Najlepsze praktyki employer brandingowe nagrodzone – znamy zwycięzców konkursu Employer Branding Excellence Awards 2020!

EB Summit statuetki

10 września 2020 roku, podczas Gali konkursu Employer Branding Excellence Awards 2020 zostały wręczone nagrody dla pracodawców za najlepsze projekty employer brandingowe.

Ideą konkursu organizowanego już po raz dziewiąty przez HRM Institute jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. Zdobywcy głównych nagród w poszczególnych kategoriach konkursowych otrzymali zaprojektowane specjalnie dla konkursu i ręcznie wykonane statuetki łucznika.

Kolejny rok z rzędu znacząco zwiększyła się ilość zgłoszeń do konkursu.

Bardzo się cieszę, że kolejna IX edycja konkursu, przyniosła rekordową ilość zgłoszeń prac konkursowych. Było ich prawie 190. Wygląda na to, że dbanie o markę pracodawcy zagościło na stałe w wielu miejscach i coraz więcej pracodawców w Polsce planuje i wprowadza działania employer brandingowe. Wbrew obawom, w wielu organizacjach pandemia nie zatrzymała działań EB, tylko przeniosła akcenty na działania wewnętrzne, w której to kategorii otrzymaliśmy najwięcej zgłoszeń. Mam nadzieję, że ten stan rzeczy się nie zmieni, ponieważ korzyści z wprowadzenia działań EB w firmie są bardzo duże.

Anna Macnar, CEO HRM Institute, pomysłodawczyni i organizatorka konkursu

Warto podkreślić, że z roku na rok przybywa dobrych kampanii i działań employer brandingowych. Coraz więcej firm podejmuje działania w tym obszarze, co poprawia sytuację pracowników, przyciąga uwagę kandydatów i przekłada się na wyniki finansowe. Cieszy nas też to, że również mniejsze organizacje, które nie dysponują ogromnym budżetem, robią dobre kampanie.

Nagrody w konkursie przyznane zostały w ośmiu kategoriach:

  • Strona/zakładka kariery/landing page
  • Film rekrutacyjny / wizerunkowy
  • Innowacja employer branding
  • Kampania Rekrutacyjna Offline
  • Kampania Internetowa
  • Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
  • Strategia Employer Branding do 100 tys. PLN
  • Strategia Employer Branding pow. 100 tys. PLN.

Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020 zostali:

W kategorii Strategia employer branding powyżej 100 tys.
Zwycięzca: EY Polska
Wyróżnienie: McDonald’s Polska, Jeronimo Martins Polska (Biedronka) oraz Deloitte

W kategorii Strategia employer branding do 100 tys.
Zwycięzca: Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja
Wyróżnienia: RST Software Masters oraz KMD Poland

W kategorii Wewnętrzna kampania wizerunkowa
Zwycięzca: McDonald’s Polska oraz Jeronimo Martins Polska (Biedronka)
Wyróżnienia: Volvo Polska, Netguru, IKEA Retail oraz Arvato Supply Chain Solutions w Polsce

W kategorii Kampania internetowa
Zwycięzca: PwC Polska
Wyróżnienia: Capgemini Polska, Coca Cola HBC Polska, Sky Distribution, Nationale Nederlanden oraz PZU

W kategorii Kampania rekrutacyjna offline
Zwycięzca: LIDL Polska
Wyróżnienia: UBS oraz Atos Poland Global Services

W kategorii Innowacja EB
Zwycięzca nie został wyłoniony
Wyróżnienia: Budimex, Żabka Polska, PwC

W kategorii Film rekrutacyjny / wizerunkowy
Zwycięzca: Schulz brand friendly
Wyróżnienia: LIDL Polska, Samsung Electronics Polska oraz Mamo Pracuj

W kategorii Strona / Zakładka kariera / Landing page
Zwycięzca: British American Tobacco Polska
Wyróżnienia: Oknoplast, AmRest (Starbucks) oraz Transition Technologies

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym! Serdeczne podziękowania i gratulacje kierujemy również do pozostałych, którzy zgłosili prace do konkursu. Wszystkim należą się ogromne brawa!


Źródło: informacja prasowa HRM Institute

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF