Czy na danych można zarobić?
Czy dobry sposób wizualizacji danych firmy może lepiej odkrywać cenne informacje w nich zawarte? Jak intuicyjnie eksplorować nieznane dotąd zależności między danymi? Czy znasz całą historię ukrytą w Twoich danych?
I w końcu: jak dom mediowy może pomóc klientom w zwiększeniu efektywności i optymalizacji biznesu? Na te i inne pytania będziemy wspólnie szukać odpowiedzi podczas wyjątkowego śniadania organizowanego przez firmę QLIK – lidera w dostarczaniu intuicyjnych rozwiązań do samodzielnej wizaulizacji danych i analityki kierowanej.
Śniadanie połączone będzie z kreatywnymi prezentacjami. Tomasz Słoniewski, Senior Research Manager z CEE Region, IDC CEMA, wygłosi krótki referat na temat wartości ukrytej w danych i trendach na rynku analityki dla biznesu. Następnie ekspert do analizy danych, Robert Piotrak, zapreztuje jak eksplorować olbrzymie pokłady danych i odkrywać powiązania pomiędzy nimi za pomocą Qlik Sense 2.0, intuicyjnego narzędzia do analizy i wizualizacji danych. Część końcowa zarezerwowana będzie na zadawanie pytań i rozmowy przy śniadaniu.
Udział w spotkaniu jest całkowicie bezpłatny.
Kiedy: 29 września
O której: 10:00 – 11.30
Gdzie: Warszawa, Kafe Zielony Niedźwiedź, ul. Smolna 4 (wjazd z Powiśla od Kruczkowskiego)
Patronem medialnym wydarzenia jest: Brief.