Weekendy z Łodzi pozdrawiają w ostatniej odsłonie kampanii
Jeszcze żaden samorząd nie zrobił takiej kampanii promocyjnej. „Łódź pozdrawia” jest bardziej podobna dokampanii marki komercyjnej niż miejskiej. Teraz rusza ostatnia odsłona, w której promuje październikowe festiwale i jesienną część spotu z udziałem pozdrawiających łodzian. Jak się okazuje jesienią też warto odwiedzić Łódź. Autorem trwającej szósty miesiąc kampanii jest MOSQI.TO.
Daj Łodzi szansę, a na pewno cię zaskoczy
– „Łódź Pozdrawia” pokazuje, że Łódź jest miastem, które się zmienia i ma coraz więcej do zaoferowania – kreatywnych mieszkańców, niespotykany klimat i dużo do zaproponowania jeśli chodzi o spędzanie czasu wolnego. To właśnie ci ludzie, wydarzenia i charakterystyczne miejsca pozdrawiają całą Polskę – tłumaczy Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji, turystyki i współpracy z zagranicą urzędu miasta Łodzi.
– Billboardy pojawią się Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, we Wrocławiu oraz na Śląsku. Tym razem Festiwal Światła pozdrowi długie jesienne wieczory, czy bardziej lokalnie: iluminację na Pałacu Kultury, podcienia sukiennic. Festiwal Designu z Łodzi pozdrowi kreatywnych, a Fashion Week Poland – Poznański Tydzień Mody – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.
W Polsce pojawi się też billboard z hasłem: Zdrowie z Łodzi pozdrawia lekarzy. Ten pomysł powstał w specjalnej aplikacji, która w ciągu 1,5 miesiąca i bez wsparcia reklamowego zaangażowała 10 584 unikalnych użytkowników,
którzy oddali 13 768 głosów na ponad 420 billboardów.
Łodzianie znów w spocie
W maju tego roku można było obejrzeć pierwszą część spotu weekendowego. 1 października w TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych będzie można obejrzeć jego jesienną odsłonę. W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.
Kampania potrwa do końca października. Będzie piątą i ostatnią odsłoną kampanii „Łódź Pozdrawia”.
„Łódź Pozdrawia” jesienna odsłona
TV+kino
• Spoty ukażą się na antenie: TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
• W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.
Czas i miejsce
1 – 30 października 2014 r.
billboardy 18 w ilości 223 szt. we Wrocławiu, Łodzi, Warszawie, Krakowie, Trójmieście, GOP i Poznaniu (4 kreacje) oraz city lightach w Łodzi (80 szt., 3 kreacje).
Prasa
Reklamy Łodzi ukażą się w magazynach branżowych i prasie codziennej:
• Gazeta Wyborcza (dodatek Wysokie Obcasy, Co jest grane)
• Dziennik – emisja w piątek w 8 wydaniach w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
• W podróży
• National Geographic
• Fokus
• Świat Wiedzy
Internet
• Youtube – kampania video
• Facebook – posty sponsorowane
• Onet.pl – kampania w serwisie poświęconym tematyce wydarzeń kulturalnych i spędzania wolnego czasu, double billboard