...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pora na Pola testuje model subskrypcji e-koszyka

Pora na pola

Dobiega końca kampania crowdinvestingowa firmy o celu o 2,61 mln zł, promowana we współpracy z platformą Crowdway. Do 6 kwietnia na konto Pora na Pola SA wpłynęło blisko 2,1 mln zł na akcelerację biznesu.
Jednym z celów emisji akcji jest realizacja kampanii marketingowej i rozpoczęcie sprzedaży produktów z oferty serwisu poranapola.pl w modelu subskrypcyjnym. Oznacza to, że w niedługiej przyszłości e-klienci będą mogli skorzystać z zakupów zdrowej żywności na abonament. Zespół Pola na Pola właśnie zakończył prace nad algorytmem predykcji koszyka i mechanizm jest już gotowy do testów wewnętrznych.

Model subskrypcyjny pozwoli dokonywać zakupów prosto i szybko, w regularnych odstępach czasowych. Jest on połączony z rozbudowanym systemem przewidywania potrzeb, opartym m.in. na ankiecie wypełnionej przez klienta, historii zakupów, analizie koszyków innych użytkowników, sezonowości wyrobów i ich dostępności w magazynach, a nawet lokalizacji zamawiającego.

Adrian Piwko

Projekt realizujemy w 100% zgodnie z harmonogramem. Testy w naszym zespole oraz działania optymalizacyjne już ruszyły, ten etap powinniśmy zamknąć do końca kwietnia. Następnie czeka nas kilka tygodni prac wdrożeniowych, aby sprzedaż w modelu subskrypcyjnym rozpocząć już od czerwca.

Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA.

Na opracowanie algorytmu firma pozyskała dotację UE w kwocie blisko 0,5 mln zł oraz środki od inwestorów w drugiej rundzie crowdinvestingowej, zrealizowanej w 2020 roku. Dzięki aktualnej, trzeciej rundzie finansowania, spółka będzie mogła wdrożyć sprzedaż abonamentową.

Model subskrypcyjny przyniesie klientom wygodę dokonywania zakupów w serwisie poranapola.pl. Narzędzie będzie przypominać o nadchodzącym zamówieniu i możliwości zmiany jego parametrów. Z kolei naszej firmie pozwoli na optymalizację kosztów pozyskiwania i utrzymywania klientów. Jeśli tylko co dziesiąty użytkownik platformy skorzystałby z subskrypcji, przyniesie to wymierny wpływ na wynik finansowy spółki, a deklaracji mamy istotnie więcej.

Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA.

Pora na Pola to spożywczy e-commerce, który dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty od wytwórców żywności rzemieślniczej do e-klientów w całej Polsce. Spółka podsumowała właśnie wyniki finansowe za I kwartał br. dynamicznym wzrostem niemal wszystkich kluczowych wskaźników biznesowych. Według wstępnych, nieaudytowanych danych w I kwartale 2021 r. przychody Pora na Pola SA przekroczyły 0,8 mln zł, czyli wyniosły o 195% więcej r/r. Do wyselekcjonowanej oferty serwisu poranapola.pl dołączyli nowi wytwórcy. Obecnie jest ich 90 (wzrost z 65 r/r).

Od początku roku nadal bardzo dynamicznie powiększamy wartość spółki. Trzykrotny wzrost przychodów jest zgodny z naszymi prognozami, które zaprezentowaliśmy inwestorom w kampanii crowdinvestingowej. Zwiększyła się także średnia wartość zamówienia i liczba odwiedzin na stronie naszego internetowego targu. Szybki wzrost Pora na Pola jest wynikiem inwestycji poczynionych w ramach realizacji celów z drugiej rundy inwestycyjnej z roku 2020.

Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA.

Jeszcze tylko do 9 kwietnia na platformie crowdfundingu inwestycyjnego Crowdway.pl promowana będzie trzecia emisja akcji Pora na Pola. Spółka chce pozyskać do 2,61 mln zł, które – oprócz wdrożenia algorytmu predykcji koszyka – przeznaczy także na zmianę cyklu dostaw na codzienny i otwarcie lokalnych hubów logistycznych w całym kraju. W planie ma też kolejne innowacyjne rozwiązania, jak algorytm predykcji popytu. Pozostałe środki pozyskane w emisji pomogą w rozwoju sprzedaży w kanale B2B.

W 2020 roku firma zrealizowała około 10 tysięcy zamówień na ponad 165 tysięcy produktów. Przychody Pora na Pola w ubiegłym roku przekroczyły 2,5 mln zł i wzrosły o ponad 500% r/r. W 2023 roku spółka planuje debiut na NewConnect. Według szacunków zarządu, do tego czasu jej przychody mają rosnąć o ponad 150% rocznie.


Źródło: Pora na Pola 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pora na Pola SA z nowym partnerem strategicznym w digital marketingu

Pora na pola

Umowa o współpracy obejmuje kompleksowe wsparcie dla marki Pora na Pola w zakresie marketingu internetowego, w tym realizację strategii wzrostu spółki, prowadzenie analityki e-commerce, kreację i egzekucję kampanii online, marketing automation czy SEO.

Adrian Piwko

Rozwój kompetencji w zakresie cyfrowego marketingu ma w tym momencie priorytetowe znaczenie dla Pora na Pola. W ostatnim roku koncentrowaliśmy się na budowaniu zdolności organizacyjnej, ofertowej, technicznej i logistycznej. Wkrótce zakończymy rundę inwestycyjną w formie emisji crowdfundingowej, która pozwoli jeszcze zwiększyć potencjał dalszych wzrostów. Do realizacji tego celu potrzebujemy mocnego partnera marketingowego. adCookie zdecydowało się dołączyć do nas nie tylko jako partner marketingowy, ale także jako inwestor finansowy. To pokazuje ogromną wiarę w nasz projekt i daje gwarancję zaangażowania.

Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA

Pora na Pola to spożywczy e-commerce, który dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty od ponad 80 wytwórców żywności rzemieślniczej do e-klientów w całej Polsce. W 2020 roku firma zrealizowała około 10 tysięcy zamówień na ponad 165 tysięcy produktów. Ostatnio poinformowała o nawiązaniu współpracy w zakresie dystrybucji przez serwis internetowy i aplikację Everli.

Mateusz Sobieraj

Od lat pomagamy budować marki i skalować ich rozwój w świecie online. W tym celu zbudowaliśmy kompetencje 360 digital, które pozwalają nam wspierać je kompleksowo i realizować konkretny, założony cel biznesowy – kilkukrotny wzrost sprzedaży, wejście na nowe rynki, zwiększenie poziomu marżowości itd. Nasz profil klienta to tzw. challenger brands, czyli firmy które chcą dynamicznie rosnąć, zdominować swoją kategorię produktową i wywrzeć na nią pozytywny wpływ. Pora na Pola jest tego idealnym przykładem. Widzimy ogromny potencjał marketingowy i biznesowy w tym projekcie. Mocno wierzymy, że nasza kooperacja będzie silnym katalizatorem dla wzrostu spółki.

Mateusz Sobieraj, CEO i założyciel adCookie

Obecnie na platformie crowdfundingu inwestycyjnego Crowdway.pl promowana jest trzecia emisja akcji Pora na Pola. Spółka chce pozyskać do 2,61 mln zł, które przeznaczy m.in. na zmianę cyklu dostaw na codzienny i otwarcie lokalnych hubów logistycznych w całym kraju. Firma wdraża opracowany już algorytm predykcji koszyka, który pozwoli rozwinąć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym. W planie ma też kolejne innowacyjne rozwiązania, jak algorytm predykcji popytu.

Marcel Rowinski

Trzecia runda inwestycyjna Pora na Pola w formie crowdfundingu udziałowego potwierdza potencjał, jaki widzą w spółce inwestorzy. Wśród nich są zarówno osoby skupione wokół platformy Crowdway i lokujące kapitał w promowanych przez nas projektach, jak i fani marki, czyli użytkownicy serwisu poranapola.pl, a także przedstawiciele biznesu. Bardzo się cieszymy, że wspierana przez nas oferta Pora na Pola zainteresowała adCookie, która ma wszelkie kompetencje, by wesprzeć akcelerację biznesu spółki.

Marcel Rowiński, dyrektor operacyjny Crowdway

W 2020 roku przychody Pora na Pola przekroczyły 2,5 mln zł i wzrosły o ponad 500% wobec roku poprzedniego. W 2023 roku Pora na Pola planuje debiut na NewConnect. Według szacunków zarządu, do tego czasu jej przychody mają rosnąć o ponad 150% rocznie.

Więcej informacji na www.crowdway.pl oraz www.poranapola.pl


Źródło: Pora na Pola

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF