...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Meetings Week Poland 2014

Marketing miejsca czy promocja miejsca? Oto temat prelekcji, którą podczas Meetings Week Poland 2014 wygłosi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief.

Stowarzyszenie Branży Eventowej, instytucja ukierunkowana na budowanie pozytywnego wizerunku polskiego rynku organizacji eventów, jego popularyzację i profesjonalizację, a także edukację branżową, już po raz drugi uczestniczy w organizacji Meetings Week Poland, będącego wspólnym projektem stowarzyszeń branży spotkań. W ramach wydarzenia SBE przygotowało konferencję oraz panel dyskusyjny z udziałem m.in. przedstawicieli wybranych urzędów miast i województw oraz mediów, których tematem będzie znaczenie i rola eventów w marketingu miejsc. Wydarzenie odbędzie się w ramach Meetings Week 18 marca br. na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Meetings Week Poland logo

Event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Często jest trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną przedsiębiorczość oraz samorządy.

„Układając program i zapraszając prelegentów, staraliśmy się dobrać ciekawe case studies eventów o potwierdzonej już renomie, a także z różnych obszarów Polski. Każdy z nich potwierdza fakt, że dobrze zorganizowane wydarzenie stanowi klucz do promocji danego miejsca, na którym zyskuje lokalna społeczność ” – tłumaczy Anna Nowakowska, członek Zarządu SBE. – „Będziemy rozmawiać również o bezpieczeństwie podczas imprez masowych i jak bardzo ta kwestia wpływa na ich dobry odbiór przez uczestników, a co za tym idzie na ich sukces.”

Eventy organizowane w regionach, takie jak festiwale, pikniki, jarmarki, plenery, turnieje, pokazy, rajdy, mistrzostwa są atrakcjami mającymi przyciągnąć turystów i inwestorów, wypromować region. Umiejętnie zorganizowane, stosownie do okoliczności oraz do grupy docelowej, przyniosą konkretne i długofalowe korzyści, przyczynią się do budowania silnej marki miejsca i rozwoju eksportu. Temat ten zostanie poruszony podczas organizowanego przez SBE eksperckiego panelu dyskusyjnego, moderowanego przez Katarzynę Gembalik-Kinas, dziennikarkę magazynu Brief. Jej gośćmi będą m.in.: Izabela Stelmańska (Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego), Krzysztof Komorski (Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, Urząd Miasta Lublin), Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu „Brief” i „Brief for Poland”) oraz Łukasz Napora (Audioriver).

Stowarzyszenie Branży Eventowej, zrzeszające firmy działające na rynku organizacji spotkań i stojących za nimi ekspertów z dziedziny event marketingu, jest organizatorem konferencji i panelu. Spotkanie dedykowane jest osobom zainteresowanym organizacją wydarzeń masowych w regionach, współpracą z jednostkami samorządowymi, korzyściami płynącymi z inwestycji w event oraz poszukującym informacji na temat marketingu miejsc.

Planowane prelekcje i zaproszeni goście to m.in.:

Marketing miejsca czy promocja miejsca? – Grzegorz Kiszluk, Redaktor Naczelny Magazynu „Brief”i i „Brief for Poland”, organizator Welcome Festival;

Światowej rangi impreza sportowa WRC Rally Poland jako narzędzie wspierające rozwój miasta Mikołajki – Joanna Waszkiewicz (grupa AMAX), Stella Hałaburda (kierownik wydz. Promocji, Urząd Miasta i Gminy Mikołajki) oraz Piotr Jakubowski (Burmistrz miasta Mikołajki);

Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu– Karolina Zuzaniuk (główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin) oraz Rafał Sadownik (Warsztaty Kultury w Lublinie);

Industriadafestiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu – Adam Hajduga (Kierownik  Referatu Promocji Dziedzictwa Industrialnego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Kultury);

Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów – Wojtek Lewandowski (Smak i Tradycja, producent eventów kulinarnych);

Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – Katarzyna Pacholak (niezależny konsultant ds. bezpieczeństwa imprez masowych).

 

Szczegółowy program i inne informacje: www.meetingsweek.syskonf.pl/program

Meetings Weeks Poland 2014 to maraton wydarzeń konferencyjno-eventowych, który odbędzie się w dniach 17-21 marca br. w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego. Organizatorami są Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” (tegoroczny koordynator), Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań (MPI Poland), Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE),  Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT), Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, Poland Convention Bureau POT oraz organizator konferencji inicjującej tydzień magazyn „The Warsaw Voice”. Inicjatywa została objęta Patronatem Honorowym Ministera Sportu i Turystyki, Pana Andrzeja Biernata.

 

Pięć dni to siedem różnych wydarzeń edukacyjnych i networkingowych, przygotowywanych przez wiodące stowarzyszenia branżowe. Do udziału w wydarzeniach organizatorzy zapraszają nie tylko przedstawicieli branży spotkań, ale też wszystkich obecnych i potencjalnych Klientów, przedstawicieli działów marketingu, HR, PR, sprzedaży, zakupów, osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń w firmach i instytucjach, agencji działających w sektorze spotkań, przedstawicieli dostawców, w tym hoteli i centrów konferencyjno-targowych, firm multimedialnych, cateringowych, przewoźników, a także dziennikarzy oraz przedstawicieli instytucji publicznych.

 

Więcej o genezie Meetings Week i znaczenie Meeting Industry: www.meetingsweek.syskonf.pl/dla-mediow

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF