Zimowa kampania LOT-u

„I Ty możesz kupić LOT” – pod takim hasłem wystartowała dzisiaj tygodniowa zimowa promocja polskiego przewoźnika. Do kupienia jest 300 tysięcy biletów, tańszych do 50 proc. Promocja dotyczy całej siatki PLL LOT.

Najtańsze bilety pasażerowie znajdą m.in. na trasach z Warszawy do Rygi, Aten, Amsterdamu oraz Paryża. W promocyjnych cenach są również loty z innych polskich miast. Zimowa promocja obejmuje także rejsy z przesiadką w Warszawie z 37 portów zagranicznych do wybranych miast na świecie w ramach siatki polskiego przewoźnika. Na każdym z nich pasażerowie będą mogli skorzystać z 5 określonych połączeń tranzytowych przez Warszawę 

– Na sezon zimowy proponujemy pasażerom rabaty nawet do 50 proc. i dużą pulę biletów promocyjnych – jest ich ponad 300 tysięcy i obejmują całą siatkę połączeń LOT, czyli rejsy krajowe, krótko- i długodystansowe. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oferta jest dostępna w lotach zarówno z Polski jak i pozostałych obsługiwanych przez nas rynków – mówi Michał Leman, dyrektor biura marketingu i produktu PLL LOT.

Bilety można kupić na lot.com, korzystając z mobilnej aplikacji na smartfony i tablety oraz w biurach podróży, biurach i call center LOT. Całkowita cena biletu, zakupionego na stronie lot.com na bezpośredni rejs w obie strony, uwzględnia wysokość taryfy, podatki, opłaty lotniskowe oraz opłaty paliwowe. Sprzedaż trwa od 21 do 28 listopada 2013 roku. Okres podróży dla biletów oferowanych w zimowej promocji dotyczy terminów od 21 listopada 2013 roku do 13 kwietnia 2014 roku.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF