...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Cykl „Kino na Obcasach” w Multikinie powrócił z ośmioma sponsorami

Modivo, eobuwie.pl, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, Coca-Cola oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino. Pierwszym filmem, który zobaczyły uczestniczki był przedpremierowy pokaz „Skołowanych”. Kolejna edycja już 15 maja z przedpremierowym pokazem filmu „Miłość na nowo”.

 

Po przerwie do kin sieci Multikino, znajdujących się w ofercie brokera reklamy kinowej Multikino Media, powrócił projekt „Kino na Obcasach” – propozycja na spędzenie wolnego wieczoru w kinie z przyjaciółkami, koleżankami z pracy lub członkiniami rodziny. Od kwietnia, raz w miesiącu uczestnicząc w seansie filmowym można poznać nowych ludzi oraz czerpać radość z oglądania wybranych produkcji na wielkim ekranie.

„Kino na Obcasach” w nowej odsłonie wystartowało 12 kwietnia br., a pierwszym filmem, który uczestniczki zobaczyły była komedia pozytywnie romantyczna „Skołowani”. Podczas drugiego spotkania w ramach projektu, 15 maja odbędzie się przedpremierowy pokaz filmu „Miłość na nowo”.

Projekty specjalne, takie jak „Kino na Obcasach” pozwalają na dotarcie do konkretnej grupy docelowej. Sponsorzy, którzy zaangażowali się w filmowy cykl przygotowali dla osób uczestniczących w wydarzeniu prezenty. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z wybraną marką, który był wzmocniony kampanią na kinowym ekranie, a następnie został zwieńczony seansem filmowym budzącym pozytywne emocje, uczestniczki będę miały również dobre skojarzenia z poszczególnymi brandami i lepiej je zapamiętają, co może przełożyć się na ich decyzje zakupowe. – wyjaśnia Joanna Oczkowska, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media.

Na uczestniczki kwietniowego „Kina na Obcasach” czekały między innymi: wybrane kosmetyki marki Ziaja z nowej serii witamina C.B3 niacynamid oraz linii słony karmel, bony o wartości 50 zł na zakupy w sklepach Modivo, bony o wartości 500 zł na blefaroplastykę powiek od Sharley, bony rabatowe 10% od HP na zakup laptopów z rodziny Envy i Spectre w sklepach Euro RTV AGD, 10% na 1 produkt marki Haier w RTV EURO AGD, półroczna prenumeratę miesięcznika Zwierciadło, miesięczny dostęp do aplikacji Storytel, vouchery o wartości 230 zł do Depil Concept, bony rabatowe od firmy Ania Kruk, suplement diety Laboteq, suplement diety Hydrominum oraz FuzeTea.

Poza stałymi sponsorami w każdym miesiącu wydarzenie ma również swoich partnerów, który mogą pojawić się tylko jednorazowo lub kontynuować współpracę. Na przykład w kwietniu partnerami cyklu „Kino na Obcasach” byli: Depil Concept, Clarins, Laboteq, Hydrominum, Ania Kruk i Sharley. Część firm będzie obecna również w majowej edycji. –dodaje Oczkowska.

Patronami medialnymi cyklicznych pokazów dla kobiet są: Zwierciadło i Sens. Miesięcznik „Zwierciadło” to polski luksusowy magazyn dla kobiet. Co miesiąc proponuje pogłębione wywiady, teksty o psychologii, relacjach i zdrowiu, ekskluzywne sesje i fotoreportaże ze świata. To kultura w najlepszym wydaniu Zwierciadlo.pl

 

***

Informacje o spółce Multikino Media:
Multikino Media sp. z o.o. to firma wyodrębniona w 2012 roku w ramach struktury Grupy Multikino. Oferta spółki składa się z działalności brokerskiej w zakresie sprzedaży reklamy kinowej (centralnej i lokalnej), sponsoringu i akcji specjalnych oraz sprzedaży korporacyjnej obejmującej organizację konferencji w kinach oraz sprzedaż kuponów. Świadczone usługi obejmują również obsługę kin spoza sieci Multikino.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Studenci AD2020 wskazują, gdzie chcieliby rozpocząć karierę [RAPORT]

Uniwersum_Ranking

Universum Talent Survey, przeprowadzane przez Universum Global, to największe tego rodzaju badanie na świecie, w którym biorą udział studenci z ponad 60 krajów. W tegorocznej edycji badania wzięło udział ponad 16 000 polskich studentów. Jak co roku, na podstawie głosów uczestników badania, zostały stworzone rankingi Universum Most Attractive Employers Poland w siedmiu kategoriach: biznes, inżynieria, informatyka, nauki medyczne, nauki ścisłe, nauki humanistyczne oraz prawne.

Najważniejszymi atrybutami marki pracodawcy dla studentów kierunków biznesowych, inżynieryjnych i IT są: dobre zarobki w przyszłości i dobre perspektywy kariery. Następne w kolejności dla studentów kierunków biznesowych i przyszłych inżynierów są: szacunek dla pracowników, bezpieczeństwo zatrudnienia oraz szkolenia i rozwój. Studenci kierunków informatycznych wymieniają: szkolenia i rozwój, szacunek dla pracownika i przyjazne środowisko pracy.

 

 

 

Szacunek dla pracowników wkradł się do ścisłej czołówki najważniejszych atrybutów marki pracodawcy dość niedawno, ale wydaje się, że zagości tam na dłużej. Kandydaci chcą mieć pewność, że pracodawca będzie dbał o swoich ludzi i ich szanował, niezależnie od ich poglądów.

Anna Macnar, CEO HRM Institute – partner Universum w Polsce

Najbardziej atrakcyjni pracodawcy w Polsce w rankingu Universum 2020
W TOP10 w rankingach poszczególnych kategorii znaleźli się:

Ranking Biznes/ Commerce
1. gle
2. Microsoft
3. Polskie Linie Lotnicze LOT
4. Facebook
5. NBP Narodowy BanGook Polski
6. TVN
7. PKO Bank Polski
8. Amazon
9. Volkswagen Group
10. Deloitte

Ranking Inżynieria
1. Mercedes-Benz Manufacturing Polska
2. Google
3. Volkswagen Group
4. Budimex
5. Microsoft
6. Polskie Linie Lotnicze LOT
7. Volvo Group
8. Toyota
9. Grupa Skanska
10. PGE (Polska Grupa Energetyczna)

Ranking IT
1. Google
2. Microsoft
3. Facebook
4. Intel
5. Ubisoft
6. Amazon
7. Grupa Kapitałowa CD PROJEKT RED
8. Samsung Electronics Polska
9. IBM Polska
10. Techland

Ranking Nauki Ścisłe
1. Google
2. Polpharma
3. Ziaja
4. L’Oréal Polska
5. Dr Irena Eris
6. Microsoft
7. Bayer
8. Wedel
9. Nestlé Polska
10. Nivea Polska

Ranking Nauki humanistyczne / Sztuka / Edukacja
1. Google
2. TVN
3. Polskie Linie Lotnicze LOT
4. Grupa Empik
5. Facebook
6. Microsoft
7. Polskie Radio
8. Telewizja Polsat
9. IKEA
10. Sephora

Ranking Prawo
1. Ministerstwo Spraw Zagranicznych
2. Kancelaria Wardyński i Wspólnicy
3. Google
4. Polskie Linie Lotnicze LOT
5. Microsoft
6. PKO Bank Polski
7. TVN
8. SMM LEGAL Maciak Mataczyński Adwokaci
9. Deloitte
10. Sołtysiński Kawecki & Szlęzak

Ranking Zdrowie / Medycyna
1. Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
2. Ministerstwo Zdrowia
3. Grupa Lux Med
4. Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”
5. Medicover
6. Centrum Medycyny Sportowej
7. Centrum Medyczne ENEL-MED
8. Polpharma
9. Bayer
10. EMC Instytut Medyczny

Więcej o wynikach badania i preferencjach polskich studentów można przeczytać na stronie programu DREAM EMPLOYER.  Czytaj więcej >

UNIVERSUM to Globalny Lider Employer Brandingu. Przeprowadza największe na świecie badanie dotyczące oczekiwań studentów dotyczących kariery – Universum Talent Survey. Zaufany partner dla ponad 1200 klientów i 1500 uniwersytetów na całym świecie, w tym wielu firm z listy Fortune 500 i instytucji akademickich o międzynarodowej renomie. Pomaga pracodawcom zrozumieć, przyciągnąć i zatrzymać obecnych i przyszłych idealnych pracowników, wykorzystujących doświadczenie, wiedzę i usługi w zakresie badań, doradztwa strategicznego i rozwiązań w zakresie komunikacji.

Na polskim rynku Universum reprezentowane jest przez HRM Institute


Materiał na podstawie informacji prasowej www.hrminstitute.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF