniąc funkcję Art Directora, tworzyła koncepcje reklamowe i kreatywne w obszarze ATL, Digital i SoMe, pracując dla takich marek jak m.in. Mastercard, KFC, Coca-Cola, Honor, WWF, Purina, mBank, czy Volvo.

Szwykowska dwukrotnie została laureatką nagrody KTR Young Creatives Cannes – w kategorii Print (2016) oraz Film (2019). W trakcie swojej kariery zawodowej zdobyła ponad 50 nagród i wyróżnień w takich konkursach jak Cannes Lions, The One Show, Webbys, New York Festivals, Golden Drum, KTR, Innovation, Effie i innych.

Z branżą reklamową związana jest od sześciu lat. Wcześniej pracowała w agencji Grey Group Poland. Jest absolwentką psychologii społecznej Uniwersytetu SWPS, studiowała też psychologię pracy i organizacji na Uniwersytecie w Lund w Szwecji. Po pracy lubi utrzymywać kontakt z szeroko rozumianą kulturą i sztuką, a także sporo eksperymentuje w kuchni.


Źródło: McCANN

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Patrycja Herbowska w Kantarze

uściśnięcie dłoni

W lipcu 2021 do zespołu Kantara dołączyła Patrycja Herbowska. Objęła stanowisko Head of Analytics Practice.

Patrycja Herbowska będzie zajmować się dalszym rozwojem wsparcia działu Analytics dla wszystkich domen badawczych Kantara.

Patrycja dołącza do nas jako Head of Analytics Practice w bardzo ważnym momencie. Dynamiczny rozwój w takich obszarach jak Analytics i Data Science jest dla nas kluczowy. Patrycja, jej wiedza i kierowanie tymi obszarami, gwarantują wysoką jakość i coraz szersze efektywne wykorzystanie ich w naszych codziennych pracach z Klientami.

Kamil Michalski, GM Kantara w Polsce

Patrycja Herbowska, pracowała wcześniej w Nielsen i Gfk.


Źródło: Kantar

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Łukasz Walkiewicz na stanowisku naczelnego AutoMotyw.com

Łukasz Walkiewicz

Łukasz Walkiewicz został redaktorem naczelnym portalu motoryzacyjnego AutoMotyw.com. Poza prowadzeniem serwisu odpowiadać będzie także za rozwój jego profili społecznościowych oraz kanału na YouTube.

AutoMotyw jest projektem, którzy tworzą ludzie z pasją do czterech kółek, ale także otwarci na nowe technologie i świadomi sposobu konsumpcji współczesnych mediów. Najświeższymi wiadomościami ze świata motoryzacji chcemy więc dzielimy się z czytelnikami nie tylko na naszym portalu. Równolegle prowadzimy profile na Instagramie, Facebooku czy Twitterze. Mamy też własny kanał na YouTube oraz aplikację mobilną.

Łukasz Walkiewicz, redaktor naczelny AutoMotyw.com

Walkiewicz z serwisem związany jest od samego początku. Odpowiadał za redakcję treści na stronę oraz zdjęcia i produkcję materiałów wideo. Wcześniej współpracował z Business Insider Polska, gdzie przez trzy lata rozwijał sekcję Motoryzacja. Był również prezenterem magazynu internetowego Auto Świat GO!. Swoją pasję do czterech kółek realizował także współpracując z markami samochodowymi przy tworzeniu treści merytorycznych na ich blogi. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobył w otwockim Tygodniku Regionalnym.


Źródło: AutoMotyw.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowy CX Director w Spacecamp

uściśnięcie dłoni

Tomasz Świtała dołączył do zespołu Spacecamp na stanowisku Customer Experience Director, wzmacniając kompetencje badawcze i strategiczne z zakresu budowania pozytywnego doświadczenia klienta.

Tomasz Świtała posiada szerokie kompetencje w zakresie zarządzania customer experience globalnych marek. W Spacecamp będzie nadzorował dział User Experience oraz współpracował z Arturem Puszkiewiczem odpowiedzialnym za komórkę Customer Experience Intelligence (CXI), wspierając go w tworzeniu i implementacji innowacyjnych usług.

Nowy Customer Experience Director wnosi do agencji znajomość najnowszych rozwiązań technologicznych stosowanych w marketingu i wsparciu sprzedaży z obszarów: projektowania programów lojalnościowych, grywalizacji, oprogramowań do digital signage, predictive calling, emotion tracking, czy rozszerzonej rzeczywistości (AR). Świtała pracował dla Amazon, eBay, Reebok, SAMSUNG, Energizer, Hankook, MERCK, 4F, CEDC czy PKO, między innymi w Cheil Poland, WebInterpret oraz Nowoczesnej Firmie. Połączenie jego kompetencji z badaczami, analitykami i strategami Spacececamp wzmacnia ofertę agencji o innowacyjne rozwiązania customer-centric.

Proponowane w Spacecamp strategie budowania CX, wynikają nie tylko z podejścia data-driven, ale przede wszystkim data-informed i data-inspired. To rozszerzone pozyskiwanie danych, również z badań doświadczeń i osobistych spostrzeżeń użytkowników (data-informed – uwzględnianie elementu ludzkiego) oraz w oparciu o trendy (data-inspired). Takie podjeście pozwala na tworzenie efektywnych ekosystemów marek. Intencją wdrażania nowych technologii każdorazowo jest tworzenie środowiska przyjaznego użytkownikom, ale także markom. Spacecamp dostarcza unikalne podejście badawcze oparte na digitalowych narzędziach oraz na autorskiej metodologii Branded Customer Experience Examinator (BCXX) pozwalającej ocenić relację marki z konsumentem i sprawniej podjąć decyzje wspomagające realizację celów biznesowych.

Mocna oferta działu CXI i UX jest kolejnym krokiem tworzenia w Spacecamp usług odpowiadających na realne potrzeby konsumentów. Badanie poziomu satysfakcji z rozwiązań dostarczanych przez markę jest niezbędnym elementem budowania doświadczeń konsumenckich realizujących cele biznesowe. Połączenie ekspertów Spacecamp z obszaru badań konsumenckich, customer experience, strategii digitalowych i komunikacyjnych umożliwia jeszcze skuteczniejsze doradztwo naszym klientom w  podejmowaniu efektywnych decyzji marketingowych, zarówno tych codziennych jak i długoterminowych.

 Alicja Miłuńska, managing director Spacecamp


Źródło: Spacecamp

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Agnieszka Antecka dołączyła do Kantara

jak grać odpowiedzialnie

W lipcu 2021 do zespołu Kantara dołączyła Agnieszka Antecka. Objęła stanowisko Creative Domain Operational Lead.

Agnieszka Antecka będzie wspierać szefową domeny Creative Katarzynę Lewińską zarówno w pracy bieżącej, jak i rozwijaniu aktywności consultingowej Kantara w obszarze creative.

Jestem przekonany, że Agnieszka, ze swoim ogromnym doświadczeniem i wiedzą na temat efektywności komunikacji, jest osobą, która widocznie wzmocni nasz rozwój Domeny Creative. Jej świeże spojrzenie będzie także istotnym elementem w naszej strategii stałego rozwoju nowych rozwiązań z zakresu testowania kreacji i efektywności przekazu komunikacyjnego.

 Kamil Michalski, GM Kantara w Polsce

Agnieszka Antecka pracowała wcześniej w Ipsos oraz Ferrero Polska Commercial.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Victoria Abramova zastępuje Macieja Wysockiego na stanowisku Prezesa Zarządu Mars Polska sp. z o.o.

Victoria_Abramova_Mars

Victoria Abramova została nową Prezes Zarządu Mars Polska sp. z o.o. (odpowiedzialną za segment Mars Wrigley), zastępując na tym stanowisku Macieja Wysockiego, który pełnił tę funkcję przez ostatnie lata.

Victoria Abramova posiada ponad 19-letnie doświadczenie w obszarach sprzedaży, marketingu oraz zarządzania, zdobyte w sektorze FMCG na różnych rynkach. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w L’Oréal, w którym po kilku latach została Dyrektorem Generalnym działu Active Cosmetics w Rosji. W 2014 roku dołączyła do Mars Central Eurasia & Belarus jako dyrektor kategorii czekolady i produktów dla zwierząt domowych, a następnie w 2017 roku została dyrektorem zarządzania kategorią i marketingu dla Mars Wrigley w Wielkiej Brytanii.

Z firmą Mars jestem związana od 2014 roku, a każda rola była dla mnie niesamowitym doświadczeniem. Kultura firmy, jej cele oraz wartości zdefiniowane przez Pięć Zasad są podstawą wszystkich moich działań i dają mi niekończącą się motywację do osiągania jak najlepszych wyników. Wierzę w autentyczne przywództwo i wyjątkową moc bycia sobą w pracy. Nie mogę się doczekać, aby angażować, rozwijać oraz inspirować nasz zespół w Polsce. Chciałabym, abyśmy byli możliwie najlepszymi partnerami dla naszych kontrahentów  handlowych, a przede wszystkim sprawiali radość naszymi wspaniałymi produktami jak największej liczbie polskich konsumentów. Jestem pewna, że wspólnie będziemy wspierać Mars Wrigley w dalszym rozwoju.

Patrzę na polski rynek, jak na miejsce, gdzie czekolady, batony, lody, gumy i miętusy – a więc wszystko, co oferuje Mars Wrigley – mają fantastyczne perpsektywy wzrostu. Mamy już wiele wspaniałych osiągnięć, a przed nami wciąż ogrom szans dla rozwoju.

Victoria Abramova, nowa Prezes odpowiedzialna za Mars Wrigley w Polsce

Jestem niezwykle dumny z  drogi jaką Mars Wrigley przeszedł w Polsce w ciągu ostatniej dekady. Z optymizmem patrzę w przyszłość i nie mam wątpliwości, że tak wspaniały zespół ludzi będzie odnosił kolejne sukcesy. Wszystkie nasze działania zawsze cechowała  kreatywność, ambitne lecz realistyczne cele, a przede wszystkim niesamowita energia i zapał naszych Współpracowników. To oni zawsze byli i są inspiracją do działania – bez względu na to, gdzie wykonują swoją pracę: w Janaszówku, Poznaniu, Warszawie czy też w zespole sprzedaży terenowej w całej Polsce. Bardzo się cieszę, że ten fantastyczny biznes przejmie teraz Victoria, którą osobiście bardzo cenię i znam od wielu lat. Jestem przekonany, że pod jej przywództwem biznes Mars Wrigley, tak jak i obroty całej branży, w której operujemy, będą szybko rosnąć. Równocześnie – co jest charakerystyczne dla kultury Mars – nasi Współpracownicy będą ciągle  mieli  możliwości do doskonalenia się i rozwoju.

Maciej Wysocki, dotychczasowy Prezes Zarządu Mars Polska odpowiedzialny za segment Mars Wrigley

Podczas swojej 18-letniej kariery w firmie, Maciej Wysocki był szeroko docenianym liderem biznesu Mars Wrigley w Polsce, Europie i na globalnych rynkach wschodzących, zajmując różne stanowiska w obszarach sprzedaży, rozwoju biznesu i zarządzania. Przez ostatnie kilka lat był również odpowiedzialny za koordynację działań wszystkich biznesów Mars Inc. w Polsce. Maciej i Victoria będą współpracowali, aby zapewnić płynne przekazanie polskiego biznesu Mars Wrigley nowej Prezes Zarządu w ciągu najbliższych kilku miesięcy.


Źródło: Mars Wrigley w Polsce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Bolt inwestuje w zespół ekspertów by wesprzeć rozwój w Polsce

Bolt

Do platformy miejskiej mobilności Bolt dołączyły nowe talenty. Wzmocnią one potencjał zespołu Bolt i pomogą w budowaniu długofalowej strategii rozwoju w kraju. Aktualnie w polskim zespole platformy pracuje ponad 150 osób, w tym 21 w międzynarodowym zespole developerskim. Do końca 2021 Bolt planuje zwiększyć zatrudnienie o połowę.

Nowe osoby w zespole Bolt to Magdalena Mazur zatrudniona jako Head of Public Policy w Polsce, Radosław Mincewicz został liderem lokalnego zespołu Bolt Business w zakresie sprzedaży, natomiast Iwona Potajczuk-Pomarańska objęła stanowisko Regional People Partner dla Polski, Czech oraz Słowacji.

Magdalena Mazur jako Członek Zarządu związana jest też z WiseEuropa, think tankiem zajmującym się dostarczaniem strategicznej analizy politycznej i gospodarczej na poziomie polskim i europejskim. Wcześniej pracowała m.in. w firmie Facebook, gdzie także zajmowała się rozwojem obszaru Public Affairs. W Bolcie odpowiada za budowanie relacji z władzami lokalnymi oraz państwowymi. Radosław Mincewicz ma wieloletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, także w startupach. Przez 2 lata pełnił rolę Sales Managera i stworzył zespół sprzedażowy w jednej z popularnych platform dostarczających zakupy, natomiast z Agorą, jednym z największych niezależnych wydawnictw w Polsce był związany przez prawie 4 lata. W polskim oddziale Bolta objął rolę Country Sales Lead dla Bolt Business – odpowiada za sprzedaż usług transportowych dla biznesu. Natomiast Iwona Potajczuk-Pomarańska dołączyła do Bolt by dzielić się doświadczeniem zdobytym w szybko rozwijających się organizacjach z obszaru bankowości – mBank, czy technologii – Xstream oraz SoftwareMill. W Polsce, Czechach i Słowacji odpowiada, przede wszystkim, za budowanie wspierającej rozwój i innowacyjność kultury organizacyjnej. Liderzy obszarów działalności biznesowej Bolta tak podsumowują rozwój zespołu platformy w Polsce:

Łukasz StachowiakCieszy mnie, że nasz zespół rozwija się pomimo kryzysu zdrowotnego jaki dotknął także Polskę. To, że od ponad roku rozwijamy zespół, a w szczycie pandemii kontynuowaliśmy zatrudnianie nowych osób to dla mnie potwierdzenie, że nasz sposób zarządzania się sprawdza.

Łukasz Stachowiak, Country Manager Bolt w Polsce

 

Valerii RomanovSzybki rozwój naszych usług sprawił, że potrzebowaliśmy natychmiastowego wsparcia w postaci najlepszych ekspertów. Tworzymy zespół, który nie boi się nowych wyzwań i dzieli naszą wizję tworzenia przystępnych cenowo, wygodnych i odpowiedzialnych rozwiązań z zakresu miejskiej mobilności.

Valerii Romanov, Country Manager Bolt Rentals w Polsce

Michal_Dubisz_Praca w tym zespole to ogromna przyjemność – dla mnie to był najlepszy rok w mojej karierze. Nasz niezwykle szybki wzrost nie przeszkodził nam w zachowaniu startupowego podejścia do wyzwań, a różne doświadczenia wzbogacają nas i pozwalają dostarczać jeszcze lepszej jakości usługi naszym klientkom i klientom.

Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce

Bolt – pierwsza europejska super-aplikacja – jest jedną z najszybciej rozwijających się platform mobilnosci w Europie i Afryce z ponad 75 milionami pasażerów w 45 krajach. W czasie pandemii, w Polsce, platforma wprowadziła hulajnogi do ponad 20 miast a dostawy jedzenia Bolt Food w 4.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF