...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Orlen z nową VERVĄ

PKN ORLEN odświeżył logo VERVA, które obecnie, dzięki widocznym zmianom w warstwie graficznej jest prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Jednocześnie pozostawiony został charakter logotypu podkreślający najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki – moc i dynamikę.

Wyróżnij się, albo zgiń

Klasyk komunikacji marketingowej, Jack Trout w słynnej książce „Wyróżnij się, albo zgiń” dowodzi jak bardzo ważna jest unikatowa identyfikacja wizualna marki. W czasach gdy jakość produktów i ich funkcjonalność stały się wymagalnym standardem – bo tylko takie produkty są liderami rynku w kategorii sprzedaż – dużego znaczenia nabrały cechy związane z dizajnem, społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz oryginalną identyfikacją wizualną. Wszystkie te warunki spełnia nowa, zmieniona forma graficzna VERVA.

Sport, energia… VERVA!

Brand wykorzystywany jest w polityce marketingowej Koncernu w związku z najbardziej ekscytującymi wydarzeniami, jak VERVA Street Racing, czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team.  Odświeżonej VERVY nie zabraknie również podczas tegorocznej, 40 edycji rajdu Dakar. Na konferencji prasowej, zapowiadającej start zespołu ORLEN Team zaprezentowano samochód rajdowy Kuby Przygońskiego po gruntownym liftingu zewnętrznym, z wykorzystaniem nowego logo VERVA.

Zależało nam, aby odświeżyć logo VERVA zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z wyjątkową mocą, dynamiką oraz naturalnie jakością. Trudno o lepszy moment na podkreślenie i prezentację tych atrybutów niż konferencja zapowiadająca już osiemnasty start ORLEN Team w rajdzie Dakar. Tym bardziej, że zmiany graficzne objęły nie tylko auto Kuby, ale również motocykle, ciężarówkę oraz wszystkie elementy tzw. zaplecza rajdu. – podkreślił Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN.

W barwach ORLEN Team startuje załoga rajdowa Jakub Przygoński/Tom Colsoul oraz motocyklista Maciej Giemza. Start rajdu zaplanowano w stolicy Peru – Limie, a metę w Córdobie (Argentyna). Kuba Przygoński, który ma już na koncie udane występy w poprzednich edycjach, ma ambicje, aby tym razem stanąć na podium najbardziej wymagającego rajdu na świecie. Z kolei Maciej Giemza zajął w tym sezonie pierwsze miejsce w klasyfikacji Dakar Challenge na rajdzie Merzouga, co zapewniło mu start w rajdzie Dakar 2018 bez opłat wpisowych.

Nowa puszka z VERVĄ

Rebrandingowi VERVY – jako paliwa do napędzania silników, które spełnia rygorystyczne wymagania europejskie dla paliw z grupy tzw. „bezsiarkowych” – towarzyszy rebranding napoju energetycznego VERVA. W nowym opakowaniu przede wszystkim rzuca się w oczy duży, srebrny logotyp VERVA, doskonale widoczny na kontrastowym, czarnym tle. Projektanci zdecydowali  się zaufać sile marki VERVA, tworząc rozwiązanie oparte właśnie na niej. VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek w portfolio PKN ORLEN. VERVA to również znana i lubiana marka, kojarzona  ze sportem, energią i wysoką wydajnością.

Napój energetyczny VERVA pojawił się wyłącznie w sklepach na stacjach paliw PKN ORLEN, w tym w sieci O!Shop w całej Polsce.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF