Internet w mediamix – nowoczesne planowanie mediów

0 1 939

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń SWPS oferuje nowy kierunek studiów podyplomowych: Internet w mediamix

Kierunek Internet w mediamix – od strategii po zakup. Planowanie i realizacja działań reklamowych w Internecie z uwzględnieniem kontekstu innych mediów pozwalan na:

  • Stworzenie komplementarnej oferty programowej przygotowującej absolwentów do tworzenia (kreowania, planowania, realizowania, ewaluowania) efektywnych działań komunikacyjnych (kampanii reklamowych/promocyjnych/sprzedażowych) w internecie/na mobiliach.
  • Przekazanie wiedzy z zakresu psychologii społecznej, medioznawstwa niezbędnej do kreowania efektywnych działań komunikacyjnych.
  • Pracę na konkretnych przykładach zaczerpniętych z rynku polskiego i światowego, ukazanie mechanizmów teoretycznych, które za nimi stoją (analiza case study).
  • Wytrenowanie praktycznych umiejętności przygotowujących słuchacza do samodzielnej pracy w zakresie kreowania, planowania, realizowania i ewaluowania działań komunikacyjnych (kampanii reklamowych/promocyjnych/sprzedażowych) w internecie/mobile – także w sytuacjach gdy są one częścią mediamiksu.
  • Umożliwienie rzeczywistego kontaktu z rynkiem już na etapie studiów – zaangażowanie praktyków/ekspertów rynku do krótkich wykładów na temat każdego z kanałów komunikacji online.
  • Pokazanie „szerszy obraz” – działania internetowe nie są wyjęte z kontekstu innych mediów.
Dla kogo? – pracowników marketingu, agencji reklamowych i interaktywnych oraz wszystkich wiążących swoją karierę zawodową ze środowiskiem reklamy w mediach
 
Czas trwania: dwa semestry

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej