BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Lay’s ponownie najpopularniejszą marką słonych przekąsek wśród polskich konsumentów

Marka Lay’s po raz kolejny zdobyła tytuł ulubionej przekąski Polaków. Nagroda Blix Wybór Konsumentów 2025 w kategorii Słone Przekąski potwierdza jej silną pozycję na rynku oraz zaufanie konsumentów, którzy doceniają jej jakość, smak i różnorodność.

Lay’s ponownie triumfuje w jednym z najważniejszych plebiscytów konsumenckich w Polsce – Blix Awards – Wybór Konsumentów 2025. To już drugie z rzędu zwycięstwo, które pokazuje, że Polacy konsekwentnie wybierają Lay’s jako swoją ulubioną przekąskę. Blix Awards to plebiscyt, w którym o wyniku decydują rzeczywiste wybory konsumentów, oparte na szerokiej analizie danych zakupowych.
Silną pozycję marki potwierdzają także wyniki badania przeprowadzonego przez K+ Research dla PepsiCo, w którym Polacy jasno wskazali swoje preferencje dotyczące chipsów ziemniaczanych. Z badania wynika, że chipsy ziemniaczane kupuje aż 64% respondentów, z czego 68% sięga po nie co najmniej raz w tygodniu. Przy wyborze kierują się przede wszystkim ulubionym smakiem (64%), atrakcyjną ceną (45%) oraz wysoką jakością (34%). Najczęściej wybieranymi smakami chipsów ziemniaczanych są paprykowy (85%), cebulowy (83%), ser z cebulą (82%) oraz solony (80%). Chipsy Lay’s towarzyszą Polakom głównie w chwilach relaksu – podczas oglądania telewizji lub wieczornego odpoczynku (po 41% wskazań).
To ponowne zwycięstwo potwierdza to, co w Lay’s najważniejsze – smak i jakość. Jesteśmy wdzięczni naszym konsumentom za zaufanie, którym obdarzają nas każdego dnia. Cieszy nas, że Lay’s niezmiennie kojarzy się z autentycznym smakiem i chwilami przyjemności, które łączą ludzi – mówi Anna Mitura, Central Europe & Great Balkans Marketing Director w PepsiCo.
Jakość, o której mowa, zaczyna się od tego, co dla Lay’s najważniejsze – od ziemniaka. Do produkcji chipsów wykorzystywane są wyłącznie najlepsze odmiany, które spełniają najwyższe standardy jakości. Rolnicy współpracujący z Lay’s regularnie kontrolują swoje pola i plony, a wszystkie gospodarstwa posiadają certyfikat Programu Zrównoważonego Rolnictwa PepsiCo, obejmującego 114 zasad dotyczących codziennych praktyk rolniczych – od dbałości o glebę i środowisko po wspieranie lokalnych społeczności. Dzięki temu chipsy Lay’s powstają z najlepszych ziemniaków, uprawianych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF