Wedel stawia na innowacje oraz nowe kategorie produktowe. Mocny duet dołącza do zespołu marketingu obejmując stanowiska Kierowników Grupy Marek

118

Wedel, kultowa marka słodyczy i jeden z trzech liderów branży czekoladowej w Polsce, swój sukces zawdzięcza otwartości na zmiany i nieustannemu poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań, często wyprzedzających potrzeby konsumentów. W związku z realizacją ambitnych planów rozwoju firmy, obejmujących nowości produktowe, w marketingu utworzono nowe stanowiska dedykowane temu obszarowi. Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk jako Kierowniczki Grupy Marek, odpowiedzialne będą za rozwój innowacji w kategorii odpowiednio słodyczy impulsowych oraz lodów. Wedel jest Partnerem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Marta Łazarczyk jako Kierownik Grupy Marek w Wedlu odpowiada za rozwój firmy w obszarze szeroko pojętych innowacji, szczególnie w kategorii słodyczy impulsowych. Kompleksowo zarządza działaniami związanymi ze strategią marketingową, badaniami konsumenckimi oraz rozwojem nowych produktów. Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywała zarówno w branży spożywczej, jak i kosmetycznej w takich firmach jak Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o., Perfetti Van Melle Polska Sp. z o.o. czy Bonduelle Polska Sp. z o.o. Zawodową pasją Marty jest badanie zachowań i potrzeb konsumentów w każdej dziedzinie pracy.

Katarzyna Kowalczyk, również jako Kierownik Grupy Marek, jest odpowiedzialna m.in. za rozwój obecności Wedla w segmencie lodów. Kieruje obszarami związanymi ze strategią marketingową kategorii lodowej, w tym rozwojem nowości i komunikacji. Swoje wieloletnie doświadczenie marketingowe zdobywała w takich firmach jak Danone Sp. z o.o., gdzie zajmowała się innowacjami, markami Activia i Danonki oraz w firmie CEDC International Sp. z o.o., w której odpowiedzialna była za zarządzanie kategorią wina, w tym marką Carlo Rossi. Katarzyna w swojej pracy marketingowca stawia na znajdowanie balansu między analitycznym podejściem
a intuicją.

Marta i Kasia dołączyły do organizacji na początku tego roku, do działu marketingu kierowanego przez Monikę Kolano-Wysokińską, która zasiada także w Zarządzie firmy.

Legendarna fabryka Wedla przy ul. Zamoyskiego w Warszawie od lat trzydziestych XX wieku jest miejscem, gdzie powstają kultowe produkty tj. Ptasie Mleczko®, baton Pawełek czy czekolada Jedyna. Polski rynek słodyczy bazuje na tradycji, jednocześnie żyjąc nowościami. Konsumenci są otwarci na nowe smaki i produkty, dlatego jako firma posiadająca innowacje w swoim DNA, intensyfikujemy działania w tym obszarze. Do naszej wedlowej załogi, ludzi z pasją i głowami pełnymi pomysłów, niedawno dołączyły doświadczone Managerki – Marta i Kasia, które wspierać nas będą w tak ważnym dla nas obszarze innowacji. Jestem pewna, że najbliższej przyszłości zaskoczymy naszych konsumentów mnóstwem nowych konceptów produktowych.

Monika Kolano-Wysokińska


Źródło: informacja prasowa Wedel