Tag
zmysły
Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich wszystkie pięć. Na co zatem zwrócić szczególną uwagę, planując i…
Zmysłowe podejście do irracjonalnego klienta
Zmysły pomagają konsumentom podejmować decyzje zakupowe, a marketerom wpływać swoimi działaniami na klientów. Marketing sensoryczny jest najskuteczniejszy wówczas, gdy odwołuje się do wszystkich pięciu zmysłów – im marka jest bardziej…
Internet Zmysłów – Ericsson publikuje 10 najważniejszych trendów konsumenkich do roku 2030
Konsumenci oczekują, że nowoczesne technologie sieciowe współpracujące z naszymi zmysłami wzroku, słuchu, smaku, zapachu i dotyku będą w roku 2030 w powszechnym użytku, oraz że zaoferują im one wiele nieznanych dotąd możliwości. Oczekiwania…
Jak daleko byłbyś dziś, gdyby Twoja marka w biznesie od dawna była bardziej świadoma?
Wiesz, że podstawą komunikacji jest postrzeganie za pomocą zmysłów. Człowiek obserwuje i w czasie krótszym niż trzy sekundy wyciąga wniosek. Oznacza to, że musisz kogoś najpierw zobaczyć, usłyszeć, może również go dotknąć, żeby stał się on…