Tag
zaufanie
2021 z pewnością można okrzyknąć pierwszym rokiem nowej ery. Za nami kilkaset lat pracy stacjonarnej oraz zeszłoroczna próbka pracy 100% zdalnej. Przed nami era nowego standardu – mix pracy z domu i z biura, czyli model HYBRYDOWY. Dwa…
Doświadczenia klientów – jakie firmy najlepiej chronią nasze dane osobowe?
Banki, służba zdrowia i urzędy oraz instytucje państwowe to branże, które zdaniem konsumentów najlepiej chronią nasze dane osobowe. Najmniej w tym obszarze ufamy mediom społecznościowym, dostawcom kryptowalut oraz producentom inteligentnych…
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu? [BRIEF PATRONUJE]
W badaniu przeprowadzonym przez IAB Polska, co drugi internauta zadeklarował, że pandemia koronawirusa zmniejszyła jego poczucie bezpieczeństwa. Ostatnie miesiące nie tylko zachwiały globalną gospodarką, ale również bezpowrotnie zmieniły…
Ekonomiczna wiarygodność państwa [ALERT GOSPODARCZY]
Postanowiliśmy w naszym ostatnim „epidemicznym” Alercie Gospodarczym (AG15) zająć się wiarygodnością Państwa, ponieważ w tym zagadnieniu skupia się – jak w soczewce – większość problemów, które w poszczególnych Alertach opisywaliśmy.
Czego pracownicy potrzebują od szefa w sytuacji kryzysu?
Przechodzenie przez kryzys może być dużo łatwiejsze wtedy, gdy jako szefowie nie tracimy z oczu perspektywy naszych pracowników, gdy potrafimy dawać im poczucie spokoju, dbamy o transparentną komunikację, dotrzymujemy umów oraz jesteśmy…
Większe zaufanie i docenienie pracodawcy przez pracowników– komunikacja wewnętrzna niezbędna w dobie…
Lepsza ocena działań kryzysowych podjętych przez firmy wobec pracowników, ich przekonanie o większej trosce pracodawcy o zdrowie zespołu niż o zysk – to tylko niektóre z pozytywnych efektów klarownej, uporządkowanej komunikacji wewnętrznej…
Czwartkowy kącik | odc. 8 | Od pozycjonowania do relaunchingu – nie warto manipulować marką
Budowanie silnej pozycji rynkowej i utrzymywanie przewagi na tak wysoce konkurencyjnym rynku jak obecny jest coraz trudniejsze. Oczywiście niezmiennie działania w stylu: znajdź niszę dla swojej marki i stań się z niej liderem, są stosowane…
Pewnie jak w banku – aż 87 proc. Polaków ma zaufanie do swojego banku
Aż 87 proc. Polaków ufa bankowi, któremu powierzyło swoje środki, a 83 proc. także doradzającemu pracownikowi tej instytucji - wynika z najnowszego badania „Reputacji Sektora Bankowego” przeprowadzonego na zlecenie Związku Banków Polskich.…
Badanie IBM: połowa Polaków ufa sztucznej inteligencji
Choć obecnie w Polsce bezpośrednie doświadczenia ze sztuczną inteligencją ma zaledwie 23 proc. osób, to ponad 80 proc. z nas oczekuje szerszego zastosowania tej innowacji już w ciągu najbliższych 3 lat – wynika z badania opinii i postaw…