BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Sensacja! Rewelacja! Mistrzowska oferta sportowa i rozmowy za zero złotych –Vectra na jesień aż z dwiema kampaniami stworzonymi przez Endless.

We wrześniu Vectra wystartowała z aż dwiema mocnymi kampaniami. Za ich koncept i kreację odpowiada agencja Endless, a produkcję Cheese Film Productions. Endless przygotowała również wszystkie materiały kampanijne – od egzekucji kreatywnej po opracowanie plików do druku. Na widzów i Klientów Vectry czeka podwójna dawka korzyści – abonament 5G przez rok za 0 zł a także pakiety sportowe, do 12 miesięcy bez opłat.

W centrum obu kampanii ponownie stanęli Dzisiek i Jutrek, bohaterowie platformy „Mówisz, masz”. Raz występują w roli prezenterów wiadomości, którzy z powagą, ale też lekkim chaosem ogłaszają, że abonament komórkowy w Vectrze można mieć przez rok za darmo. Innym razem próbują sprostać wyzwaniu sportowemu wypróbowania wszystkich dyscyplin sportowych dostępnych w Vectrze. Ale z taką bogatą ofertą nie da się spróbować wszystkich sportów, trzeba, a nawet należy skupić się na jej oglądaniu.

Energię kampanii sportowej dodatkowo podkreśla legendarny utwór „Eye of the Tiger” zespołu Survivor – znany z filmów, ringów bokserskich i sal treningowych, a teraz także ze spotów Vectry.

Obie kampanie obejmują spoty TV w 3D (30- i 15-sekundowe), animacje online w nowoczesnym 2D, reklamy radiowe, a dodatkowo kampania MVNO obejmuje także OOH (citylighty, siatki, komunikacja miejska, nośniki w metrze) oraz działania BTL w punktach sprzedaży.

Chcieliśmy pokazać, że Vectra potrafi zaskoczyć – czy to w telekomunikacji, czy w ofercie sportowej. Humor Dziśka i Jutrka pomaga wyróżnić komunikat w clutterze, a Eye of the Tiger dodaje mu energii. Tak łączymy korzyści z emocjami tworząc chwytliwy, a jednocześnie prosty przekazkomentuje Franek Toeplitz, Dyrektor Kreatywny i Partner w agencji Endless.

Kampanie potrwają od września do października 2025 roku.

::

Linki do kampanii:

Kampania MVNO Spot: https://www.youtube.com/watch?v=Dz09KBjDG-A

Kampania Sport Spot: https://www.youtube.com/watch?v=kjppxEUY92w

Więcej informacji:

🌐 weareendless.pl
📧 biuroprasowe@weareendless.pl
📞 +48 604 296 582

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF