BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kia Polska prezentuje nowy, elektryzujący model – Kia EV4

Kia Polska w najnowszej kampanii zaprasza do odkrycia nowego rozdziału w elektromobilności – Kia EV4, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku. Ten innowacyjny, elektryczny kompakt łączy futurystyczny design z zaawansowaną technologią, oferując zupełnie nowe doświadczenie z jazdy. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Kia EV4 to propozycja dla osób poszukujących nowoczesnego, stylowego i ekologicznego samochodu, który nie tylko imponuje wyglądem, ale też zapewnia komfort i bezpieczeństwo. Model wyróżnia się dynamiczną sylwetką, przestronnym wnętrzem oraz inteligentnymi rozwiązaniami, takimi jak systemy wspomagające kierowcę i zaawansowaną personalizacją. Jedno ładowanie wystarcza na pokonanie aż 625 km – wszystko dzięki wydajnej baterii.

Premiera EV4 wspierana jest kampanią mediową obejmującą działania online: display direct, mailingi, VOD oraz YouTube. Za kreację odpowiada agencja Interactive Partners, a planowanie i zakup mediów realizuje Havas Media.

Więcej informacji o modelu EV4 na stronie: https://www.kia.com/pl/modele/ev4/prezentacja/

Link do spotu na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lBL0iH3RL20

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

  • Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek opartych na filozofii Meaningful Brands oraz innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych i technologicznych z obszaru data-driven, AI, e-commerce i performance. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas Market (kompleksowe usługi e-commerce i performance), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.

 

Kia Polska w najnowszej kampanii zaprasza do odkrycia nowego rozdziału w elektromobilności – Kia EV4, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku. Ten innowacyjny, elektryczny kompakt łączy futurystyczny design z zaawansowaną technologią, oferując zupełnie nowe doświadczenie z jazdy. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Kia EV4 to propozycja dla osób poszukujących nowoczesnego, stylowego i ekologicznego samochodu, który nie tylko imponuje wyglądem, ale też zapewnia komfort i bezpieczeństwo. Model wyróżnia się dynamiczną sylwetką, przestronnym wnętrzem oraz inteligentnymi rozwiązaniami, takimi jak systemy wspomagające kierowcę i zaawansowaną personalizacją. Jedno ładowanie wystarcza na pokonanie aż 625 km – wszystko dzięki wydajnej baterii.

Premiera EV4 wspierana jest kampanią mediową obejmującą działania online: display direct, mailingi, VOD oraz YouTube. Za kreację odpowiada agencja Interactive Partners, a planowanie i zakup mediów realizuje Havas Media.

Więcej informacji o modelu EV4 na stronie: https://www.kia.com/pl/modele/ev4/prezentacja/

Link do spotu na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lBL0iH3RL20

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

  • Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek opartych na filozofii Meaningful Brands oraz innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych i technologicznych z obszaru data-driven, AI, e-commerce i performance. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas Market (kompleksowe usługi e-commerce i performance), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF