BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Złap swój kawałek lata z marką E.Wedel

Czy pamiętasz smak lata z dzieciństwa? Soczyste gruszki spadające z drzew, porzeczki zbierane prosto z krzaka albo złociste mirabelki, które rozpływały się w ustach? Te smaki niosą ze sobą wspomnienia beztroskich wakacji – słońca, wolności i radości. Dziś możesz sięgnąć po nie znowu i przywołać te wspomnienia. Marka E.Wedel przygotowała limitowaną edycję produktów „Kawałki Lata”, która pozwala zatrzymać lato na dłużej.

To najbardziej owocowa odsłona kultowych słodyczy w historii marki – zamykająca w czekoladzie wszystko, co kochamy w lecie: świeżość, soczystość i przyjemność chwili.

Lato to czas niezapomnianych smaków – gruszek z sadu, pierwszych truskawek, wiśni jedzonych w ogrodzie. Chcieliśmy te wspomnienia przywołać i połączyć z przyjemnością płynącą z wedlowskiej czekolady. Tak powstał wyjątkowy, owocowo-czekoladowy świat pełen lekkości i radości. ‘Kawałek Lata’ to nasz sposób, by każdy mógł sięgnąć po odrobinę wakacji, kiedy tylko zechce mówi Kinga Kruk, Junior Brand Manager

Owocowe nowości, które smakują jak lato

Limitowana linia „Kawałki Lata” obejmuje aż cztery kategorie kultowych słodyczy:

  • mleczne czekolady z nadzieniem gruszkowym, mirabelkowym, porzeczkowym oraz rabarbarowo-truskawkowym,
  • Ptasie Mleczko® z galaretką zamkniętą w piance – o smakach pigwa, wiśnia i porzeczka,
  • kultowego Pawełka w owocowych odsłonach: gruszka i wiśnia,
  • Baryłki Owocowe w oryginalnych połączeniach, np. gruszka–brzoskwinia–mirabelka czy czarny bez–malina–śliwka.

Złap swój kawałek lata

Kolorowe opakowania, ozdobione ilustracjami polskich owoców, doskonale podkreślają soczystość i apetyczność produktów. Każdy kęs to chwila beztroski – takiej samej, jaką pamiętamy z letnich dni spędzonych na świeżym powietrzu. Produkty z linii „Kawałki Lata” są już dostępne w sprzedaży w całej Polsce oraz online. To edycja limitowana – dlatego warto sięgnąć po nią już teraz i przywołać wspomnienia letnich smaków.

Kampania i wsparcie marketingowe

Kampania pod hasłem „Złap swój kawałek Lata” potrwa do końca października. Jej sercem są spoty wypełnione apetycznymi owocami, które przywołują wspomnienia wakacyjnych chwil i smak sezonowych, soczystych owoców. To opowieść o radości lata zamkniętej w czekoladzie – lekkiej, beztroskiej i pełnej przyjemności. Za kreację odpowiada agencja Przestrzeń, planowaniem mediów zajmuje się Zenith, a kolorowe, apetyczne opakowania przygotowało studio Well Rounded Design. Za działania PR odpowiada natomiast agencja 24/7 Communication.

::

O firmie Wedel: 

Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Aby konsumenci mogli od środka poznać tajniki powstawania tych kultowych produktów, Wedel stworzył dla nich jedyne takie w Europie, multisensoryczne muzeum czekolady – Fabryka Czekolady E.Wedel, której otwarcie miało miejsce 4 września 2024 roku.

W Wedlu zatrudnionych jest obecnie blisko 1300 osób (wliczając pracowników sprzedaży terenowej). Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner.

Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie: wedel.pl, wedel.prowly.com, LinkedIn (lotte-wedel).

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF