Wedel z profilem na LinkedIn
Wedel, kultowa marka słodyczy i jeden z kluczowych producentów branży czekoladowej w Polsce, startuje z oficjalnym kontem firmowym na platformie LinkedIn. To miejsce, gdzie małe codzienne przyjemności związane z czekoladowymi produktami przeplatać się będą z kulisami wedlowskiego świata. Firma w centrum swoich zainteresowań stawia człowieka, dlatego to właśnie ludzie tworzący Wedla (i wszystko co ich dotyczy), będą głównymi bohaterami prezentowanych treści. Firma Wedel jest partnerem 10. edycji Rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Wedel – nasz przepis to ludzie, to hasło przyświecające wedlowskiej strategii marki pracodawcy. A co oznacza w praktyce? Właśnie na to pytanie firma będzie odpowiadać wykorzystując platformę LinkedIn.
Obecnie nasz zespół liczy niemal 1300 osób. W Wedlu wierzymy, że każdy głos, choć inny jest jednakowo ważny, a otwartość stanowi podstawową cechę naszej komunikacji. Właśnie dlatego chcemy integrować wokół naszej marki społeczność, zapraszać do interakcji i dialogu oraz dzielić się ze światem radością z pracy i w pracy. Dzięki zaangażowaniu moich koleżanek i kolegów, nie tylko tworzymy wspólnie tak lubianą od lat ofertę produktową i zapadające w pamięć kampanie, ale również zmieniamy nasze otoczenie, prowadząc działania z zakresu społecznej odpowiedzialności. Nasz profil na LinkedIn stanie się przestrzenią, gdzie będziemy dzielić się dobrymi praktykami z życia firmy, żeby inspirować również innych. To także szansa na odkrywanie wyjątkowego przepisu Wedla i jego składników jakimi są pracownicy tworzący naszą organizację, zupełnie jak kosztowanie tabliczki czekolady – kawałek po kawałku.
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej firmy Wedel
Wedel kontynuuje bogatą tradycję odpowiedzialnego pracodawcy zapoczątkowaną przez założycieli, która jest ciągłą inspiracją do dalszych działań z myślą o ludziach. Profil na LinkedIn pozwoli pokazać, jak wartości organizacyjne tj. m.in. „Radość w pracy i z pracy” czy „Biorę odpowiedzialność” są realizowane na co dzień.
Jak sam przedstawia się Wedel?
Jesteśmy dumni z tworzenia polskiej marki słodyczy, które wybierają miliony ludzi. #DUMA
Jesteśmy autorami zmian, dzięki którym rozwijamy firmę, siebie i innych. #WPLYW
Jesteśmy jak duża rodzina, gdzie każdy głos, choć inny, ma takie samo znaczenie. #ROZNORODNOSC
Jesteśmy odpowiedzialni za tworzenie lepszego świata i działamy z myślą o człowieku. #ODPOWIEDZIALNOSC
Od teraz kulisy działalności Wedla, jej pracowników oraz ich osiągnięcia można obserwować w ramach profilu LI, dostępnego pod adresem: https://www.linkedin.com/company/lotte-wedel
Źródło: Informacja prasowa Wedel