Monitoring internetu w branży – raport

IRCenter przeprowadziło badanie o narzędziach do monitoringu i analizy mediów społecznościowych. O opinie na ich temat zapytaliśmy 241 komercyjnych użytkowników z agencji badawczych, reklamowych, social mediowych i przedstawicieli klientów końcowych. Brief jest patronem badania.
Celem badania było dowiedzenie się:
– w jaki sposób w Polsce korzysta się z narzędzi monitorujących internet,
– za co są cenione, a za co krytykowane,
– w jaki sposób powinny się rozwijać.
::
Zapraszamy na spotkanie, podczas którego przedstawimy raport z badania. O wynikach będą rozmawiać przedstawiciele Radian6, Sentione, Sotrender, Catnapoleon, i Newspoint, czyli firm oferujących narzędzia do monitoringu internetu.
Spotkanie odbędzie się 11 grudnia o 17.30 w budynku Zebra Tower (XII piętro). Wstęp bezpłatny.
Serdecznie zapraszamy!