Pierwszy w Polsce Google Analytics Summit już w październiku!

Wyjątkowe spotkanie twórców i użytkowników Google Analytics będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń związanych z użyciem najpopularniejszego na świecie narzędzia do analityki internetowej. Prelegentami będą m.in. goście z Google USA i UK, a konferencję jako certyfikowani partnerzy GA współorganizują Bluerank i M@rketing Online.

22 października w warszawskim Multikinie odbędzie się pierwsze w Polsce spotkanie Google Analytics Summit. Dla wszystkich zajmujących się analityką internetową to wyśmienita szansa na skonfrontowanie swoich doświadczeń z tymi, którzy tworzą narzędzia do tego typu działań. Dobrze znana w USA i Europie Zachodnie formuła wymiany wiedzy tym razem zawita także do Polski.

Na szczególną uwagę zasługuję udział gości specjalnych konferencji: Stefan Schnabl pracujący na co dzień w głównym biurze Google w Mountain View oraz Clancy Childs z londyńskiej siedziby Google nie tylko przedstawią swoje prelekcje, ale także będą do dyspozycji uczestników w trakcie trwania wydarzenia. Co więcej, zaprezentują oni również najświeższe informacje prosto z Doliny Krzemowej, wraz z planami na 2014 rok.

Drugim, równie ważnym kontekstem tematycznym spotkania będzie praktyczny wymiar korzystania z Google Analytics, zwłaszcza lokalnie. Doświadczenia i trendy z polskiego rynku zaprezentują przedstawiciele dwóch czołowych agencji SEM w Polsce (certyfikowanych partnerów GA): Bluerank i M@rketing Online.

Do udziału w konferencji GA Summit zapraszamy wszystkich zainteresowanych obszarem analityki internetowej, a Ci, którzy zajmują się nią na co dzień, wręcz nie mogą takiej szansy przegapić!

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn „Brief”.

 

Więcej informacji i rejestracja na:

www.gasummit.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF