...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

PIAF 2016: Ogłoszenie nominowanych

W dniach 26-27 kwietnia w Pradze odbędzie się konferencja PIAF, której celem jest prezentacja i omówienie najnowszych trendów w marketingu i komunikacji w Europie i poza nią. W trakcie konferencji przyznane zostaną również nagrody PIAF Awards. W tym roku do walki o najwyższe wyróżnienia w konkursie stanie 61 agencji z 18 krajów świata. Zwycięzców wybierze międzynarodowe jury, którego przewodniczącym będzie Ben Tollet.

Agencją, która zyskała najwięcej nominacji, 12,jest BBDO Russia Group. Zadaniem jury będzie ocena 140 prac w 14 kategoriach.Najbardziej popularnymi kategoriami w tym roku okazały się być „Creating the Media” oraz „Audience Engagement”.

– Możemy spodziewać się wielu innowacyjnych rozwiązań. W ostatnich latach najsilniejszymi kategoriami były „Storytelling” oraz „Flash Impact”, w których zazwyczaj znajdowały się znakomite prace w tradycyjnych formatach – mówi Marek Hlavica, dyrektor festiwalu. Zgodnie z jego słowami, fakt ten jest dowodem na rosnące znaczenie kampanii treściowych z dużym stopniem interakcji z odbiorcą. Kategorie te charakteryzują się również mieszaniem rozwiązań z wielu pól komunikacji, od ATL-u, przez digital do PR-u.

Wśród najbardziej „egzotycznych” uczestników konkursu PIAF znalazły się agencje z Korei Południowej, Singapuru, Japonii oraz Kanady. Ceremonia wręczenia nagród będzie zwieńczeniem dwudniowej konferencji. Odbędzie się ona w podziemiach Pałacu Targów w Prace. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać 30 prelegentów z 10 krajów. Głównym tematem pierwszego dnia będzie marketing sportowy.

Pełna lista nominowanych oraz wszelkie dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.piafawards.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF