SAROTA PR z obsługą firmy Alsendo

Alsendo, czołowy dostawca oprogramowania i usług wspierających procesy wysyłkowe w regionie CEE, nawiązał współpracę z agencją SAROTA PR, powierzając jej prowadzenie działań komunikacyjnych.
Wybór agencji był rezultatem postępowania konkursowego, w którym SAROTA PR przedstawiła najbardziej kompleksową i dopasowaną do potrzeb klienta koncepcję współpracy. Zakres zadań agencji obejmuje prowadzenie działań media relations w obszarze PR B2B, w tym budowanie widoczności ekspertów Alsendo, rozwijanie relacji z mediami ogólnobiznesowymi i branżowymi oraz wspieranie komunikacji korporacyjnej firmy.
– Przedstawiciele SAROTA PR najlepiej wypadli podczas naszych spotkań z agencjami – mówi Dawid Olszta, International Marketing Director w Alsendo. – Wykazali się też lepszą responsywnością niż konkurencja, a przede wszystkim agencja zaoferowała nam wsparcie bardzo doświadczonych opiekunów.
Obsługę nowego klienta prowadzi zespół kierowany przez Artura Szeremetę, senior public relations managera oraz Agnieszkę Mrozowską – senior public relations specialist.
Alsendo skupia obecnie kilkanaście technologicznych serwisów wysyłkowych oraz oferuje rozwiązania typu DMS (Delivery Management System) do zarządzania dostawami dla największych podmiotów z sektora e-commerce. Oferta logistyczna Alsendo obejmuje m.in. rozwiązania dostosowane do specyfiki platform marketplace czy integracje z ponad 400 systemami e-commerce, międzynarodowe usługi pod marką Alsendo International, a także Alsendo Business Pro – platformę SaaS wspierającą logistykę, marketing i obsługę klientów e-commerce.
O agencji
SAROTA PR to zespół specjalistów public relations i digital marketingu pracujących w branży nowych technologii. Klientami agencji są międzynarodowe koncerny IT, producenci oprogramowania i elektroniki użytkowej oraz start-upy, m.in.: Philips, Kingston, Red Hat, Veeam, Sonos, Netatmo, Vertiv, Signify i Fortinet. SAROTA PR ma na swoim koncie prestiżowe nagrody branżowe, takie jak: Złote Spinacze, SABRE Awards oraz wyróżnienie otrzymane od firmy Forrester Research.