BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

LION z nową kampanią „Zrób to z pazurem”

Ruszyła ogólnopolska kampania LION „Zrób to z pazurem”, łącząca influencerów, wideo marketing i miejską grę terenową. Kluczowym elementem aktywującym jest gra miejska „LION Hunt”, która trwa od 8 października.

Marka LION przedstawia nową, odważną kampanię – „Zrób to z pazurem”, zachęcającą młodych ludzi do śmiałego wyrażania siebie, próbowania nowych rzeczy i cieszenia się życiem z charakterem. Aby zaangażować odbiorców, marka przygotowała kompleksową komunikację i działania w wielu obszarach. Część digital obejmuje m.in. konkurs w social media „Wyzwanie z pazurem od LION”, spoty wideo emitowane na platformach: Facebook, Instagram, TikTok oraz YouTube oraz aktywację w przestrzeni miejskiej. Działania zostały wzmocnione współpracą z popularnymi influencerami, którzy wpisują się w drapieżny, ale pozytywny ton kampanii. Wśród twórców znaleźli się m.in. Jeleniewska czy reZigiusz.

Kampania wykracza poza ekrany smartfonów, angażując mieszkańców stolicy. W ramach działań OOH, kilkadziesiąt paczkomatów InPost na terenie Warszawy zostało oklejonych w charakterystyczne barwy marki LION. Kluczowym elementem aktywującym jest gra miejska „LION Hunt”, która wystartowała 8 października i potrwa do 15 października. Uczestnicy, korzystając z mapy, mają za zadanie zlokalizować paczkomat z wizerunkiem marki LION, zrobić mu zdjęcie i opublikować je na swoich Instastories z oznaczeniem profilu @lion_polska. Organizator nagrodzi pierwszych 300 śmiałków. Szczegóły i regulamin „LION Hunt” są dostępne na stronie: https://www.brandbuddies.pl/konkurs/lion-hunt/.

Kampania Zrób to z pazurem to nasz pomysł na nowoczesny marketing, który łączy media społecznościowe z pozytywnymi doświadczeniami w realnym świecie. Chcemy zachęcić młodych odbiorców do wyrażania siebie. Aktywacje LION, które przygotowaliśmy w ramach kampanii, to doskonała okazja dla uczestników, aby w kreatywny sposób przedstawić swoje postrzeganie danego tematu” – mówi Karolina Trojak, Brand Manager LION & Seasonals, Nestlé Polska.

Regulamin konkursu „Wyzwanie z pazurem od LION” jest dostępny na: https://www.brandbuddies.pl/konkurs/lion

::

O Nestlé

Nestlé jest jedną z wiodących firm sektora spożywczego w Polsce, z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, jest również pracodawcą dla ponad 6 tys. osób zatrudnionych w 8 lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat obecności na polskim rynku Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangaanym w rozwój i innowacyjność krajowej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak WINIARY, BOBO FRUT i NAŁĘCZOWIANKA. Polskim konsumentom daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: GERBER, GARDEN GOURMET, NESCAFÉ czy NESPRESSO. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o suplementy diety, m.in.: VITAL PROTEINS, SOLGAR, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.

Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i zagranicą w ramach jednej organizacji.

Nestlé wyzwala moc jedzenia, by podnosić jakość życia każdego z nas oraz przyszłych pokoleń.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF