Golden Marketing Conference za nami! [BRIEF PATRONUJE]
Po raz 9. w Sali Ziemi na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbyła się Golden Marketing Conference. Jak przy każdej edycji wydarzenie przyciągnęło ekspertów i specjalistów marketingu, social mediów, digitalu oraz e-commerce.
Wzorem lat ubiegłych GMC odbyło się w formie hybrydowej co pozwoliło na uczestniczenie w konferencji tym osobom, które nie mogły fizycznie pojawić się w Poznaniu oraz przeprowadzenie dwóch prelekcji w formie online.
Tegoroczna edycja potwierdziła to co mówi się o Golden Marketing Conference w branży marketingowej – to wydarzenie profesjonalnie zorganizowane, z bardzo wysokim poziomem merytorycznym i przestrzeniom na wymianę doświadczeń. Konferencja objęta jest także akredytacją międzynarodowego programu DIMAQ.
GMC było pierwszą okazją do występu przed żywą publicznością po prawie dwuletniej przerwie dla takich wybitnych ekspertów jak Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Przemek Modrzewski czy Grzegorz Miecznikowski, Aleksander Poniewierski oraz Maciej Martowicz. Na scenie GMC pojawili się także przedstawiciele takich brandów jak TikTok, Żabka Polska, Ringier Axel Springer Polska, KUBOTA, Core Law, Macopedia, Grupa iCEA, Bilot, Whites, Socjomania, Grupa MTP, Gameset, Verseo, AdRebellion oraz Mobee Dick.
Organizator na wiosnę zapowiada jubileuszową 10. edycję Golden Marketing Conference.
Źródło: Golden Marketing Conference