E-book: Narzędzia content marketingu
140 stron, podzielonych na siedem części merytorycznych, to nowy, bezpłatny e-book agencji WhitePress, któremu patronuje Brief.
Po czterech miesiącach pracy, do rąk czytelników trafia e-book, w którym opisano 74 narzędzia pomocne w prowadzeniu działań content marketingowych. W opracowaniu przygotowanym przez agencję WhitePress można znaleźć porady dotyczące korzystania z poszczególnych narzędzi oraz komentarze ponad 15 specjalistów z branży.
E-book jest pierwszym, tak szerokim opracowaniem na polskim rynku. Narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Są to: poszukiwanie, zbieranie, organizowanie, tworzenie, dystrybucja, promowanie i monitoring.
– Mamy świadomość, że nie opisaliśmy wszystkich narzędzi, a opublikowane opisy są czasami pobieżne i nie oddają wszystkich istotnych cech programów i platform. – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel Whitepress i jeden z autorów e-booka. – Realizacja kampanii content marketingowych składa się z wielu etapów (niektóre nawet pominęliśmy), a w każdym z tych etapów wykorzystywanych jest przynajmniej kilka lub kilkanaście narzędzi.
Selekcja tych narzędzi była trudna, a opisanie kilkudziesięciu z nich spowodowało powstanie niezwykle obszernego e-booka. Według niektórych opinii zbyt obszernego.Mamy ogromną nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym oddźwiękiem lub konstruktywną krytyką. Będzie to oznaczało, że wysiłek się opłacił i zmotywuje to redakcję WhitePress do stworzenia kolejnych, doskonalszych treści. – dodaje.
E-book jest bezpłatny i można go pobrać z dedykowanej strony. Agencja przygotowała także mini przewodnik w postaci infografiki.