X edycja konkursu e-Commerce Polska awards!

852

Wystartowały zgłoszenia do 10-tej, jubileuszowej edycji konkursu e-Commerce Polska awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 24 kategoriach. Zwycięzców poznamy podczas Gali Dekady, która odbędzie się 22 września w Warszawie, z udziałem Luca Cassetti, Sekretarza Generalnego Ecommerce Europe. Marka e-commerce, najczęściej nagradzana w poprzednich edycjach konkursu, zdobędzie tytuł “Marki Dekady E-commerce”.


Pierwsza edycja konkursu e-Commerce Polska awards odbyła się w 2013 roku i obejmowała 7 kategorii wyłącznie dla sklepów e-commerce. W ciągu ostatniej dekady konkurs zmieniał się i ewoluował wraz z rozwojem rynku e-commerce. Stał się barometrem branży, odzwierciedlał obowiązujące trendy i stopniowo rozwijał się o nowe kategorie, e-usługi czy rozwiązania finansowe. Przez 9 edycji jury oceniło 1300 zgłoszeń i przyznało łącznie 152 nagrody. W tegorocznej 10-tej edycji Jury może przyznać nagrody aż w 24 kategoriach.

e-Commerce Polska awards ma swoją tradycję w branży cyfrowej. Od kilku lat statuetka to świadectwo efektywności i nagroda za rok intensywnej pracy na rzecz rozwoju e-commerce. To potwierdzenie jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci. W poprzednich edycjach nagrody trafiły do takich firm jak eobuwie.pl, ccc.eu, empik.com, answear.com, decathlon.pl, egmont.pl, balladine.com, lancerto.com, savicki.pl, na-kd.com, InPost czy sephora.pl. Kto w tym roku sięgnie po laur zwycięstwa?

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej

Konkurs jest skierowany do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów internetowych, platform e-commerce i e-usług oraz do e-finansów. Doceniane są firmy, które wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami biznesowymi w e-commerce.

Nowości X konkursu e-Commerce Polska awards

Jubileuszowa, 10 edycja e-Commerce Polska awards, obfituje w nowości. Organizatorzy wprowadzili 10 nowych kategorii konkursowych. Ponadto marka e-commerce, która otrzymała najwięcej nagród i wyróżnień w dotychczasowych edycjach konkursu, zdobędzie tytuł “Marki Dekady E-commerce”.

W tym roku, po raz piąty, wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tego tytułu zdecyduje najwyższa średnia głosów przyznanych przez Jury, autorytety i szanowani specjaliści w swoich dziedzinach. Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Porębski i Wspólnicy.

Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 22 czerwca 2022 roku.

Rynek e-commerce w Polsce stale rozwija się w kierunku różnorodnego ekosystemu firm oraz usług wspierających biznesy online. Jako Allegro jesteśmy dumni, będąc częścią branży tak dynamicznej i pełnej innowacji. Tym bardziej doceniamy działania Izby Gospodarki Elektronicznej, która jako jedyny taki podmiot na rynku reprezentuje różne przedsiębiorstwa działające w obszarze e-commerce. Jak co roku, konkurs E-Commerce Polska Awards stanowi wyjątkową okazję do nawiązania relacji, wymiany doświadczeń między przedstawicielami zarówno większych, jak i mniejszych firm oraz nagrodzenia najlepszych za innowacyjne wdrożenia i przełamywanie barier. Gratulujemy e-Izbie tak wspaniałej inicjatywy, która w tym roku obchodzi jubileusz dziesięciolecia.

Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, Allegro

Nagroda eCommerce Awards to niezwykle prestiżowe, rozpoznawalne wyróżnienie – w tym roku konkurs odbywa się już po raz dziesiąty. Udział w nim to doskonała okazja, aby zaprezentować swoje rozwiązania ekspertom branży e-handlu oraz szerszej publiczności. Serdecznie zachęcam do zgłoszeń, w szczególności w nowych kategoriach. Wierzę, że ta jubileuszowa edycja, której Partnerem głównym został serwis Przelewy24, będzie wyjątkowa.

Jacek Kinecki, CEO Przelewy24, członek jury w kategorii e-commerce

Tegoroczna, jubileuszowa edycja E-commerce Awards Polska to podsumowanie wyjątkowego czasu w branży. Wyłoni tych, którzy najlepiej poradzili sobie w drugim roku pandemii, a także wskaże liderów całej dekady. Wnikliwie obserwujemy, jak wraz z rosnącą liczbą osób robiących zakupy w internecie, zwiększają się oczekiwania wobec e-sklepów. Ściśle wiążą się z tym płatności online, dlatego ramię w ramię towarzyszymy naszym klientom w zachodzących zmianach. Trzymamy kciuki za wszystkie nominacje!

Paweł Działak, CEO & co-founder operatora płatności Tpay

Kategorie tegorocznego konkursu e-Commerce Polska awards:

  1. Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż: Design & Usability, Best campaign, Best in omnichannel, Best on mobile, Best in crossborder, Best e-commerce B2B, Best e-commerce retailer, Best in CSR, Best adaptation to new digital reality B2B, Best adaptation to new digital reality B2B oraz nowości Best innovator in e-commerce, Best in social commerce i Best marketplace;
  2. Kategorie dla E-usług: Best tool for e-commerce, Best logistic tool, Best automatization tool/technology/product in e-commerce oraz nowości Best omnichannel tool/technology/solution, Best B2B tool/technology/solution i Best cross-border tool/technology/solution
  3. Kategorie dla Podmiotów finansowych – Best online insurer, Innovative e-payment solution, Best e-banking implementation oraz nowości Best buy now-pay later solution i Best crossborder e-payment solution

Zgłoszenia będą oceniały trzy grupy JURY, w którym zasiadają między innymi:

  • Michał Nowak, Conrad.pl,
  • Grzegorz Bosowski, Fly.pl,
  • Dagmara Ollesz-Miącz, Tatuum,
  • Karol Ignatowicz, Empik,
  • Aleksandra Szol, Modivo,
  • Marek Zagórski, Minister Cyfryzacji w latach 2018-2020,
  • Marta Mikliszańska, Allegro,
  • Dionizy Smoleń, PwC,
  • Adam Pustelnik, Wiceprezydent Łodzi,
  • Piotr Kuczera, Prezydent Rybnika,
  • Jacek Kinecki, Przelewy24,
  • Paweł Działak, Tpay,
  • Marcin Ledworowski, Bank Pocztowy,
  • Marcin Rudzik, Brand Active,
  • Artur Piekarczyk, ONEGroup,
  • Adam Chudzik, Digitalx,
  • Krzysztof Krężel, Sii,
  • Grzegorz Rogaliński, Exorigo-Upos,
  • Marcin Stypuła, Semcore,
  • Anna Konopa, Setup,
  • Grzegorz Rudno-Rudziński, Unity Group,
  • Szymon Gruszewski, Santander Bank Polska,
  • Sylwia Chmielewska, Fryze-SalesTube.

Partnerami Głównymi Konkursu są: Allegro, Przelewy24 oraz Tpay.

Więcej informacji znajduje się na stronie: Konkurs e-Commerce Polska awards 2021

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej