Złap swój kawałek lata z marką E.Wedel

Czy pamiętasz smak lata z dzieciństwa? Soczyste gruszki spadające z drzew, porzeczki zbierane prosto z krzaka albo złociste mirabelki, które rozpływały się w ustach? Te smaki niosą ze sobą wspomnienia beztroskich wakacji – słońca, wolności i radości. Dziś możesz sięgnąć po nie znowu i przywołać te wspomnienia. Marka E.Wedel przygotowała limitowaną edycję produktów „Kawałki Lata”, która pozwala zatrzymać lato na dłużej.
To najbardziej owocowa odsłona kultowych słodyczy w historii marki – zamykająca w czekoladzie wszystko, co kochamy w lecie: świeżość, soczystość i przyjemność chwili.
– Lato to czas niezapomnianych smaków – gruszek z sadu, pierwszych truskawek, wiśni jedzonych w ogrodzie. Chcieliśmy te wspomnienia przywołać i połączyć z przyjemnością płynącą z wedlowskiej czekolady. Tak powstał wyjątkowy, owocowo-czekoladowy świat pełen lekkości i radości. ‘Kawałek Lata’ to nasz sposób, by każdy mógł sięgnąć po odrobinę wakacji, kiedy tylko zechce – mówi Kinga Kruk, Junior Brand Manager
Owocowe nowości, które smakują jak lato
Limitowana linia „Kawałki Lata” obejmuje aż cztery kategorie kultowych słodyczy:
- mleczne czekolady z nadzieniem gruszkowym, mirabelkowym, porzeczkowym oraz rabarbarowo-truskawkowym,
- Ptasie Mleczko® z galaretką zamkniętą w piance – o smakach pigwa, wiśnia i porzeczka,
- kultowego Pawełka w owocowych odsłonach: gruszka i wiśnia,
- Baryłki Owocowe w oryginalnych połączeniach, np. gruszka–brzoskwinia–mirabelka czy czarny bez–malina–śliwka.
Złap swój kawałek lata
Kolorowe opakowania, ozdobione ilustracjami polskich owoców, doskonale podkreślają soczystość i apetyczność produktów. Każdy kęs to chwila beztroski – takiej samej, jaką pamiętamy z letnich dni spędzonych na świeżym powietrzu. Produkty z linii „Kawałki Lata” są już dostępne w sprzedaży w całej Polsce oraz online. To edycja limitowana – dlatego warto sięgnąć po nią już teraz i przywołać wspomnienia letnich smaków.
Kampania i wsparcie marketingowe
Kampania pod hasłem „Złap swój kawałek Lata” potrwa do końca października. Jej sercem są spoty wypełnione apetycznymi owocami, które przywołują wspomnienia wakacyjnych chwil i smak sezonowych, soczystych owoców. To opowieść o radości lata zamkniętej w czekoladzie – lekkiej, beztroskiej i pełnej przyjemności. Za kreację odpowiada agencja Przestrzeń, planowaniem mediów zajmuje się Zenith, a kolorowe, apetyczne opakowania przygotowało studio Well Rounded Design. Za działania PR odpowiada natomiast agencja 24/7 Communication.
::
O firmie Wedel:
Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Aby konsumenci mogli od środka poznać tajniki powstawania tych kultowych produktów, Wedel stworzył dla nich jedyne takie w Europie, multisensoryczne muzeum czekolady – Fabryka Czekolady E.Wedel, której otwarcie miało miejsce 4 września 2024 roku.
W Wedlu zatrudnionych jest obecnie blisko 1300 osób (wliczając pracowników sprzedaży terenowej). Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner.
Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie: wedel.pl, wedel.prowly.com, LinkedIn (lotte-wedel).