e-Commerce Polska BIEGw.NET
19 września 2015 roku na warszawskim Żoliborzu odbędzie się pierwszy w Polsce bieg dla branży e-commerce i internetowej. e-Commerce Polska BIEGw.NET. Za organizacją biegu stoi Maciek Żyto, związany zawodowo z e-gospodarką od 2000 roku, a od 2001 roku aktywny biegacz amator.
Jak narodził się pomysł organizacji biegu dla branży e-commerce?
Pomysł jest bardzo naturalnym dla mnie połączeniem mojej długoletniej pasji, biegania, oraz ambicji zawodowych, czyli rozwoju e-commerce w Polsce. Wiem, że w tzw. branży internetowej i e-commerce jest dużo biegaczy, ale dowiadywałem się o tym na spotkaniach zupełnie niebiegowych – konferencjach, targach czy spotkaniach biznesowych. Pomyślałem, że można tych ludzi zebrać pierwszy raz nie w celach biznesowych, ale właśnie sportowych. Wystarczy tylko zorganizować dla nich bieg. W dobrym miejscu, w dobrym terminie, na popularnym dystansie biegowym. I udało się, będziemy mieli we wrześniu e-Commerce Polska BIEGw.NET.
Jaki jest cel biegu?
Impreza ma dwa cele. Pierwszy to oczywiście cel sportowy, czyli stworzyć warunki do konkurowania w popularnej dyscyplinie – bieganiu, na najbardziej popularnym dystansie biegowym – 10 km. Drugi cel, to dostarczenie wydarzenia do networkingu. Będzie można w jednym miejscu, bez presji czasu, w otoczeniu pięknej przyrody porozmawiać z innymi uczestnikami. Zainteresowania bardzo otwierają ludzi, dlatego w takim wspólnym klimacie biegowym łatwiej będzie nam odświeżyć kontakty albo zdobyć nowe znajomości.
Gdzie będzie przebiegać trasa i co będzie się działo podczas biegu?
Wybraliśmy dla BIEGw.NET bardzo fajną trasę – będziemy się ścigać po Nadwiślańskim Szlaku Rowerowym na warszawskim Żoliborzu. Chcemy zorganizować biuro zawodów na plaży nad Wisłą, wszystko będzie się działo w okolicach Centrum Olimpijskiego. Kto zna te rejony, ten wie, że mają one swoją magię, można tutaj zapomnieć, że znajdujemy się w dużej europejskie metropolii. A jednocześnie trasa jest szybka, co istotne dla zaprawionych biegaczy.
Chcemy stworzyć warunki do tego, żeby uczestnicy mogli zostać po biegu i pogadać ze sobą. Dlatego właśnie pomysł z plażą nadwiślańską, gdzie będzie można odpocząć po biegu. Dodatkowo po zawodach przeprowadzimy sesje rozciągania zmęczonych mięśni, by pomóc wszystkim dobrze wypocząć po biegu.
Kto weźmie udział w BIEGw.NET?
Partnerem branżowym BIEGw.NET jest Izba Gospodarki Elektronicznej. To dla nas naturalny partner, który podkreśla to, że bieg dedykujemy dla wszystkich, którzy profesjonalnie związani są z e-commerce i internetem.
Partnerem strategicznym biegu jest Poczta Polska i tu znów bardzo celowy wybór. Szukaliśmy podmiotu, dla którego e-commerce jest istotnym obszarem działalności i Poczta doskonale reprezentuje te aspiracje.
Jeśli chodzi o uczestników, to pragniemy na starcie zgromadzić 500 biegaczy. Będą oni reprezentować właściwie cały horyzont, bardzo dojrzałego już w Polsce obszaru gospodarki elektronicznej. Spodziewamy się e-sklepów, wydawców, dostawców technologii, usług e-gospodarki, marketerów.
Mamy już sygnały, że firmy, które dotąd konkurowały w biznesie, będą tym razem rywalizować sportowo. Na taki efekt naszego pomysłu właśnie liczymy. Chcemy, by w tę jedną sobotę ważny był tylko wynik sportowy.
Czy będzie to cykliczna inicjatywa?
Bardzo chcemy, żeby e-Commerce Polska BIEGw.NET stał się imprezą cykliczną, byśmy mogli regularnie rywalizować biegowo. W tym roku zaczynamy tę zabawę. I myślę, że za rok trzeba będzie dać szansę na rewanż tym, którzy w tym roku będą nieco wolniejsi od konkurentów. Oraz dać szansę tym, którzy jeszcze nie zaczęli biegać, ale zrobią to w następnym sezonie. Bo bieganie w Polsce to dyscyplina, która cieszy się coraz większy powodzeniem.
Zapraszam na e-Commerce Polska BIEGw.NET. Takiego biegu jeszcze nie było, stwórzmy razem imprezę, gdzie można się spotkać, pobiegać i odpocząć.
::
Podstawowe informacje o e-Commerce Polska BIEGw.NET:
Bieg odbędzie się 19 września 2015 r. w sobotę, start o godzinie 11.00
Dystans: 10 km i ani metra mniej
Miejsce biegu: Nadwiślański Szlak Rowerowy, Warszawa, Żoliborz.
Start i meta: Plaża Żoliborz, miejsce magiczne
Ilość biegaczy: 500 e-komersowców i internetowców
Nagrody: różne w klasyfikacjach różnych.
Pakiet startowy: kosztuje 50 złotych netto (61,50 zł brutto).
Każdy uczestnik otrzyma koszulkę, piękny medal, posiłek po biegu oraz napoje.
Wszystko o BIEGw.NET – http://www.biegw.net