Tag
zmiany
Warszawskie studio produkcyjne Human Ark właśnie obchodzi swoje 15-lecie. Human – bo taką nazwę nosi od dziś firma – zmienia swoją identyfikację wizualną, ale także strategię biznesową. W centrum działań studio stawia człowieka, a także…
Sektor IT czekają rotacje obejmujące nawet jedną czwartą pracowników i podwyżki sięgające 4 tys. zł
Pandemia sprawiła, że rok temu stabilizacja była na pierwszym miejscu potrzeb pracowników. Mniej chętnie zmieniali pracę i ze sporym zrozumieniem traktowali brak podwyżek. Teraz te trendy ulegają odwróceniu. W branży IT możemy spodziewać…
Nowy interfejs Gmaila
Służbowe konta Gmail dostaną całkowicie nowy intefejs. Zmiany wejdą już w przyszłym miesiącu.
Ubisoft aktualizuje swoją scenę e-sportową
E-sportowy dział Ubisoftu pod kierownictwem Xaviera Daniele planuje duże zmiany w systemie turniejów. Celem jest ujednolicenie kierunku dla wszystkich działań regionalnych. Co to może oznaczać?
Tomasz Sokół pokieruje OOH.pl
Tomasz Sokół został prezesem zarządu OOH.pl, jednej z największych firm w Polsce zajmujących się wynajmem tablic reklamowych i zarządzaniem kampaniami outdoorowymi. Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Jakóbczyka.
Boże Narodzenie kiedyś i dziś. Jak przez 20 lat technologia zmieniła nasze święta?
Zaczęło się nieco ponad dwie dekady temu od życzeń przesyłanych SMS-ami. Od tego czasu zarówno przegotowania do Świąt, jak i sposób ich obchodzenia, uległy w Polsce ogromnej przemianie. Najnowsza odsłona zmian: choinki z internetu, żywność…
Zmiany na rynku Fotowoltaiki
Coraz więcej osób decyduje się na instalacje fotowoltaiczne w domu. Najnowsze zmiany rozliczeń mogą zniechęcić do tej technologii
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd…
Kiedy domy mają głos… Otodom z nową kampanią wizerunkową i identyfikacją wizualną
Od dziś w ramach nowej kampanii marki Otodom w telewizji będą emitowane trzy spoty. W każdym z nich to dom staje się narratorem i opowiada historię pierwszego „spotkania” z właścicielem. Ich idealne dopasowanie gwarantuje długotrwały i…
78 proc. średnich i dużych firm w Polsce stawia na cyfryzację
Cyfryzacja stała się wymogiem współczesnego świata dla 91 proc. rodzimych menedżerów. Potwierdzają to wdrażane na rynku strategie i projekty z zakresu wykorzystania chmury obliczeniowej. Aż 78 proc. organizacji z sektora średnich i dużych…