BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Rozpoczyna się nabór wystąpień na międzynarodową konferencję kreatywną Imagination Day 2025

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR otworzyło nabór propozycji wystąpień do programu konferencji Imagination Day 2025, która odbędzie się 27–28 listopada w Warszawie. Wydarzenie od lat przyciąga twórców i liderów innowacji z Polski i zagranicy. To przestrzeń dla idei, które poszerzają granice myślenia o komunikacji, kreatywności i roli kultury we współczesnym świecie. Zgłoszenia można przesyłać do 22 września.

Imagination Day to jedno z wiodących wydarzeń branżowych w Europie Środkowo-Wschodniej.  Skupia się na twórczym podejściu do wyzwań w obszarze komunikacji, technologii, kultury i biznesu. Program współtworzą zarówno zaproszeni goście, jak i osoby wyłonione w ramach otwartego naboru, który właśnie trwa.

„Imagination Day to platforma dla tych, którzy otwierają się na nowe spojrzenie na kreatywność, reklamę, innowacje w biznesie. Zapraszamy ludzi z całego świata do podzielenia się swoimi historiami, ideami i projektami, które mogą zmienić rzeczywistość. Cenne będą także głosy twórczyń i twórców z dorobkiem w uznanych konkursach branżowych, takich jak Cannes Lions, KTR czy Innovation” – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.

Informacje o naborze

Nabór skierowany jest do osób tworzących kampanię, projektujących, zajmujących się sztuką, badaniami lub edukacją, a także do przedstawicielek i przedstawicieli startupów, firm i instytucji działających na styku biznesu, innowacji i kultury. Organizatorzy szukają wystąpień, które wnoszą nowe perspektywy. W których pojawiają się oryginalne idee, nieoczywiste pytania i autorska interpretacja aktualnych zjawisk.

„Doświadczenie z poprzednich edycji pokazuje, że zarówno my, jako organizatorzy, jak i publiczność, oczekujemy tego samego – zaprezentowania nowego sposobu myślenia. Udział w wydarzeniu pozwala podzielić się własną perspektywą przed międzynarodową publicznością i wejść w dialog z branżą kreatywną i marketingową” – tłumaczy Paweł Tyszkiewicz.

Konferencja odbędzie się w dniach 27–28 listopada 2025 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Wydarzenie ma charakter międzynarodowy – organizator zastrzega możliwość, by prezentacje były prowadzone w języku angielskim, aby zapewnić dotarcie do globalnej społeczności.

Zgłoszenia można przesyłać do 22 września 2025 r. wyłącznie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie:

https://imaginationday.com/articles/speakers

Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, obecnie jest to 140 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA).  W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF