BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pierwszy Polak w gronie przewodniczących jury Eurobest. Marcin Sosiński stanie na czele kategorii Creative Data and Innovation

Marcin Sosiński, Chief Creative Officer w Dentsu Creative Polska & CEE oraz Członek Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, jako pierwszy Polak będzie jednym z przewodniczących jury Eurobest 2025. Sosiński pokieruje pracami zespołu oceniającego zgłoszenia w kategorii Creative Data and Innovation.

Festiwal Kreatywności Eurobest to jedno z najważniejszych europejskich wydarzeń, celebrujących i nagradzających „doskonałość kreatywną” w obszarze komunikacji, reklamy oraz pokrewnych dziedzin. Organizatorzy właśnie ogłosili listę przewodniczących jury, którzy poprowadzą obrady i ocenią zgłoszenia w 2025 roku. W tym prestiżowym gronie znalazł się Marcin Sosiński.

„To prawdziwy zaszczyt pełnić funkcję przewodniczącego jury w kategorii Creative Data & Innovation podczas Eurobest 2025 – w przestrzeni, w której kreatywność spotyka się z inteligencją, dowodząc, że za każdą liczbą kryje się ludzka historia, a za każdym insightem tkwi potencjał znaczącej transformacji. Jako pierwszy Przewodniczący Jury z Polski jestem dumny, że mogę wnieść głos mojego kraju oraz bogatego ducha kreatywnego Europy Środkowo-Wschodniej na tę globalną scenę. Z niecierpliwością czekam na możliwość uhonorowania odważnych i pięknych prac, które udowadniają, że dane – w odpowiednich rękach – mogą kształtować przyszłość naszej branży” – powiedział Marcin Sosiński.

Tak prezentuje się lista wszystkich przewodniczących w poszczególnych kategoriach:

  • Audio & Radio, Film, Print & Publishing: Javier Campopiano, Global Chief Creative Officer, McCann Worldgroup i McCann, Global
  • Brand Experience & Activation, Creative Commerce: Till Diestel, Chief Creative Officer, Serviceplan, Niemcy
  • Creative B2B: Katy Maloney, Global Managing Partner, B2B, WPP Media (Wavemaker), Global
  • Creative Business Transformation: Lauren Ogúndèkó, Global and EMEA Chief Activation Officer, KINESSO, Global
  • Creative Data, Innovation: Marcin Sosiński, Chief Creative Officer, Dentsu Creative, Polska i CEE
  • Creative Effectiveness, Creative Strategy: Najoh Tita-Reid, Chief Brand & Experience Officer, Mars Petcare, Global
  • Design, Industry Craft: Jaime Mandelbaum, Chief Creative Officer EMEA, VML, EMEA
  • Direct, Outdoor: Marco Venturelli, President and Chief Creative Officer, Leo | Chief Creative Officer, Publicis Groupe France | CEO and Chief Creative Officer, Publicis Conseil, Global
  • Entertainment: Francesca Zazzera, Global Chief Production Officer, LePub, Global
  • Film Craft: Jax Ostle-Evans, Managing Director, Stink Studios, Wielka Brytania
  • Healthcare: Paul Kinsella, Chief Creative Officer, Havas Health Network, Europa
  • Media: Rohan Tambyrajah, Worldwide Chief Experience Officer i EMEA Chief Strategy Officer, PHD, Global
  • PR: dr Sabine Hueckmann, Managing Director i Senior Partner, fischerAppelt, relations, Niemcy

Zgłoszenia do Eurobest przyjmowane są do 16 października 2025 r. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie: www.eurobest.com.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Eurobest w Polsce.

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, obecnie jest to 139 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA).  W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF