Brain Workout – spotkanie specjalistów marketingu

Już 2 kwietnia w Warszawie będzie miała miejsce pierwsza konferencja w ramach cyklu Brain Workout. Będą na niej obecni managerowie i specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym.

Na proces tworzenia skutecznych projektów mają wpływ trzy czynniki: wiedza, relacje i networking. Organizatorzy konferencji chcą, aby z tych trzech korzyści składała się każda impreza w ramach Brain Workout. Celem tematycznych spotkań Brain Workout jest więc zapewnienie specjalistom, kadrze zarządzającej i managerom firm możliwości regularnego, cyklicznego podnoszenia umiejętności oraz kompetencji, a także nawiązywania kontaktów i wymiany doświadczeń.

Na pierwszej konferencji 2 kwietnia w Warsaw Conference Center spotka się blisko 100 osób odpowiadających za politykę marketingową firm. Będą mogli oni poszerzać swoje horyzonty w obszarze marketingu internetowego szczególnie w takich tematach jak współpraca z blogosferą, prowadzenia kanału firmowego na Youtube, bezpieczne i skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach, mobile marketing, inbound marketing czy rzeczywistość rozszerzona.

Wydarzenie ma charakter zamknięty – wyłącznie na zaproszenia.

Więcej na stronie: brainworkout.pl

Magazyn „Brief” jest patronem Brain Workout

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF