BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

KERRIS wspiera Lisner w kampanii launchującej nowy produkt – StreetFish

Agencja KERRIS odpowiada za realizację kampanii promującej najnowszy produkt marki Lisner – StreetFish, czyli śledzia w zupełnie nowej, lifestyle’owej odsłonie. Kampania ma na celu odczarowanie wizerunku śledzia i pokazanie, że może on stać się podstawą szybkich, kreatywnych i nowoczesnych posiłków inspirowanych kuchnią street food.

StreetFish to delikatnie wędzone płaty śledziowe w gotowym sosie, dostępne w trzech oryginalnych wariantach smakowych: MayOgór, Mango-Chutney oraz Honey-Mustard. Produkt pasuje do bułki, pity, wrapa, tosta – to baza do kulinarnej zabawy i domowej podróży do świata street foodu.

W ramach działań wspierających Lisner postawił foodtrucka na Campingu Maszoperia w Jastarni, który do 18 sierpnia będzie serwować śledzia w stylu street food. KERRIS odpowiada za koncepcję i realizację działań promocyjnych wokół tego wydarzenia oraz za planowanie i zakup mediów w kanałach digital.

Przy foodtrucku odbył się event z udziałem influencerów, takich jak: Patryk Szczepanik („Szczepanikov”), Ania Dubińska, Bartosz Suchowolak („Suchy Bartuś”), Aleksandra Moszczyńska i Julia “Jasina” Jasińska. Ich zadaniem było przeniesienie akcji offline do mediów społecznościowych i relacjonowanie wydarzenia na swoich kanałach. Obecnie influencerzy tworzą autorskie przepisy z wykorzystaniem StreetFisha, pokazując, jak kreatywnie można wykorzystać ten produkt w codziennej kuchni.

Kampanii towarzyszą również działania video, m.in. materiał z udziałem Michela Morana, ambasadora marki Lisner, który przeprowadzi sondę uliczną na temat śledzia w nowej odsłonie.

Dodatkowo, kampanię wzbogacą treści UGC, prezentujące proste przepisy na kanapki i przekąski ze StreetFishem, zachęcające do kulinarnej zabawy i dzielenia się swoimi pomysłami z innymi.

– Naszym zadaniem było przełożenie energii działań offline na język digitalu. Dzięki współpracy z influencerami i przemyślanej dystrybucji treści pokazujemy, że o śledziu można mówić inaczej – z tradycyjnego na lifestyle’owy, z przewidywalnego na kreatywny. A wszystko to w klimacie miejskiego luzu i kulinarnej zabawy mówi Anna Czubaszek, Dyrektorka Kreatywna w KERRIS.

***

KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (wyróżnienie „Wynik na medal” – Agencja Digital Roku 2024 według Media Marketing Polska) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 13 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Effie, Effective Media & Marketing Awards – EMMA, Innovation, Kreatura, Golden Arrow, Złote Spinacze) oraz dwukrotnie wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączy kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii, komunikacji oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Bonduelle, Elektrownia Powiśle, Honeywell, Hortex, Jan Niezbędny, Magda Butrym, Makro, Mola, Roche, SWISS KRONO, TAURON, Torf Corporation (Tołpa), a także z domami mediowymi i startupami.

Dodatkowe informacje na temat KERRIS można znaleźć na stronie: kerris.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF