...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Top 10 najpopularniejszych wideo online

Jesienna aura nastraja do ukrycia się przed deszczem. Z tego założenia wyszli właściciele platformy Netflix oraz United International Pictures oferując mroczne filmowe opowieści z dreszczykiem, idealne na chłodne wieczory. W zestawieniu znalazł się również Rossmann z promocją jesiennej kolekcji ubrań znanej projektantki.

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(10-16 października)

Na pierwszym miejscu znalazł się Netflix promujący drugi sezon serialu biograficznego Narcos. Oryginalna produkcja stacji opowiada o losach Pablo Escobara, kolumbijskiego barona narkotykowego, który przez lata wodził za nos amerykańskie służby. Serial obfitujący w drastyczne sceny i intrygi kryminalne stał się hitem, a jego drugi sezon ma szanse powtórzyć sukces sprzed roku. Spot został wyemitowany przede wszystkim na YouTubie (98 proc. emisji) oraz w mniejszym stopniu na Facebooku (2 proc.) (źródło: gemiusAdreal). Wideo, które zadebiutowało 22 września, w ubiegłym tygodniu dotarło do 2,6 mln realnych użytkowników przy 4,6 mln rozpoczętych emisji.

Drugie miejsce to również reklama mocnej propozycji rozrywkowej, tym razem kinowej. Dystrybutor filmowy United International Pictures reklamuje kolejną odsłonę przygód badacza Roberta Langdona z powieści Dana Browna. W filmie Inferno uczony, w tej roli Tom Hanks, musi zmierzyć się z szaleńcem, który postanowił zaaranżować śmiercionośną plagę opartą na wizjach Dantego. Zwiastun zadebiutował 30 września, a w ubiegłym tygodniu zanotował dotarcie do niemal 2 mln realnych użytkowników przy 3,7 mln emisji. Film reklamowany był między innymi na YouTubie (17 proc.) i Facebooku (52 proc.) oraz w mniejszym stopniu na takich serwisach jak WP.pl, Gazeta.pl i Tvn24.pl.

Trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kampanii w ubiegłym tygodniu zajął Rossmann, w zaskakującej kampanii, która nie reklamuje kosmetyków a modę. Warto wspomnieć, że chodzi o modę nie byle jaką, bo o kolekcję G by Baczyńska autorstwa jednej z najbardziej cenionych polskich projektantek ─ Gosi Baczyńskiej. Spot po raz pierwszy został wyemitowany 29 września przede wszystkim na Tvp.pl (17 proc.), Ipla.tv (13 proc.), YouTubie (13 proc.) oraz w mniejszym stopniu w serwisach Pomponik.pl i Interia.pl. Wideo dotarło do 1,6 mln realnych użytkowników z liczbą 2,6 mln emisji.

 

::

Foto: Fotolia

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF