Czy na danych można zarobić?

Czy dobry sposób wizualizacji danych firmy może lepiej odkrywać cenne informacje w nich zawarte? Jak intuicyjnie eksplorować nieznane dotąd zależności między danymi? Czy znasz całą historię ukrytą w Twoich danych?

I w końcu: jak dom mediowy może pomóc klientom w zwiększeniu efektywności i optymalizacji biznesu? Na te i inne pytania będziemy wspólnie szukać odpowiedzi podczas wyjątkowego śniadania organizowanego przez firmę QLIK – lidera w dostarczaniu intuicyjnych rozwiązań do samodzielnej wizaulizacji danych i analityki kierowanej.

Śniadanie połączone będzie z kreatywnymi prezentacjami. Tomasz Słoniewski, Senior Research Manager z CEE Region, IDC CEMA, wygłosi krótki referat na temat wartości ukrytej w danych i trendach na rynku analityki dla biznesu. Następnie ekspert do analizy danych, Robert Piotrak, zapreztuje jak eksplorować olbrzymie pokłady danych i odkrywać powiązania pomiędzy nimi za pomocą Qlik Sense 2.0, intuicyjnego narzędzia do analizy i wizualizacji danych. Część końcowa zarezerwowana będzie na zadawanie pytań i rozmowy  przy śniadaniu.

Udział w spotkaniu jest całkowicie bezpłatny.

Kiedy: 29 września

O której: 10:00 – 11.30 

Gdzie: Warszawa, Kafe Zielony Niedźwiedź, ul. Smolna 4 (wjazd z Powiśla od Kruczkowskiego)

Patronem medialnym wydarzenia jest: Brief.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF