BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Tarczyński podnosi poprzeczkę w kategorii przekąsek mięsnych i prezentuje nowość – Salami Snack

Polacy kochają salami – to jeden z najpopularniejszych dodatków do pizzy i symbol europejskiej kuchni, która od lat inspiruje nasze kulinarne wybory. Teraz ten kultowy smak zyskuje nową formę. Tarczyński wprowadza Salami Snack, innowacyjną przekąskę w formie cienkiej wiązki.

Dynamiczny, ponad 30-procentowy wzrost rynku salami w ostatnich dwóch latach otworzył przestrzeń dla innowacji[1]. Marka Tarczyński dostrzega ten potencjał i proponuje konsumentom unikalny format Salami Snack, wzbogacając ofertę o produkt, który jest zupełną nowością w asortymencie i na pewno ucieszy wszystkich fanów mięsnych przekąsek.

Salami Snack to propozycja dla osób ceniących szybkie, a jednocześnie wysokojakościowe przekąski. Dzięki wysokiej zawartości białka stanowi pełnowartościową alternatywę dla klasycznych propozycji snackowych. Świetnie sprawdzi się w pracy, w podróży czy podczas spotkań ze znajomymi. Produkt dostępny jest w trzech wariantach – wieprzowym, serowym
i pikantnym
– tak, aby każdy mógł znaleźć swój ulubiony smak.

Na rynku brakowało innowacyjnych form salami – dominowały przede wszystkim klasyczne plastry. Salami Snack powstało właśnie po to, by wypełnić tę lukę. To propozycja, która łączy znane i lubiane smaki z nowoczesnym podejściem do konsumpcji przekąsek ‘on-the-go’. Wierzymy, że dzięki temu konsumenci odkryją zupełnie nowy sposób sięgania po salami – nie tylko w domowej kuchni, ale także w codziennych sytuacjach powiedział Radosław Chmurak, Wiceprezes Zarządu firmy Tarczyński S.A.

::

Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

[1] Źródło: Nielsen, dane wartościowe kategorii Salami, MAT SEP 2025, Polska.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF