BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Agnieszka Sora w globalnych strukturach IAA, jako Vice President/Area Director Europe

Agnieszka Sora dołączyła do władz IAA Global, obejmując funkcję Vice President/Area Director Europe. Taka rola w globalnych władzach to nie tylko ważne wyróżnienie, ale także odpowiedzialność za kluczowy dla IAA region europejski.

Agnieszka Sora od czerwca 2025 jest przewodniczącą Rady Nadzorczej IAA Polska. Wcześniej przez 10 lat była w Zarządzie IAA Polska, w tym przez ostatnie 4 lata sprawowała funkcję Prezeski Stowarzyszenia. W branży marketingowej i badawczej jest obecna od 34 lat – ma bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1996-2021 pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia, a przez ostatnie 4 lata pracowała jako Regional Consulting Director NCE w GfK/NIQ. Od wielu lat mentorka w ramach Fundacji Liderek Biznesu, Wise & Young, AIESEC Alumni, NIQ.

– Czuję się dumna i zaszczycona, dołączając do globalnych władz IAA – organizacji, która od ponad 87 lat jednoczy międzynarodową społeczność komunikacji marketingowej w 56 krajach. Z pełnym zaangażowaniem będę wspierać dalszy rozwój stowarzyszenia w regionie europejskim, a także współpracę IAA Polska z innymi oddziałami podkreśla Agnieszka Sora.

Agnieszka Sora, będzie bezpośrednio współpracować z Fredrikiem Borestromem, Director International Agency EMEA & LATAM w LinkedIn, który oficjalnie objął funkcję Prezesa IAA Global na kadencję 2025-2028. Nowo wybrane władze IAA Global ogłoszono podczas posiedzenia Zarządu, które towarzyszyło międzynarodowej konferencji IAA – Creativity4Better, odbywającej się w Mediolanie.

 ::

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 200 i to grono stale się powiększa.

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.

Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF