Brain Workout – spotkanie specjalistów marketingu

Już 2 kwietnia w Warszawie będzie miała miejsce pierwsza konferencja w ramach cyklu Brain Workout. Będą na niej obecni managerowie i specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym.
Na proces tworzenia skutecznych projektów mają wpływ trzy czynniki: wiedza, relacje i networking. Organizatorzy konferencji chcą, aby z tych trzech korzyści składała się każda impreza w ramach Brain Workout. Celem tematycznych spotkań Brain Workout jest więc zapewnienie specjalistom, kadrze zarządzającej i managerom firm możliwości regularnego, cyklicznego podnoszenia umiejętności oraz kompetencji, a także nawiązywania kontaktów i wymiany doświadczeń.
Na pierwszej konferencji 2 kwietnia w Warsaw Conference Center spotka się blisko 100 osób odpowiadających za politykę marketingową firm. Będą mogli oni poszerzać swoje horyzonty w obszarze marketingu internetowego szczególnie w takich tematach jak współpraca z blogosferą, prowadzenia kanału firmowego na Youtube, bezpieczne i skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach, mobile marketing, inbound marketing czy rzeczywistość rozszerzona.
Wydarzenie ma charakter zamknięty – wyłącznie na zaproszenia.
Więcej na stronie: brainworkout.pl
Magazyn „Brief” jest patronem Brain Workout