...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Trzeci Sektor i kampanie społeczne w #BRIEFmorning – podsumowanie 2015

Jak działa ePaństwo? Dlaczego siła jest kobietą? Co to jest #hejt i jak sobie z nim radzić? Jak namówić biznes do inwestowania w edukację? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Zuzanną Lewandowską, Joanną Grabarczyk, Agatą Lipiec i Jakubem Górnickim.


Zuzanna Lewandowska, prezes The Kings Foundation.

Jak namówić biznes do inwestowania w edukację?
Czy Polska potrafi promować swoje talenty?
Jakie konferencje na temat innowacji na świecie warto śledzić w przyszłym roku i co zrobić żeby wziąć w nich udział?

 

Joanna Grabarczyk, koordynatorka kampanii Hejtstop.

Co to jest #hejt i jak sobie z nim radzić?

 

Agata Lipiec autorka bloga Wybiegane.

Dlaczego siła jest kobietą? 
Jak bieganie pomaga w zarządzaniu?

 

Jakub Górnicki z Fundacja ePaństwo, współtwórca bloga Podróżniccy.

Jak działa ePaństwo?
Jak z dostępu do informacji publicznej mogą korzytać zwykli obywatele?
Jak Periscope i Snapchat zmieniają pracę blogera?
Kogo warto śledzić na Periscope w Polsce?

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF