Revolut prezentuje nową siedzibę, globalną wizję rozwoju i ambitny plan dotarcia do 100 mln klientów na świecie

Revolut zainwestuje w ciągu 5 lat 13 mld $ w globalną ekspansję, w tym 4 mld $ w Wielkiej Brytanii, co przyczyni się do powstania lokalnie ponad 1000 nowych miejsc pracy. Firma dąży do przekroczenia poziomu 100 mln klientów na świecie do połowy roku 2027. Revolut dla firm (Revolut Business) przekroczył niedawno 1 mld $ rocznych przychodów, umacniając pozycję globalnego lidera wśród fintechów obsługujących firmy. Revolut chce przyspieszyć globalną ekspansję, dzięki postępom w pozyskiwaniu kolejnych licencji w Ameryce Łacińskiej, regionie Azji i Pacyfiku, Afryce i na Bliskim Wschodzie.
Revolut ogłosił, że osiągnął próg 65 milionów klientów na świecie, z czego 12 milionów w Wielkiej Brytanii (w Polsce 5 milionów klientów). Firma potwierdziła też, że do połowy roku 2027 zamierza obsługiwać 100 milionów klientów. Ponadto, planuje wejść z ofertą na 30 nowych rynków do roku 2030.
By zrealizować cele, Revolut zainwestuje w ciągu 5 lat 13 mld $ w globalną ekspansję, co przyczyni się do powstania 10 tys. miejsc pracy. Inwestycje zasilą największe rynki Revolut, jak Wielka Brytania (4 mld $) czy Francja (1,2 mld $), oraz rynki rosnące, w tym rozwój biznesu w USA (0,5 mld $). Inwestycje wesprą też inne kraje Europy i wejście na nowe rynki w Ameryce Łacińskiej, regionie Azji i Pacyfiku i na Bliskim Wschodzie.
„Naszą misją zawsze było uproszczenie finansów dla klientów, a wizją stanie się pierwszym naprawdę globalnym bankiem. Revolut wywodzi się z Wielkiej Brytanii, ale dołączyło do nas już 65 milionów klientów na świecie. Nowa globalna siedziba Revolut w Londynie to otwarcie kolejnego etapu. Chcemy dotrzeć z usługami do 100 milionów klientów” – powiedział Nik Storoński, współzałożyciel i CEO w Revolut.
W trakcie inauguracji nowej globalnej siedziby firmy potwierdzono, że jej dalszy rozwój będzie oparty na czterech filarach: ekspansji międzynarodowej, innowacjach produktowych, obsłudze firm (Revolut Business) i przełomowych partnerstwach strategicznych.
Ekspansja międzynarodowa – Revolut ogłosił dziś znaczne postępy w kluczowych regionach:
-
Ameryki Łacińskiej: Uruchomienie banku Revolut w Meksyku planowane jest na początku 2026 r., trwają prace nad wejściem na rynek w Kolumbii i Argentynie, przygotowywane są kolejne aplikacje o licencje bankowe w 2025 r.
-
Region Azji i Pacyfiku: Po uzyskaniu licencji w kwietniu 2025 r. trwają prace nad udostępnieniem usług Revolut w Indiach. Firma uruchomiła też swój nowy hub technologiczny na Filipinach, który ma wspierać operacje międzynarodowe w wielu strefach czasowych. Revolut ubiega się także o nowe licencje w Australii i Nowej Zelandii.
-
Afryka i Bliski Wschód: Revolut stawia pierwsze kroki w Afryce, zaczynając od RPA (Republika Południowej Afryki). Otrzymał też niedawno wstępną zgodę na licencję usług płatniczych w ZEA (Zjednoczone Emiratach Arabskich) i rozpoczął ekspansję w krajach Zatoki Perskiej.
-
Europa: W maju Revolut ogłosił powstanie siedziby w Paryżu dla krajów regionu Europy Zachodniej i zamiar ubiegania się o licencję bankową we Francji. Revolut Bank ogłosił również start lokalnych oddziałów banku w Belgii i w Portugalii w 2025 r. (ma już 9 oddziałów banku w Europie)
Innowacje Produktowe – Wład Jacenko, współzałożyciel i szef technologii (CTO) oraz Tara Massoudi, dyrektor zarządzająca Produktami Premium, przedstawili wizję rozwoju nowych produktów, z naciskiem na wykorzystanie AI i usługi bankowości prywatnej (Private Banking). Dzięki strategii opartej na tworzeniu innowacji i wszechstronnej ofercie produktowej, 65 milionów klientów dokonuje z pomocą Revolut ponad 1 miliard transakcji miesięcznie.
Revolut Business – Revolut dla firm (Revolut Business) podąża za rozwojem biznesu detalicznego. James Gibson, dyrektor zarządzający Revolut Business ogłosił, że platforma dla przedsiębiorstw przekroczyła niedawno poziom 1 mld $ rocznych przychodów. Przy dużym udziale pionu akceptacji transakcji (acquiring), który procesuje na rzecz klientów ponad 4 miliony płatności miesięcznie (merchantów), Revolut Business umacnia swoją pozycję globalnego lidera wśród fintechów obsługujących firmy.
Partnerstwa Strategiczne – Do Antoine’a Le Nela, dyrektora ds. rozwoju i marketingu w Revolut dołączył na scenie Jonathan Wheatley, szef przyszłego zespołu Audi F1 Team, aby ujawnić szczegóły ogłoszonego niedawno globalnego partnerstwa, w tym plan emisji specjalnych co brandowych kart płatniczych.
* * *
Nagrody i wyróżnienia
W 2025 roku Revolut wyróżniony został w głosowaniu Cashless Pay tytułem Projekt roku (za wdrożenie płatności BLIK w Polsce), nagrodą Invest Cuffs w kategorii Fintech roku (Srebro) oraz nagrodą Złoty Bankier w kategorii Produkt z misją (dla karty Revolut Clear Sky Visa). Ponadto, Revolut otrzymał prestiżowy tytuł World’s Best Digital Bank 2025 przyznany przez Euromoney. Sprawozdanie roczne Grupy Revolut za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2024 r. można zobaczyć lub pobrać w formacie PDF pod linkiem.
* * *
Revolut – jedna aplikacja, do wszystkich spraw finansowych
Revolut Bank UAB to licencjonowany europejski bank, który pomaga klientom uzyskać więcej korzyści z posiadanych pieniędzy. W 2015 roku Revolut zaoferował w Londynie usługę wymiany walut. Dziś ponad 65 milionów klientów na świecie korzysta z dziesiątek innowacyjnych produktów Revolut realizując ponad 1 miliard transakcji miesięcznie. Dzięki kontom detalicznym i firmowym Revolut pomaga klientom poprawić kondycję finansową, zwiększyć kontrolę nad pieniędzmi i współdzielić transakcje z ludźmi na całym świecie. Więcej informacji na stronie: revolut.com