BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

OLX promuje kategorię „Usługi” w nowej kampanii zintegrowanej

OLX rusza z nową kampanią reklamową promującą kategorię „Usługi”, obejmującą emisję w telewizji, radiu oraz kanałach digitalowych. W centrum narracji znajduje się rodzina, której codzienność i mieszkanie zmieniają się na przestrzeni lat. Jednocześnie przedstawia OLX jako miejsce, gdzie zawsze można znaleźć odpowiedniego fachowca, niezależnie od etapu życia.

Celem kampanii jest pokazanie, że w kategorii „Usługi” każdy znajdzie potrzebne wsparcie niezależnie od okazji – od generalnego remontu po szybkie naprawy i codzienne usterki. W spocie OLX śledzimy historię rodziny, której dom i codzienność zmieniają się na przestrzeni lat – tak jak zmieniają się potrzeby, które można zrealizować z fachowcami znalezionymi w serwisie.

Cyklinowanie, wymiana instalacji czy tapetowanie to techniczne hasła, ale w rzeczywistości stoją za nimi ważne momenty – tworzenie przestrzeni, w której toczy się codzienne życie. W kampanii chcieliśmy pokazać emocje, które często im towarzyszą. Taki kierunek przyjęliśmy nie tylko dla kategorii „Usługi”, ale jest elementem szerszej strategii komunikacyjnej marki OLX – podkreśla Bartosz Ślusarz, Marketing Consultant OLX.

Kampanię oprócz TVC wspierają radio i szeroko zakrojony digital. Za ideę kreatywną i realizację TVC odpowiada Agencja Przestrzeń. Spot wyprodukował Warsaw Production, a wyreżyserowali Helena Ganjalyan i Bartosz Szpak. Materiały digital przygotował Space Cat.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=DOMIY1T5ors

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF