Konferencja Pipeline Summit już 18 października w warszawskim Centrum Kreatywności Targowa 56
18 października, w Centrum Kreatywności Targowa 56, odbędzie się kolejna edycja jednej z najbardziej prestiżowych konferencji poświęconych strategiom sprzedażowym oraz rozwojowi biznesu – Pipeline Summit.
Pipeline Summit to pierwszy krok w stworzeniu efektywnej struktury wsparcia sprzedaży dla polskich profesjonalistów. To konferencja, której pomysłodawcą jest Mich Griffin – CRO Brand24. Do tej pory odbyły się 2 edycje wydarzenia – w Warszawie i Gdańsku, a gośćmi byli przede wszystkim zagraniczni eksperci m.in. Wiktor Schmidt – CEO Netguru, Piotr Mroziński – LinkedIn, dyrektorowie ds. sprzedaży UXPin – Chris Sallen i LiveChat – Syed Asad Hussain, a także CEO MIMIGroup, Woolet i Sher.ly – Marek Cieśla.
Coraz więcej pracowników takich działów jak marketing, UX, IT, a nawet księgowość, odpowiada za konwersję, wpływając na procesy sprzedażowe. Wiele polskich przedsiębiorstw, zarówno małych jak i dużych, rozwija produkty i usługi o ogromnym potencjale gospodarczym, lecz niestety nie wie w jaki sposób pozyskać większą liczbę konsumentów – stwierdza Mick Griffin – pomysłodawca Pipeline Summit i CRO Brand24.
W tym roku na konferencji wystąpią po raz pierwszy m.in. Radek Buszan – Sales Director Dell, Peer Horsten – Goyello, Phil Watson – EMEA Slack, Ed Shelby – ChartMogul czy Dimitar Stanimiroff, CEO Hersey.
Więcej informacji o konferencji, pełny program wydarzenia oraz możliwość rejestracji dostępne TUTAJ. UWAGA! Specjalnie dla Czytelników Brief.pl dostępna jest zniżka w wysokości 15% ceny biletu. Przy zakupie wystarczy wpisać kod: PSBrief.
::
Fot. Materiały prasowe