Żabka wraca do kultowego logo! Idealne połączenie nostalgii i stylu w limitowanej kolekcji

Pamiętasz czasy, gdy z plecakiem na ramieniu wpadałeś do Żabki po oranżadę i lody? Żabka też pamięta – i chce podziękować tym, którzy nie znają świata bez niej. Dlatego wypuszcza limitowaną kolekcję z kultowym logo z ’98: bluzę, t-shirt, bandanę i breloki. Znajdą się w 150 zestawach, które będzie można zdobyć tylko w konkursie. Autorka kolekcji Justyna Tasak – projektantka, graficzka i malarka, która od lat współpracuje z topowymi markami modowymi – połączyła ducha młodości ze streetwearowym stylem. Przenieś się w czasie z Żabką i poczuj magię tamtych dni!

Żabka zabiera nas w podróż do lat 90. z kolekcją Żabka CREW – pierwszą odzieżową perełką dla tych, którzy dorastali z jej szyldem. Znalazły się w niej bluza z kapturem i t-shirt z czystej bawełny, stylowa bandana i breloki – wszystko w czarno-zielonych kolorach z uśmiechniętą Żabką, która trzyma stary telefon z przyciskami i antenką. Na ubraniach widnieje napis „Żabka CREW” i rok „1998”, nawiązujący do początków marki. Ubrania uszyto w Polsce, stawiając na jakość wykonania.

Miałam przyjemność zaprojektować kolekcję dla Żabki, łącząc najnowsze trendy z sentymentem pierwszego logo Żabki. Ten nieoceniony powrót do przeszłości przeniósł mnie do początków Żabki i moich czasów młodości. Czerpiąc z DNA marki, stworzyłam ponadczasowy design, łącząc elementy vintage z nowoczesnym streetwearem i luźnymi, oversize’owymi sylwetkami. Ważnym aspektem dla mnie jako projektanta jest również dbałość o jakość produktów, dlatego kolekcja została zrobiona w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Żabka jest obecna w naszym życiu, kiedy spotykamy się, dorastamy, rozwijamy się, zmieniamy. Moim celem było uchwycenie tego zjawiska unikatowymi, kolekcjonerskimi projektami, by każdy mógłby poczuć prawdziwy HYPE i być częścią społeczności Żabka CREWmówi projektantka kolekcji Justyna Tasak.

Kolekcję w swoich mediach społecznościowych prezentują znani influencerzy, którzy sami wychowali się z Żabką, a wśród nich Julia Żugaj. Zestaw ubrań można wygrać w konkursie. Wystarczy do 7.04.2025 wejść na stronę: www.zabka.pl/zabka-crew i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Dla wielu młodych ludzi Żabka to nie tylko sklep – to część ich codzienności od dawna i mają w niej wiele pięknych wspomnień z dzieciństwa. Od lat jesteśmy razem, więc teraz chcemy się odwdzięczyć, wypuszczając kolekcję, która przenosi w czasy pierwszych telefonów z antenką, oranżady w szklanej butelce i beztrosko spędzanych dni na świeżym powietrzupodkreśla Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

Nie musisz być urodzonym po ’90, żeby poczuć tę magię – ŻABKA CREW to ekipa dla każdego, kto pamięta jej szyld z dzieciństwa albo po prostu nie wyobraża sobie dnia bez szybkiego wypadu po przekąskę.

 ::

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.

Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio. W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką froo.

::

Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF